Resino Trykfarver opgraderer kundeoplevelsen med ny hjemmeside

Resino Trykfarver opgraderer kundeoplevelsen med ny hjemmeside

Resino Trykfarver har fokus på at tage kundeoplevelsen til nye højder. Derfor har den internationale trykfarvevirksomhed etableret en digital strategi og lanceret en ny hjemmeside, som er kundecentreret, intuitiv og moderne

Resino er på en spændende rejse og implementerer digitale tiltag for at forbedre kundeoplevelsen, hvilket afspejler sig i en nye hjemmeside.

Formålet er at gøre hjemmesiden kundecentreret ved at bygge hjemmesiden op omkring kunderne. Og derudover vil Resino gøre det nemt for kunderne at lære om virksomhedens produkter.

CEO i Resino, Signe Cederstrøm, udtaler:

- Vi har opgraderet hele vores digitale indsats meget det sidste år og vil gerne tilbyde vores kunder en nem og tilgængelig måde for at få al den information, de har brug for.

 I flere måneder har den stået på hårdt arbejde og dedikation fra Resino for at udvikle hjemmesiden, som nu endelig lanceres og dermed samler informationen ét sted.

Bedre købsoplevelse med virksomhedsprofil

Gennem den nye hjemmeside kan kunden få oprettet en virksomhedsbruger, som giver kunden en række fordele. Kunden kan købe produkter direkte fra sin skræddersyede produktliste samt genkøbe tidligere ordrer.

Derudover kan kunden til hver en tid hente fakturaer og kreditnotater, og dermed er købsdokumenterne samlet på virksomhedsprofilen. Yderligere kan kunden få genereret sikkerhedsdatablade til alle produkter.

- Vi vil gøre det nemmere for kunderne at bestille deres varer via vores nye e-handelsportal, som bliver skræddersyet til hver eneste kunde for, at give mest mulig værdi for dem, siger CEO Signe Cederstrøm.

Brugervenlig hjemmeside

Til den nye hjemmeside etableres der flere funktioner, som brugerne nemt kan navigere rundt i. Nu kan brugeren sortere sine søgninger efter markeder og produktkategorier for, at brugeren bedre kan få et overblik over, hvilke produkter der er brug for.

Inde på produkternes respektive side kan brugeren bestille en vareprøve for at sikre, at kunden får de helt rigtige produkter.

Endvidere kan brugeren nemt få adgang til brugbare dokumenter som tekniske datablade, brochurer og certifikater. Derudover kan brugerne se frem til hurtigere hastighed og et friskt design på hjemmesiden.

-hawin

21/4 2021
  • Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    tryk-og-print ›Prinect Touch Free fokuserer på den mest omkostningseffektive produktionsvej, og som leverandør af totalløsninger støtter Heidelberg dermed trykkerier på et teknologineutralt grundlag i hele værdikæden
  • Danske Windelev med i ny Perrier-satsning

    Danske Windelev med i ny Perrier-satsning

    tryk-og-print ›Reproarbejde og trykplader fra Jørgen Windelev i Rødovre var vigtige elementer for emballagen, da sydfranske Perrier tidligere i år indledte en global lancering af en helt ny produktserie, Maison Perrier med mineralvand i en række smagsvarianter
  • Soma præsenterer AI- og automatisering ved åbent hus-arrangement

    Soma præsenterer AI- og automatisering ved åbent hus-arrangement

    tryk-og-print ›Soma, der producerer avancerede flexografiske trykmaskiner, følger den store succes på Drupa op med et åbent hus-arrangement den 20. november 2024 på sit hovedkontor i Landskroun, Tjekkiet. Her vil der være fokus på automatisering, anilox-håndtering og tryk på rørfolier 
  • 3D-print baner vejen for yderligere vækst hos Carmo

    3D-print baner vejen for yderligere vækst hos Carmo

    tryk-og-print ›Med et udviklingsforløb hos Dansk AM Hub bag sig går Carmo styrket mod fremtiden. Implementering af Additive Manufacturing (AM) supplerer plastvirksomhedens grundydelser og åbner nye strategiske døre
  • Routing er temaet for BASF's farvetrends til bilindustrien 2024/25

    Routing er temaet for BASF's farvetrends til bilindustrien 2024/25

    tryk-og-print ›Hvert år skaber BASF Coatings en ny farvekollektion for at inspirere bildesignere over hele verden. Farvetendenserne for 2024/25 har temaet Routing, som er inspireret af kommunikationsteknologi, hvor farverne domineres af rød, sort, metallic og meget mere
  • Første Pantone-validering for dybtrykpresse

    Første Pantone-validering for dybtrykpresse

    tryk-og-print ›BOBST har fået 'det ultimative kvalitetsstempel' med en validering for virksomhedens udvidede farveskala. Det sker efter en omfattende test på BOBSTs egen MASTER RS 6003-trykpresse, som viser, at ægte farvekonsistens på dybtryk endelig er opnået
  • Mød eksperterne hos ScanTeco

    Mød eksperterne hos ScanTeco

    tryk-og-print ›Leverandøren af udstyr til tryk, konvertering og recycling, ScanTeco byder velkommen på standen, når ScanPack åbner dørene for besøgende på Svenska Mässan i Göteborg
  • Fujifilm etablerer europæisk, cirkulært produktionscenter

    Fujifilm etablerer europæisk, cirkulært produktionscenter

    tryk-og-print ›På virksomhedens afdeling i Holland vil FUJIFILM Business Innovation fremme cirkulation af produkter og ressourcer på det europæiske marked. Første opgave for det nye center er at indsamle brugte tonerkassetter fra printere og genfremstille dem til nye