Emballagen er en vigtig del af DØRPRODUCENTENSværdikæden

Emballagen er en vigtig del af DØRPRODUCENTENSværdikæden

Hver eneste dør og port, DAN-doors sender videre til kunder i Danmark og resten af verden er unik og værdifuld. Derfor har virksomhedens forsendelser nærmest form af små byggeprojekter, som sikrer, at hver enkelt dør og port når frem i perfekt stand

Den internationale dørproducent, DAN-doors har kunder i hele verden.

Virksomhedens succes er skabt på en kompromisløs holdning til kvalitet, hvilket er forklaringen på, at kunder fra andre verdensdele vælger at købe virksomhedens porte og døre.

For producenten er kvalitet meget mere end materialer og komponenter. Det er en del af virksomhedens DNA og en integreret del af den måde, man tænker og arbejder på. 

I hele organisationen er DAN-doors’ virksomhedskultur kendetegnet ved høj faglig stolthed, og når dørene skal fragtes det sidste stykke vej, er intet overladt til tilfældighederne.

Hver løsning er unik og pakkes med største omhu af medarbejderne, som er eksperter i at skabe kreative løsninger, som får dørene sikkert frem til kunden. 

Til hver forsendelse designer de en specialtilpasset emballage, der sikrer, at dørene er optimalt beskyttet under transporten, og de pakker med et minimum af spildplads, så fragtudgifterne holdes nede.

Specialdesignede mini-byggeprojekter
Forsendelser er da også i sig selv små byggeprojekter.

Store døre sendes afsted på specialbyggede stilladser, som er skabt med ingeniørmæssig præcision så rumfanget bliver optimalt, varerne nemme at transportere og samtidig yder maksimal beskyttelse af undervejs.

Til forsendelser med løsdele bliver der bygget trækasser på specialmål, ofte med indbyggede etager, der gør det muligt at pakke så kompakt som muligt. 
 
 
Ifølge DAN-doors er det styringen af hele værdikæden, som gør dørproducenten til en unik partner hos kunderne i både Danmark og resten af verden.

Ud over at fremstille døre og porte, forstår man nemlig også kundernes behov og tilpasser produkterne til deres krav og forventninger. 

-hawin

27/11 2024
  • Når isoleringspladerne skal nå sikkert frem

    Når isoleringspladerne skal nå sikkert frem

    emballage ›Ny pakkemaskine fra Tentoma spiller en vigtig rolle på den nye produktionslinje i Jackon Insulation by Bewis nye fabrik i Olen i Belgien, hvor den sikrer at XPS-isoleringspladerne kommer frem til kunden i perfekt stand
  • Ny emballage er frankeret med minimalistisk sticker

    Ny emballage er frankeret med minimalistisk sticker

    emballage ›Renz udskifter sine nuværende fuld-printede og hvidblegede papemballager til postkasser og postkasseanlæg med en enklere løsning af brunt pap med en minimalistisk sticker
  • Ny kommerciel direktør for Bella Center Copenhagen

    Ny kommerciel direktør for Bella Center Copenhagen

    emballage ›Med en baggrund inden for salg, strategisk ledelse og forretningsudvikling indtræder Jonas Lilleskov Nielsen pr. 1. januar som ny kommerciel direktør for Bella Center Copenhagen og Bella Arena
  • Plastic Change kommer på finansloven

    Plastic Change kommer på finansloven

    emballage ›Miljøorganisationen får 2 millioner kroner til sit arbejde for at forhindre plastikforurening. Derudover går 90 millioner kroner til at fremme et mere bæredygtigt forbrug i Danmark - bl.a. med genbrugelig takeaway-emballage
  • Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    emballage ›Mikkel Korsholm er ny økonomidirektør hos Dagrofa Foodservice, der er en af landets største totalleverandører til foodservicesektoren i Danmark. Virksomheden er bl.a. fødevaregrossist for hoteller, kantiner og lokale restauranter
  • Amcor og Berry fusionerer

    Amcor og Berry fusionerer

    emballage ›Amcor og Berry Global har netop indgået en endelig fusionsaftale, i form af en ren aktietransaktion som betyder at aktionærerne i Amcor og Berry ejer henholdsvis ca. 63% og 37% af det kombinerede selskab
  • Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    emballage ›BrauBeviale finder sted fra den 26. til den 28. november 2024 i Nürnberg og samler igen alle de nøglekomponenter, der er nødvendige for en vellykket produktion, emballering og markedsføring af øl og drikkevarer
  • Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    emballage ›Phoenix Contact ændrer sin emballage til fremover at være uden tryk, både nationalt og internationalt. Emballagen kan dermed genbruges, lyder det fra virksomheden