Vanguard Europe og Fogepack Systemes indgår samarbejde

Vanguard Europe og Fogepack Systemes indgår samarbejde

Specialisten indenfor industrielle UV-digitale flatbedprintere annoncerer et omfattende partnerskab med franske Fogepack Systemes, der leverer totalløsninger til emballageproduktion

Aftalen dækker salg, distribution, service og forbrugsvarer og er en del af virksomhedens strategi med, fortsat at udvide kundernes forretning og imødekomme og forudse nye behov.

Fogepack Systemes blev etableret for 40 år siden og har også en etableret forretning indenfor detailhandlen.

I det seneste årti har virksomheden øget sin årlige omsætning fra 2 mio. til 7 mio. euro, og serviceaktiviteter og den grafiske sektor udgør nu 50 % af virksomheden, hvilket forventes at stige yderligere med det nye partnerskab.

Successen fra Amerika skal kopieres
Der er blevet ansat en ny dedikeret medarbejder til at koordinere Vanguard Europe-virksomheden, som vil arbejde tæt sammen med det 18 mand store team hos Fogepack Systemes, hvoraf 10 er tekniske specialister.

-Vi er glade for at kunne byde Fogepack Systemes velkommen som vores nye forretningspartner i Frankrig,« siger Fabian Sottsas, Managing Director for Vanguard Europe, og fortsætter:

-Dette er endnu et eksempel på vores løbende engagement i at udvide vores aktiviteter hurtigt og effektivt. Frankrig er et vigtigt vækstmarked, hvor vi ser store muligheder for salg.

-Vi har gjort betydelige fremskridt i år, da vi fortsætter med at øge forretningen sammen på en rentabel måde for vores kunder. Vores mission er at fortsætte med at kopiere succesen fra vores moderselskab, som har installeret langt over tusind LFP-printsystemer i hele Amerika.

-lipe

12/8 2024
  • UV-innovation over hele linjen

    UV-innovation over hele linjen

    tryk-og-print ›Fra 3. til 5. juni 2025 præsenterer hubergroup Print Solutions sit brede udvalg af fremtidsorienterede UV-printløsninger på IST UV Days 2025 i Nürtingen
  • HP præsenterer ny chatbot til trykproduktion

    HP præsenterer ny chatbot til trykproduktion

    tryk-og-print ›HP Nio er navnet på kunstig intelligens-agenten, der er en af flere nye funktioner i HP’s software og platforme. Den skal gøre det nemmere for trykkerier at automatisere arbejdsgange
  • Canon afslører flere nyheder i sin storformatportefølje på FESPA

    Canon afslører flere nyheder i sin storformatportefølje på FESPA

    tryk-og-print ›Tjek Canons seneste storformatnyheder ud på FESPA Global Print Expo 2025 i Berlin og oplev hvordan Arizona-, Colorado- og imagePROGRAF-printerne trykker på en række forskellige materialer
  • Kommunikationsbranchen i den nye foranderlige virkelighed

    Kommunikationsbranchen i den nye foranderlige virkelighed

    tryk-og-print ›Uforudsigelige, geopolitiske strømninger, krig og ændrede konkurrencebetingelser i Europa giver også kommunikationsindustrien nye udfordringer. Emnerne er derfor på dagordenen når GRAKOM afholder KOMM DAGEN i næste måned i Horsens
  • femina genopstår på papir

    femina genopstår på papir

    tryk-og-print ›Det var en fejl, at ugebladet femina sidste år udelukkende gik den digitale vej. Derfor vender bladet nu tilbage som månedsmagasin på print, samtidig med, at den digitale udgave bliver abonnementsbaseret i nyt format
  • Roland DG øger hastigheden på UV-flatbed-printere i storformat

    Roland DG øger hastigheden på UV-flatbed-printere i storformat

    tryk-og-print ›Leverandøren af digitale printløsninger, Roland DG har netop annonceret lanceringen af VersaOBJECT LO-640/300-serien af UV-flatbed-printere, der printer med høj præcision og i store mængder på et stort udvalg af substrater
  • Fujifilm lancerer single pass-løsning og ny blækteknologi

    Fujifilm lancerer single pass-løsning og ny blækteknologi

    tryk-og-print ›En nyudviklet HS-printermodel 3000 til det brede publikum bliver sammen med den helt nye AQUAFUZE blækteknologi, der kombinerer fordelene ved UV-LED og vandbaseret inkjetprint præsenteret på Fujifilms stand på FESPA i næste måned
  •  KVIK går tilbage til fysiske kataloger

    KVIK går tilbage til fysiske kataloger

    tryk-og-print ›Kunderne vil gerne have et katalog i hånden, så efter flere år med en digitaliseret udgave har køkken-, bad- og garderobe-producenten valgt igen at trykke fysiske kunde-kataloger. Ifølge trykleverandøren er det en tiltagende tendens