Antalis vil hylde kreativiteten med ny konkurrence

Antalis vil hylde kreativiteten med ny konkurrence

Antalis Creative Power Awards er navnet på en nyetableret pris, som papir-, emballage- og kommunikationsvirksomheden uddeler i sammarbejde med virksomheden, The Brand Identity. Frem til slutningen af maj kan deltagere indsende projekter til konkurrencens fire kategorier

Antalis Creative Power Awards er åben både for f.eks. grafiske designere, trykkerier, kommunikationsbureauer og slutbrugere.

Kravene til deltagelse er, at produkterne er produceret fra og med januar 2021 og til og med maj 2022 og er trykt på Antalis papir, og de fire konkurrencekategorier er:
Reports & Publishing, Mailers & Invitations, Packaging & Promotional og Brand Identity & Stationery.

Desuden bliver der uddelt fire specialpriser i kategoriene
Design for Good, Papers/Stories, Eco Conception og Print Excellence.

- Hver dag trigger du følelser, skaber opmærksomhed eller hjælper med at booste salg. Det er vores tur til at hylde dig, din kreative tankegang og dit arbejde med Antalis Creative Power Awards, skriver arrangørerne i indbydelsen til konkurrencen, hvor vinderne bl.a. kan vinde en rejse til Arjowiggins Stoneywood mill i Skotland og vouchers fra partnere Monotype og Hinderer + Mühlich.

Se mere om deltagelse

-lipe

31/3 2022
  • Også troldmænd trykker med Roland DG

    Også troldmænd trykker med Roland DG

    tryk-og-print ›Det engelske trykkeri, Sticker Wizard opstod som lidt af en succeshistorie, under Covid-19-nedlukningen. Roland DG’s trykmaskiner hjalp godt på vej
  • Inkjet-ark-printere klar i andet kvartal

    Inkjet-ark-printere klar i andet kvartal

    tryk-og-print ›Canon har netop meldt ud at man lancerer de to nye nyeste inkjet-arkproduktionsprintere, varioPRESS iV7 og varioPRINT iX1700 i andet kvartal 2026
  • Bedre psykisk arbejdsmiljø giver økonomisk gevinst

    Bedre psykisk arbejdsmiljø giver økonomisk gevinst

    tryk-og-print ›Et forbedret psykisk arbejdsmiljø kan potentielt give samfundet en samlet årlig gevinst på cirka 5,5 milliarder kroner, viser ny forskning
  • Heidelbergs kundeportal viser vej til den digitale fremtid

    Heidelbergs kundeportal viser vej til den digitale fremtid

    tryk-og-print ›Specialiserede apps i Heidelbergs cloudbaserede ”Customer Portal” hjælper kunderne med at effektivisere og styre trykproduktionen. Mere end 3.000 trykkerier bruger allerede systemet
  • Perma Press styrker sin produktion

    Perma Press styrker sin produktion

    tryk-og-print ›Producenten af varmetransfer og varmetryk, Perma Press fortsætter med at styrke sin produktion ved at udskifte sin HP Indigo 5900 med en HP Indigo 7900
  • Bähren styrker sig på etiketfronten

    Bähren styrker sig på etiketfronten

    tryk-og-print ›Bähren Pharma Packaging investerer i sin første MPS Flexo-trykpresse for at udvide sine kapaciteter inden for farmaceutiske etiketter
  • BOBST automatiserer metallisering

    BOBST automatiserer metallisering

    tryk-og-print ›Virksomhedens nye generation af EXPERT-maskiner, K5 styres af AI, sparer på kemien og kan bl.a. påføre ultratynde metalfolier på papir til lettere emballager
  • FESPA 2026 bliver en hel håndfuld arrangementer

    FESPA 2026 bliver en hel håndfuld arrangementer

    tryk-og-print ›Bølgepap og Tekstil får hver sit særområde, når messen i Barcelona i maj næste år samler bl.a. print- og skiltebranchen under sloganet: Globalt mødested for eksperter