Resino Trykfarver opgraderer kundeoplevelsen med ny hjemmeside

Resino Trykfarver opgraderer kundeoplevelsen med ny hjemmeside

Resino Trykfarver har fokus på at tage kundeoplevelsen til nye højder. Derfor har den internationale trykfarvevirksomhed etableret en digital strategi og lanceret en ny hjemmeside, som er kundecentreret, intuitiv og moderne

Resino er på en spændende rejse og implementerer digitale tiltag for at forbedre kundeoplevelsen, hvilket afspejler sig i en nye hjemmeside.

Formålet er at gøre hjemmesiden kundecentreret ved at bygge hjemmesiden op omkring kunderne. Og derudover vil Resino gøre det nemt for kunderne at lære om virksomhedens produkter.

CEO i Resino, Signe Cederstrøm, udtaler:

- Vi har opgraderet hele vores digitale indsats meget det sidste år og vil gerne tilbyde vores kunder en nem og tilgængelig måde for at få al den information, de har brug for.

 I flere måneder har den stået på hårdt arbejde og dedikation fra Resino for at udvikle hjemmesiden, som nu endelig lanceres og dermed samler informationen ét sted.

Bedre købsoplevelse med virksomhedsprofil

Gennem den nye hjemmeside kan kunden få oprettet en virksomhedsbruger, som giver kunden en række fordele. Kunden kan købe produkter direkte fra sin skræddersyede produktliste samt genkøbe tidligere ordrer.

Derudover kan kunden til hver en tid hente fakturaer og kreditnotater, og dermed er købsdokumenterne samlet på virksomhedsprofilen. Yderligere kan kunden få genereret sikkerhedsdatablade til alle produkter.

- Vi vil gøre det nemmere for kunderne at bestille deres varer via vores nye e-handelsportal, som bliver skræddersyet til hver eneste kunde for, at give mest mulig værdi for dem, siger CEO Signe Cederstrøm.

Brugervenlig hjemmeside

Til den nye hjemmeside etableres der flere funktioner, som brugerne nemt kan navigere rundt i. Nu kan brugeren sortere sine søgninger efter markeder og produktkategorier for, at brugeren bedre kan få et overblik over, hvilke produkter der er brug for.

Inde på produkternes respektive side kan brugeren bestille en vareprøve for at sikre, at kunden får de helt rigtige produkter.

Endvidere kan brugeren nemt få adgang til brugbare dokumenter som tekniske datablade, brochurer og certifikater. Derudover kan brugerne se frem til hurtigere hastighed og et friskt design på hjemmesiden.

-hawin

21/4 2021
  • - Danmark skal være førende i brugen af 3D print

    - Danmark skal være førende i brugen af 3D print

    tryk-og-print ›Dansk AM Hub har de seneste syv år løftet brugen af industriel 3D-print i dansk erhvervsliv. Industriens Fond bevilger nu yderligere 30,5 mio. kr. som skal gøre Danmark til verdensmestre i på området og gavne både den grønne omstilling og bundlinjen
  • Koenig & Bauer Durst har åbnet VariJET 106-kundecenter

    Koenig & Bauer Durst har åbnet VariJET 106-kundecenter

    tryk-og-print ›Virksomhederne er gået sammen om et kombineret test- og democenter i Radebeul i Tyskland. Her kan kunderne både se og afprøve digital-, offset- og postprint-produktion på et enkelt sted i en hal dedikeret til VariJET 106 hybridpressen til foldeæsker
  • Endnu en HP Indigo 7900 hos Addbrand i januar

    Endnu en HP Indigo 7900 hos Addbrand i januar

    tryk-og-print ›Med investeringen i endnu en HP Indigo 7900 leveret at Visutech øger den svenske producent at tryksager, Addbrand, kapaciteten og effektiviteten
  • Erritsø avistrykkeri lukket ved årsskiftet

    Erritsø avistrykkeri lukket ved årsskiftet

    tryk-og-print ›Trykkeriet i Fredericia var Danmarks næststørste og ejet af JP/Politikens Hus. Men den 30. december blev de sidste aviser trykt og 30 medarbejdere er fyret
  • Fujifilm lancerer nye printere med øget farvekapacitet

    Fujifilm lancerer nye printere med øget farvekapacitet

    tryk-og-print ›Fire nye printere i mellemklassen i Revoria PressTM-serien er nu på markedet. To af er udstyret med en specialtonerstation, som gør det muligt at printe i fem farver i samme arbejdsgang
  • Xerox køber Lexmark

    Xerox køber Lexmark

    tryk-og-print ›To af printindustriens største virksomheder bliver til een i en handel til 1,5 milliarder kroner. Købet forventes at være afsluttet i anden halvdel af 2025, og skal bl.a. styrke Xerox' position på et marked med flere hybride arbejdspladser
  • Fuld sporbarhed gennem forsyningskæden

    Fuld sporbarhed gennem forsyningskæden

    tryk-og-print ›Domino gør det lettere for lægemiddelproducenter at udforske serialisering af individuelle doser, hvilket sikrer sporbarhed og patientsikkerhed
  • Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    tryk-og-print ›Prinect Touch Free fokuserer på den mest omkostningseffektive produktionsvej, og som leverandør af totalløsninger støtter Heidelberg dermed trykkerier på et teknologineutralt grundlag i hele værdikæden