HP udvider Elite Point-of-Sale-porteføljen og skaber nye muligheder for butikker og kunder
Med de nye produkter kan detailhandlen skræddersy købsoplevelsen og skabe større kundeengagement.
I forbindelse med detailkonferencen, Retail's Big Show NRF, som lige nu finder sted i New York, har HP udvidet deres produktgrupper til detailhandlen. Nu lanceres all-in-one salgssystemet, HP ElitePOS, i en hvid version. Den nye farve kommer efter den gode modtagelse af HP ElitePOS, som blev lanceret i august, hvor kunderne efterspurgte flere farver
- Butikker vil have teknologi, som ikke kun leverer den ydeevne og valgfrihed, der er brug for, men også forbedrer kvaliteten af butikken og skaber et oplevelsesrigt shopping-miljø. Uanset om butikkerne ønsker at supplere deres traditionelle salgssystemer eller at implementere et elegant, moderne multifunktions- eller mobilsystem, så har HP Retail Solutions et produkt, som passer til næsten ethvert behov, siger Business Unit Manager Natasja Andringa, Retail Solutions i EMEA, HP Inc.
HP ElitePOS moderniserer den traditionelle købsoplevelse i detailhandlen og leverer både sikkerhed og ydeevne under et flot design. POS-systemet fås nu i både hvid og sort og kan tilpasses med komponenter som en innovativ kvitteringsprinter indbygget direkte i standeren, opkoblingsbase og matchende tilbehør som fx stregkodescannere, magnetiske kortaflæsere og kundevendte skærme for at imødekomme detailhandlernes behov og øge kundeoplevelsen.
HP genopfinder kundeoplevelsen med alt fra traditionelle til mobile produkter ved at levere teknologiske løsninger, som hjælper detailhandlen med at støtte medarbejdere og engagere kunder.
For hele tiden at levere den nyeste teknologi inden for kundesystemer tilbyder HP's RP9 AiO-salgssystem snart muligheden for Intel 7. gen processorer.
HP har gennem sin vedvarende investering og engagement i løsninger, der imødekommer detailhandlen såvel som deres kunders voksende behov for en interaktiv in-store oplevelse fået nye kunder som engelske House og Fraser og franske L'Occitane.
- Igennem mere end 150 år har House of Fraser ikke kun tilbudt sine kunder en fremragende service og premium-produkter, men også en vidunderlig oplevelse i butikken. Med den fremragende ydeevne og det elegante design hos HP ElitePOS er vi glade for at opdatere vores look for at levere en endnu mere enestående shopping-oplevelse, der samler hele vores brand oplevelse, siger Julian Burnett, CIO hos House of Fraser.
- Som en global leder inden for premium-produkter på skønhedsmarkedet er L'Occitane stolt af sin evne til at skabe innovative kvalitetsprodukter med oprindelse i og historier fra Provence i Frankrig og rundt om i verden. Vi har valgt HP RP9-salgssystemet for sin alsidighed, design og ydeevne, der vil give vores kunder en stilfuld og interaktiv shopping-oplevelse, siger Alexandre Suc, IT Support & Operations Manager, L'Occitane.
-hawin