PanPac styrker den digitale tilstedeværelseHans-Henrik Brusholt – Sales Director – PanPac.

PanPac styrker den digitale tilstedeværelse

PanPac Engineering oplever stigende efterspørgsel fra internationale markeder og har derfor styrket sin digitale profil for bedre at kunne imødekomme globale kunders behov

PanPac er producent af automatiserede fyldesystemer og palleteringsanlæg, som leverer løsninger til brancher som fødevareindustrien, landbruget, den petrokemiske sektor og lithiumproduktion.

Særligt forespørgsler fra Asien og USA er steget markant de seneste år, hvilket har fået virksomheden til at tilpasse sin strategi med fokus på digital tilstedeværelse og øget global synlighed.

- Vi har valgt at prioritere digitale kanaler højere, fordi de giver os mulighed for at være til stede globalt, hvor kunderne søger efter automatiserede løsninger, siger Hans-Henrik Brusholt, salgsdirektør hos PanPac.

Han uddyber:  

- Samtidig bruger vi vores ressourcer mere effektivt, da vi med få midler kan nå kunder i hele verden - sammenlignet med vores aktiviteter på messer, hvor vi ofte bruger mange ressourcer på at nå et udvalgt marked.

Digitale kampagner understøtter messeaktiviteten
Hans-Henrik Brusholt understreger, at PanPac fortsat ser stor værdi i at deltage på messer, men at de digitale kanaler er blevet et vigtigt supplement.

- Det handler ikke om at vælge det ene frem for det andet; tværtimod kan vores aktiviteter på messer og digitale kanaler supplere hinanden og skabe mere værdi samlet set.

I starten af næste år deltager PanPac på en stor messe i Florida rettet mod gødningsindustrien.

Deltagelsen understøttes af en digital marketingkampagne, der skal sikre, at potentielle kunder kan finde mere information om virksomhedens løsninger – både før og efter messen.

Langsigtede digitale investeringer
PanPac har i år lanceret en ny international hjemmeside og intensiveret deres digitale markedsføringsindsatser.

Tiltagene har gjort det lettere for kunder at finde virksomheden online og bidrager samtidig til at understøtte deres internationale vækst.

- Vi er stadig i gang med at udvikle vores digitale indsats og forventer, at den vil styrke vores globale synlighed yderligere i fremtiden, forklarer Hans-Henrik Brusholt.

Han fortæller videre, at de allerede kan mærke en positiv effekt af deres digitale satsning, men at de i særdeleshed ser frem til 2025, hvor de forventer at opleve det fulde potentiale af indsatsen.

-hawin

11/12 2024
  • Mindre producenter af plantebaserede fødevarer får hjælp til at gro

    Mindre producenter af plantebaserede fødevarer får hjælp til at gro

    emballage ›Skræddersyede udviklingsforløb sætter skub i danske SMV’ers produktion af sikre, smagfulde og kommercielt levedygtige plantebaserede fødevarer
  • Nye regler skal styrke forbrugersikkerheden

    Nye regler skal styrke forbrugersikkerheden

    emballage ›En strammere lovgivning for forbrugersikkerhed ser dagens lys i denne måned, og reglerne er gode nyheder for de danske forbrugere. Det er udmeldingen fra Jens Haugaard, der er direktør hos compliance-specialisten Mediator
  • Royalt besøg i køkkenet

    Royalt besøg i køkkenet

    emballage ›Protektor for Stop Spild Af Mad H.K.H. Prinsesse Marie besøgte Bispebjerg Hospitals patientkøkken og foreningen Stop Spild Af Mad. Fokus var på innovative løsninger mod madspild i offentlige storkøkkener og på foreningens mangeårige indsats
  • Positive signaler fra markedet

    Positive signaler fra markedet

    emballage ›Afsluttende balance bekræfter BrauBeviales rolle som europæisk mødested for drikkevaresektoren, hvor både fremtidens løsninger bliver vist og kravene til dem diskuteret
  • Kemiske reaktioner gør plantedrikke fattige på næring

    Kemiske reaktioner gør plantedrikke fattige på næring

    emballage ›Plantebaserede drikke er fattigere på protein og essentielle aminosyrer, end komælk pga. den omfattende forarbejdning, hvor kemiske processer forringer kvaliteten af proteinerne og i nogle tilfælde skaber nye bekymrende stoffer. Det viser et studie fra Københavns Universitet. Forsker efterlyser bl.a. bedre information på emballagen
  • Sortering af plastaffald er det rene barnemad

    Sortering af plastaffald er det rene barnemad

    emballage ›Resultater fra dette års Masseeksperiment viser, at kun 13 procent af de adspurgte børn og unge finder det svært at affaldssortere plastik
  • Dagrofa med en ny offensiv strategi

    Dagrofa med en ny offensiv strategi

    emballage ›”Gro’27 – vækst på vores måde”, er Dagrofas nye strategi, som indebærer investeringer på mere end 1,3 mia. kr. over de kommende tre år, og som øger fokus på blandt andet lokale danske kvalitetsvarer, nemme måltidsløsninger og opgraderinger af logistikken
  • Stor opbakning til januars grønne valg

    Stor opbakning til januars grønne valg

    emballage ›I 2025 vender Grøn Januar tilbage med mere end 45 deltagende supermarkeder, virksomheder og restauranter, der skal sætte fokus på de grønne plantebaserede valg til fordel for forbrugerne