PanPac styrker den digitale tilstedeværelseHans-Henrik Brusholt – Sales Director – PanPac.

PanPac styrker den digitale tilstedeværelse

PanPac Engineering oplever stigende efterspørgsel fra internationale markeder og har derfor styrket sin digitale profil for bedre at kunne imødekomme globale kunders behov

PanPac er producent af automatiserede fyldesystemer og palleteringsanlæg, som leverer løsninger til brancher som fødevareindustrien, landbruget, den petrokemiske sektor og lithiumproduktion.

Særligt forespørgsler fra Asien og USA er steget markant de seneste år, hvilket har fået virksomheden til at tilpasse sin strategi med fokus på digital tilstedeværelse og øget global synlighed.

- Vi har valgt at prioritere digitale kanaler højere, fordi de giver os mulighed for at være til stede globalt, hvor kunderne søger efter automatiserede løsninger, siger Hans-Henrik Brusholt, salgsdirektør hos PanPac.

Han uddyber:  

- Samtidig bruger vi vores ressourcer mere effektivt, da vi med få midler kan nå kunder i hele verden - sammenlignet med vores aktiviteter på messer, hvor vi ofte bruger mange ressourcer på at nå et udvalgt marked.

Digitale kampagner understøtter messeaktiviteten
Hans-Henrik Brusholt understreger, at PanPac fortsat ser stor værdi i at deltage på messer, men at de digitale kanaler er blevet et vigtigt supplement.

- Det handler ikke om at vælge det ene frem for det andet; tværtimod kan vores aktiviteter på messer og digitale kanaler supplere hinanden og skabe mere værdi samlet set.

I starten af næste år deltager PanPac på en stor messe i Florida rettet mod gødningsindustrien.

Deltagelsen understøttes af en digital marketingkampagne, der skal sikre, at potentielle kunder kan finde mere information om virksomhedens løsninger – både før og efter messen.

Langsigtede digitale investeringer
PanPac har i år lanceret en ny international hjemmeside og intensiveret deres digitale markedsføringsindsatser.

Tiltagene har gjort det lettere for kunder at finde virksomheden online og bidrager samtidig til at understøtte deres internationale vækst.

- Vi er stadig i gang med at udvikle vores digitale indsats og forventer, at den vil styrke vores globale synlighed yderligere i fremtiden, forklarer Hans-Henrik Brusholt.

Han fortæller videre, at de allerede kan mærke en positiv effekt af deres digitale satsning, men at de i særdeleshed ser frem til 2025, hvor de forventer at opleve det fulde potentiale af indsatsen.

-hawin

11/12 2024
  • Produkt nr. 100 er på hylderne

    Produkt nr. 100 er på hylderne

    emballage ›Coop har udvidet sortimentet af produkter fra Thise Mejeri. Skyr med citron 160 g med müsli er Thise-produkt nummer 100 i Coops butikker. Det bliver solgt under Thises mærke med Thises emballage
  • Nyt affaldsanlæg skal skubbe til den grønne omstilling

    Nyt affaldsanlæg skal skubbe til den grønne omstilling

    emballage ›Gemidan åbner nyt anlæg med strategisk placering i Midtjylland. Lokationen skal reducere CO2-udledning og styrke den grønne omstilling, og affaldseksperterne vil sætte nyt liv under debatten om affaldshåndtering
  • VDMA præsenterer: ''The Power of Plastics Forum''

    VDMA præsenterer: ''The Power of Plastics Forum''

    emballage ›Der er plastik på plakaten, når sammenslutningen af maskin- og udstyrsproducenter i Tyskland og Europa, VDMA, på sit eget udendørs område atter præsenterer et omfattende program på K-messen i Düsseldorf
  • Fiberbaseret belægning erstatter plast i varmeforsegling af emballager

    Fiberbaseret belægning erstatter plast i varmeforsegling af emballager

    emballage ›Virksomheden Ecohelix AB har udviklet det prisbelønnede Woodmer Seal af vedvarende træbiomasse som et et grønnere alternativ til traditionelle plastbelægninger som f.eks. polyethylen (PE) med emissionsreduktioner på op til 90 procent
  • Borealis tredobler kapaciteten til genanvendelige skumløsninger

    Borealis tredobler kapaciteten til genanvendelige skumløsninger

    emballage ›Den europæiske virksomhed investerer over 750 millioner d.kr. i tysk fabrik til en ny linje til produktion af polypropylen med høj smeltestyrke. Materialet bruges bl.a. til genanvendelige kopper og fødevareemballager
  • Smart Retur vil skabe fælles nordisk retursystem for plastpaller

    Smart Retur vil skabe fælles nordisk retursystem for plastpaller

    emballage ›Emballagevirksomheden styrker sin position i Danmark og tager næste skridt med lancering i Finland. Udvidelsen skal fuldende den nordiske tilstedeværelse og bane vejen et samarbejde, der skal sikre effektiv og bæredygtig pallelogistik på tværs af landegrænserne
  • Organisationer giver 64 forslag til reducering af affald

    Organisationer giver 64 forslag til reducering af affald

    emballage ›Danmarks affaldsmængder er blandt de største i Europa, og det er ikke nok at sortere mener Danmarks Naturfredningsforening, Plastic Change, Rådet for Grøn Omstilling, Ingeniørforeningen IDA, CONCITO og Brancheforeningen Cirkulær. Sammen har de udgivet katalog med konkrete løsningsforslag
  • Michael Bayer Thomsen er ny formand for Plastindustrien

    Michael Bayer Thomsen er ny formand for Plastindustrien

    emballage ›Michael Bayer Thomsen, adm. direktør i Lynddahl og formand for "Klimapartnerskabet for produktionsvirksomheder", er ny formand for Plastindustrien. Han afløser Søren Ulstrup, der efter 12 år på posten giver stafetten videre