Canon lancerer nyt online community for grafisk storformat

Canon lancerer nyt online community for grafisk storformat

Canon åbner nu et helt nyt online community, graphiPlaza, for eksperter indenfor grafisk storformat. Der er fri adgang til platformen for kunder, partnere og medarbejdere. graphiPlaza tilbyder et globalt netværk af ekspertise og giver mulighed for at forbedre forretningspraksisser

Med plaformen graphiPlaza får man nu muligheden for at blive informeret om de nyeste markedstendenser, blive inspireret af ’best practices’ fra hele verden og opdage nye, spændende applikationer.

Platformen tilbyder en omfattende producentuafhængig medieprofildatabase, der er kompatibel med Canons Arizona flatbed og Colorado rulle-til-rulle print-familier. Bruger- og tekniskdokumentation samt nyeste firmware og softwareopdateringer er tilgængelige indenfor kun få klik. graphiPlaza tilbyder et interaktivt forum, som muliggør diskussioner med branchen, som er kategoriseret i forskellige emner.

Hans Dalmeijer, Product Marketing Manager, Canon Production Printing, fortæller:

- Storformatprint er en branche, som trives med kreativitet. Det er fantastisk at se så mange applikationer, vi kan adressere, og hvordan vores kunder, partnere og specialister altid finder nye og bedre måder at bruge vores teknologi på. Vores ambitioner med lanceringen af graphiPlaza er at forbinde hele vores fællesskab - kunder, partnere og vores egne specialister – og åbne op for det kreative potentiale for alle.

Platformen, som er fuldt ud GDPR-kompatibel og opfylder Canons sikkerhedsforanstaltninger, er håndteret af et medarbejderteam fra Canons Production Printing hovedkontor og støttet af Canons regionale salgsorganisationer.

- graphiPlaza er et vigtigt strategisk projekt, der understreger Canons filosofi, om at 'eksperter taler med eksperter'. Ved at lancere denne platform letter vi udvekslingen af relevant information mellem os, som en storformatløsningsudbyder og vores ligestillede i branchen på den mest brugervenlige måde. Vi er overbeviste om, at indholdet på graphiPlaza vil inspirere vores kunder til at flytte grænserne for print, hjælpe vores kunder og partnere med at maksimere deres forretningsmuligheder og tilbyde vores medarbejdere en platform, hvor de kan lære om ’best practice’ indenfor print i samarbejde med vores kunder over hele verden, siger Mathieu Peeters, Senior Director Strategic Marketing Large Format Graphics at Canon Production Printing.

-hawin

10/12 2020
  • - Danmark skal være førende i brugen af 3D print

    - Danmark skal være førende i brugen af 3D print

    tryk-og-print ›Dansk AM Hub har de seneste syv år løftet brugen af industriel 3D-print i dansk erhvervsliv. Industriens Fond bevilger nu yderligere 30,5 mio. kr. som skal gøre Danmark til verdensmestre i på området og gavne både den grønne omstilling og bundlinjen
  • Koenig & Bauer Durst har åbnet VariJET 106-kundecenter

    Koenig & Bauer Durst har åbnet VariJET 106-kundecenter

    tryk-og-print ›Virksomhederne er gået sammen om et kombineret test- og democenter i Radebeul i Tyskland. Her kan kunderne både se og afprøve digital-, offset- og postprint-produktion på et enkelt sted i en hal dedikeret til VariJET 106 hybridpressen til foldeæsker
  • Endnu en HP Indigo 7900 hos Addbrand i januar

    Endnu en HP Indigo 7900 hos Addbrand i januar

    tryk-og-print ›Med investeringen i endnu en HP Indigo 7900 leveret at Visutech øger den svenske producent at tryksager, Addbrand, kapaciteten og effektiviteten
  • Erritsø avistrykkeri lukket ved årsskiftet

    Erritsø avistrykkeri lukket ved årsskiftet

    tryk-og-print ›Trykkeriet i Fredericia var Danmarks næststørste og ejet af JP/Politikens Hus. Men den 30. december blev de sidste aviser trykt og 30 medarbejdere er fyret
  • Fujifilm lancerer nye printere med øget farvekapacitet

    Fujifilm lancerer nye printere med øget farvekapacitet

    tryk-og-print ›Fire nye printere i mellemklassen i Revoria PressTM-serien er nu på markedet. To af er udstyret med en specialtonerstation, som gør det muligt at printe i fem farver i samme arbejdsgang
  • Xerox køber Lexmark

    Xerox køber Lexmark

    tryk-og-print ›To af printindustriens største virksomheder bliver til een i en handel til 1,5 milliarder kroner. Købet forventes at være afsluttet i anden halvdel af 2025, og skal bl.a. styrke Xerox' position på et marked med flere hybride arbejdspladser
  • Fuld sporbarhed gennem forsyningskæden

    Fuld sporbarhed gennem forsyningskæden

    tryk-og-print ›Domino gør det lettere for lægemiddelproducenter at udforske serialisering af individuelle doser, hvilket sikrer sporbarhed og patientsikkerhed
  • Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    tryk-og-print ›Prinect Touch Free fokuserer på den mest omkostningseffektive produktionsvej, og som leverandør af totalløsninger støtter Heidelberg dermed trykkerier på et teknologineutralt grundlag i hele værdikæden