Sanfaustino Label investerer i Nilpeter MO-4 til produktion af højkvalitets etiketter

Sanfaustino Label investerer i Nilpeter MO-4 til produktion af højkvalitets etiketter

Som en konsekvens af at det italienske trykkeri, Sanfaustino Label, vokser, har virksomheden investeret i en MO-4 offset trykmaskine for at øge kapaciteten, så man er klar til yderligere vækst

As part of the Italian Gruppo Sanfaustino, specialized in products and services related to the label and packaging sector.

Sanfaustino Label has been providing solutions within the Wine & Spirits, Food Industry and Personal Care for over thirty years.

The father of the five Frigoli brothers, who manage the company today, founded the company in 1957. Since 1999, Poligrafica San Faustino SPA is a Milan-listed company with an annual Group turnover of approx. 50M Euros.

The new MO-4 will be installed in a completely renovated, ultra-modern plant, which meets the BRC standards.

- We have experienced a steady flow of new as well as recurring customers, which is the primary reason for this investment, explains the CEO.

- We believe the key to our success is customer satisfaction - and we achieve this by being flexible and provide great customer service.

Recently reaching 100 worldwide installations, the MO-4 has also been named “The Winemaker’s Choice”.

- The MO-Line is a perfect match for us, R&D Manager Giovanni Brescianini says.

- We always take an innovative approach – and this offset press is indeed innovative when it comes to flexibility and efficiency to handle higher volumes and complex labels.

Sanfaustino Label produces pressure-sensitive labels in 5 production plants in North and Central Italy. Each plant has its own specialisation.

The headquarter is located in Brescia. This is where everything - from pre-press to planning, production, and quality control - is managed and monitored.

-hawin

6/4 2018
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.
  • Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    etiketter-og-maerkning ›HERMA har videreudviklet sin enkeltlags 63S-lim til en flerlagsvariant. Den sikrer, at forseglingsetiketter ikke kan fjernes selv fra overflader som papir, pap, plast eller stål uden at blive ødelagt eller efterlade synlige rester på overfladen
  • Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    etiketter-og-maerkning ›Internationale udstillere fra emballageindustrien og fra sektoren for automatisk identifikation og datafangst (AIDC) kommer til LogiMAT 2025 for at præsentere nyheder og porteføljer, der integrerer de allernyeste teknologier
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"