Toshiba og UPM Raflatack løber linen ud

Toshiba og UPM Raflatack løber linen ud

Toshiba og UPM Raflatac indgår et europæisk samarbejde om at skabe en linerfri printløsning med Toshibas nyeste linerless printerteknologi og UPM Raflatacs linerfri materiale til OptiCut etiketporteføljen

Via samarbejdet tilbyder Toshiba og UPM Raflatac løsning til print uden liner som er helt klar til at blive taget i brug. Dermed drager kunderne drage fordel af den testede og godkendte kombination af Toshibas BV420D-GL linerfri printer og UPM Raflatacs OptiCut linerfri etiketmateriale for at få en perfekt matchet printoplevelse.

E-handel, der er en af de hurtigst voksende sektorer, er en af drivkræfterne bag løsningen. Sektoren øger nemlig behovet for effektive og pålidelige processer, der sikrer, at alle forsendelser bliver mærket korrekt.

Toshiba-UPM Raflatac-samarbejdet samler den dyrebare teknologiske know-how og ekspertise, der støtter kunderne ved at skabe sofistikerede printapplikationer til dem.

- E-handelsvirksomheder anmoder om fleksible, effektive og bæredygtige løsninger, siger Angel de Juan, General Manager, Auto ID Europe.

Han fortsætter:

- Ved at samarbejde med UPM Raflatac er vi i stand til at tilbyde vores europæiske kunder en global linerfri portefølje, der passer perfekt til vores nyligt lancerede linerfri printer.

Hos UPM Raflatac har man designet OptiCut-løsningens linerfri etiketmateriale, så det opfylder de strengeste effektivitetskrav.

- Det optimerer printerens skæreydelse og sørger for en fremragende vedhæftning på pakkerne. Tilsammen giver vores OptiCut-etiketmaterialer og Toshibas printere til linerfri materiale print i højeste kvalitet til gavn for vores kunder, siger Jon Lenck, direktør for New and Emerging Technologies, UPM Raflatac.

-hawin

29/3 2021
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"
  • Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    etiketter-og-maerkning ›Med 45 millioner kroner fra den nationale handlingsplan bliver en række forskere fra danske universiteter samlet for at forsøge at løse problemerne med de over 10.000 forskellige, skadelige flourholdige stoffer, som populært kaldes Evighedskemikalier
  • Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    etiketter-og-maerkning ›Mange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke, når de vælger plejeprodukter. Og hele 35 % af danskerne ønsker flere miljømærkede plejeprodukter. Nu strammer Svanemærket kravene, hvilket kun forventes at gøre det officielle nordiske miljømærke endnu mere populært blandt forbrugerne
  • Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    etiketter-og-maerkning ›Frem til den 18. december tilbyder koncernen igen i år børn i hele landet at hente en frankeret kuvert til et brev til julemanden og at få svar retur - helt gratis. Desuden får en heldig vinder et ønske opfyldt
  • Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    etiketter-og-maerkning ›BOBSTs marketingdirektør, for “Narrow-Mid Web Printing & Converting”, Patrick Graber, giver sit bud på, hvordan labelkonvertere takler de udfordringer, som præger markedet for labelproduktion. - Omfavn digitalisering, automatisering og ”connectivity” lyder den basale opskrift