PanPac styrker den digitale tilstedeværelseHans-Henrik Brusholt – Sales Director – PanPac.

PanPac styrker den digitale tilstedeværelse

PanPac Engineering oplever stigende efterspørgsel fra internationale markeder og har derfor styrket sin digitale profil for bedre at kunne imødekomme globale kunders behov

PanPac er producent af automatiserede fyldesystemer og palleteringsanlæg, som leverer løsninger til brancher som fødevareindustrien, landbruget, den petrokemiske sektor og lithiumproduktion.

Særligt forespørgsler fra Asien og USA er steget markant de seneste år, hvilket har fået virksomheden til at tilpasse sin strategi med fokus på digital tilstedeværelse og øget global synlighed.

- Vi har valgt at prioritere digitale kanaler højere, fordi de giver os mulighed for at være til stede globalt, hvor kunderne søger efter automatiserede løsninger, siger Hans-Henrik Brusholt, salgsdirektør hos PanPac.

Han uddyber:  

- Samtidig bruger vi vores ressourcer mere effektivt, da vi med få midler kan nå kunder i hele verden - sammenlignet med vores aktiviteter på messer, hvor vi ofte bruger mange ressourcer på at nå et udvalgt marked.

Digitale kampagner understøtter messeaktiviteten
Hans-Henrik Brusholt understreger, at PanPac fortsat ser stor værdi i at deltage på messer, men at de digitale kanaler er blevet et vigtigt supplement.

- Det handler ikke om at vælge det ene frem for det andet; tværtimod kan vores aktiviteter på messer og digitale kanaler supplere hinanden og skabe mere værdi samlet set.

I starten af næste år deltager PanPac på en stor messe i Florida rettet mod gødningsindustrien.

Deltagelsen understøttes af en digital marketingkampagne, der skal sikre, at potentielle kunder kan finde mere information om virksomhedens løsninger – både før og efter messen.

Langsigtede digitale investeringer
PanPac har i år lanceret en ny international hjemmeside og intensiveret deres digitale markedsføringsindsatser.

Tiltagene har gjort det lettere for kunder at finde virksomheden online og bidrager samtidig til at understøtte deres internationale vækst.

- Vi er stadig i gang med at udvikle vores digitale indsats og forventer, at den vil styrke vores globale synlighed yderligere i fremtiden, forklarer Hans-Henrik Brusholt.

Han fortæller videre, at de allerede kan mærke en positiv effekt af deres digitale satsning, men at de i særdeleshed ser frem til 2025, hvor de forventer at opleve det fulde potentiale af indsatsen.

-hawin

11/12 2024
  • Nu kan udtjent industriplast lettere genanvendes

    Nu kan udtjent industriplast lettere genanvendes

    emballage ›Et treårigt samarbejde mellem en gruppe af Danmarks største industrivirksomheder har knækket flere koder til øget genanvendelse af industriens komplekse plastprodukter. Samtidig opfordrer virksomhederne til mere tværindustrielt samarbejde
  • Fiskeribranchen går med i Returordningen

    Fiskeribranchen går med i Returordningen

    emballage ›Indsamling af mellem 300 og 600 tons plastaffald fra fiskeredskaber om året. Det er det forventede, årlige resultat af Fiskeriretur, som er den femte kollektivordning under hovedorganisationen, Retur der også tæller ordninger for batterier, el, emballager og tekstiler. Det nye samarbejde er affødt af producentansvaret for fiskeredskaber.
  • Stok Group køber Scan Lux Flexible 

    Stok Group køber Scan Lux Flexible 

    emballage ›Stok Group har underskrevet en købsaftale om overtagelse af 100% af aktierne i Scan Lux Flexible, med base i Aarhus. Det er planen at alle aktiviteter overtages i slutningen af marts
  • De skal finde vinderen af Plastprisen 2025

    De skal finde vinderen af Plastprisen 2025

    emballage ›Den eksterne jury til Plastindustriens årlige prisuddeling er nu på plads. Den består i år af Anders Egede Daugaard, lektor, DTU Kemiteknik, Nigel Edmondson, direktør, MADE – Manufacturing Academy of Denmark, og Per Grunddal Jørgensen, CEO, Bogense Plast
  • Papbakker i stedet for plast

    Papbakker i stedet for plast

    emballage ›Smurfit Westrock hjælper Tropica med at skifte fra plast til bakker i pap og hjælper dermed planteproducenten med at eliminere 12,4 tons plast om året
  • Papirbaserede stand-up-poser til opvasketabs

    Papirbaserede stand-up-poser til opvasketabs

    emballage ›Mondi og Proquimia har samarbejdet om at udvikle en emballage, som erstatter den tidligere plastløsning. Den nye pose er fremstillet af Mondi's re/cycle FunctionalBarrier Paper 95/5 og har betydeligt lavere CO2-udledning end den tidligere plastbaserede
  • Tre WorldStars til Nefabs fiberbaserede transportemballager

    Tre WorldStars til Nefabs fiberbaserede transportemballager

    emballage ›Den nordisk-ejede emballageproducent har modtaget hele tre styk af den prestigefyldte pris for sit alternativ til træpallekraver, en bulkemballage til engangsbrug og en bølgepapløsning til skærme
  • Nyt emballagedesign giver store plastbesparelser

    Nyt emballagedesign giver store plastbesparelser

    emballage ›Elworks reducerer brugen af plastik til fordel for mindre miljøbelastende papir i nyt emballagedesign. Det forventer man giver årlige besparelser på 233 ton CO2e