HP udvider Elite Point-of-Sale-porteføljen og skaber nye muligheder for butikker og kunder

HP udvider Elite Point-of-Sale-porteføljen og skaber nye muligheder for butikker og kunder

Med de nye produkter kan detailhandlen skræddersy købsoplevelsen og skabe større kundeengagement.

I forbindelse med detailkonferencen, Retail's Big Show NRF, som lige nu finder sted i New York, har HP udvidet deres produktgrupper til detailhandlen. Nu lanceres all-in-one salgssystemet, HP ElitePOS, i en hvid version. Den nye farve kommer efter den gode modtagelse af HP ElitePOS, som blev lanceret i august, hvor kunderne efterspurgte flere farver

- Butikker vil have teknologi, som ikke kun leverer den ydeevne og valgfrihed, der er brug for, men også forbedrer kvaliteten af butikken og skaber et oplevelsesrigt shopping-miljø. Uanset om butikkerne ønsker at supplere deres traditionelle salgssystemer eller at implementere et elegant, moderne multifunktions- eller mobilsystem, så har HP Retail Solutions et produkt, som passer til næsten ethvert behov, siger Business Unit Manager Natasja Andringa, Retail Solutions i EMEA, HP Inc.

HP ElitePOS moderniserer den traditionelle købsoplevelse i detailhandlen og leverer både sikkerhed og ydeevne under et flot design. POS-systemet fås nu i både hvid og sort og kan tilpasses med komponenter som en innovativ kvitteringsprinter indbygget direkte i standeren, opkoblingsbase og matchende tilbehør som fx stregkodescannere, magnetiske kortaflæsere og kundevendte skærme for at imødekomme detailhandlernes behov og øge kundeoplevelsen.

HP genopfinder kundeoplevelsen med alt fra traditionelle til mobile produkter ved at levere teknologiske løsninger, som hjælper detailhandlen med at støtte medarbejdere og engagere kunder.

For hele tiden at levere den nyeste teknologi inden for kundesystemer tilbyder HP's RP9 AiO-salgssystem snart muligheden for Intel 7. gen processorer.

HP har gennem sin vedvarende investering og engagement i løsninger, der imødekommer detailhandlen såvel som deres kunders voksende behov for en interaktiv in-store oplevelse fået nye kunder som engelske House og Fraser og franske L'Occitane.

- Igennem mere end 150 år har House of Fraser ikke kun tilbudt sine kunder en fremragende service og premium-produkter, men også en vidunderlig oplevelse i butikken. Med den fremragende ydeevne og det elegante design hos HP ElitePOS er vi glade for at opdatere vores look for at levere en endnu mere enestående shopping-oplevelse, der samler hele vores brand oplevelse, siger Julian Burnett, CIO hos House of Fraser.

- Som en global leder inden for premium-produkter på skønhedsmarkedet er L'Occitane stolt af sin evne til at skabe innovative kvalitetsprodukter med oprindelse i og historier fra Provence i Frankrig og rundt om i verden. Vi har valgt HP RP9-salgssystemet for sin alsidighed, design og ydeevne, der vil give vores kunder en stilfuld og interaktiv shopping-oplevelse, siger Alexandre Suc, IT Support & Operations Manager, L'Occitane.

-hawin

 

 

 

 

 

 

19/1 2018
  • Plastic Change: Nordisk rapport undervurderer plastikforurening

    Plastic Change: Nordisk rapport undervurderer plastikforurening

    andet ›For nylig blev en ny nordisk rapport om verdens plastikforurening præsenteret i forbindelse med FN´s 78. generalforsamling i New York, men rapporten mangler de nødvendige løsninger, mener miljøorganisationen
  • Forbrugere interesseret i CO2-neutral hjemmelevering

    Forbrugere interesseret i CO2-neutral hjemmelevering

    andet ›Descartes Systems Group har udgivet sin nye globale forbrugerrapport. Blandt de norske respondenter er 57 procent interesserede i CO2-neutral hjemmelevering, mens kun 17 procent mener, at det er vigtigt, at leveringerne sker med elkøretøjer
  • Nu kan du pante tæt på genbrugspladsen i Næstved

    Nu kan du pante tæt på genbrugspladsen i Næstved

    andet ›Dansk Retursystem åbner og tester en pantstation ved siden af AffaldPlus’ genbrugsplads i Næstved
  • Affald fra showroom bliver genanvendt

    Affald fra showroom bliver genanvendt

    andet ›Körber Supply Chain i Arden lancerer et nyt initiativ med fokus på genanvendelse af store mængder affald fra deres showroom, der ellers ville være blevet destrueret. I samarbejde med den landsdækkende miljøvirksomhed, Marius Pedersen, vil Körber nu tackle denne udfordring
  • Pop-up emballagemesse stiller skarpt på forbrugerindflydelse

    Pop-up emballagemesse stiller skarpt på forbrugerindflydelse

    andet ›Torsdag den 14. september inviterer Scanpack Pop-up 2023 til engdagssmesse i Göteborg under overskriften: Forbrugernes påvirkning/indflydelse på udviklingen af emballage. Dagen byder på oplæg og debatter om bl.a. hvordan forbrugerne agerer i købsøjeblikket, hvilken rolle, emballagen spiller og hvordan producenter kan opnå kundeloyalitet samtidigt med øgede miljø- og bæredygtighedskrav
  • Skæve, frasorterede grøntsager opgraderes til plantebøffer

    Skæve, frasorterede grøntsager opgraderes til plantebøffer

    andet ›Med lige knap 15 mio. kr. i tilsagn og en gammel, asiatisk fermenteringsteknik vil GUDP-projektet SOLID-PRO give frasorterede grøntsager en ny chance for at blive et eftertragtet og klimavenligt måltid
  • Michael Bayer Thomsen bliver ny formand for klimapartnerskabet for produktionsvirksomheder

    Michael Bayer Thomsen bliver ny formand for klimapartnerskabet for produktionsvirksomheder

    andet ›Den nye formand, som er udpeget af regeringen, bliver medlem af Grønt Erhvervsforum, som på vegne af sektoren leverer input og rådgivning til regeringen om den grønne omstilling. Michael Bayer Thomsen, bestyrelsesformand i Letbek og næstformand i Plastindustrien overtager fra CEO i Danfoss, Kim Fausing
  • Lukket plastkredsløb til genanvendelse af plastemballage går på vingerne

    Lukket plastkredsløb til genanvendelse af plastemballage går på vingerne

    andet ›Emirates introducerer i denne måned et nyt tiltag for at håndtere luftfartsselskabets millioner af plastbakker, skåle, emballage til snacks og madvarer m.m. ombord. Fremover vil de mange typer af plastik blive håndteret lokalt og genanvendt til nye skåle, bakker og flasker i stedet for at blive kasseret