Pop-up emballagemesse stiller skarpt på forbrugerindflydelse
Torsdag den 14. september inviterer Scanpack Pop-up 2023 til engdagssmesse i Göteborg under overskriften: Forbrugernes påvirkning/indflydelse på udviklingen af emballage. Dagen byder på oplæg og debatter om bl.a. hvordan forbrugerne agerer i købsøjeblikket, hvilken rolle, emballagen spiller og hvordan producenter kan opnå kundeloyalitet samtidigt med øgede miljø- og bæredygtighedskrav
Af Lisbeth Petersen
Oplægsholderne på Scanpack Pop-up er bl.a. Johanna Smeds, som er Head of Brand Design hos MAX Burgers og vil fortælle om kædens arbejde med fremtidens emballageportefølje, Katarina Mild, ejerleder og is-fabrikant i Lejonet og Bjørnen, Emma Hellqvist, Brand Owner Manager i Billerud og Urban Karlstan, senior strategist i designbureauet Motherland.
Lige som de traditionelle, store flerdages Scanpack-messer finder Pop-up-dagen sted i Svenska Mässan.