Sanfaustino Label investerer i Nilpeter MO-4 til produktion af højkvalitets etiketter

Sanfaustino Label investerer i Nilpeter MO-4 til produktion af højkvalitets etiketter

Som en konsekvens af at det italienske trykkeri, Sanfaustino Label, vokser, har virksomheden investeret i en MO-4 offset trykmaskine for at øge kapaciteten, så man er klar til yderligere vækst

As part of the Italian Gruppo Sanfaustino, specialized in products and services related to the label and packaging sector.

Sanfaustino Label has been providing solutions within the Wine & Spirits, Food Industry and Personal Care for over thirty years.

The father of the five Frigoli brothers, who manage the company today, founded the company in 1957. Since 1999, Poligrafica San Faustino SPA is a Milan-listed company with an annual Group turnover of approx. 50M Euros.

The new MO-4 will be installed in a completely renovated, ultra-modern plant, which meets the BRC standards.

- We have experienced a steady flow of new as well as recurring customers, which is the primary reason for this investment, explains the CEO.

- We believe the key to our success is customer satisfaction - and we achieve this by being flexible and provide great customer service.

Recently reaching 100 worldwide installations, the MO-4 has also been named “The Winemaker’s Choice”.

- The MO-Line is a perfect match for us, R&D Manager Giovanni Brescianini says.

- We always take an innovative approach – and this offset press is indeed innovative when it comes to flexibility and efficiency to handle higher volumes and complex labels.

Sanfaustino Label produces pressure-sensitive labels in 5 production plants in North and Central Italy. Each plant has its own specialisation.

The headquarter is located in Brescia. This is where everything - from pre-press to planning, production, and quality control - is managed and monitored.

-hawin

6/4 2018
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika