Toshiba og UPM Raflatack løber linen ud

Toshiba og UPM Raflatack løber linen ud

Toshiba og UPM Raflatac indgår et europæisk samarbejde om at skabe en linerfri printløsning med Toshibas nyeste linerless printerteknologi og UPM Raflatacs linerfri materiale til OptiCut etiketporteføljen

Via samarbejdet tilbyder Toshiba og UPM Raflatac løsning til print uden liner som er helt klar til at blive taget i brug. Dermed drager kunderne drage fordel af den testede og godkendte kombination af Toshibas BV420D-GL linerfri printer og UPM Raflatacs OptiCut linerfri etiketmateriale for at få en perfekt matchet printoplevelse.

E-handel, der er en af de hurtigst voksende sektorer, er en af drivkræfterne bag løsningen. Sektoren øger nemlig behovet for effektive og pålidelige processer, der sikrer, at alle forsendelser bliver mærket korrekt.

Toshiba-UPM Raflatac-samarbejdet samler den dyrebare teknologiske know-how og ekspertise, der støtter kunderne ved at skabe sofistikerede printapplikationer til dem.

- E-handelsvirksomheder anmoder om fleksible, effektive og bæredygtige løsninger, siger Angel de Juan, General Manager, Auto ID Europe.

Han fortsætter:

- Ved at samarbejde med UPM Raflatac er vi i stand til at tilbyde vores europæiske kunder en global linerfri portefølje, der passer perfekt til vores nyligt lancerede linerfri printer.

Hos UPM Raflatac har man designet OptiCut-løsningens linerfri etiketmateriale, så det opfylder de strengeste effektivitetskrav.

- Det optimerer printerens skæreydelse og sørger for en fremragende vedhæftning på pakkerne. Tilsammen giver vores OptiCut-etiketmaterialer og Toshibas printere til linerfri materiale print i højeste kvalitet til gavn for vores kunder, siger Jon Lenck, direktør for New and Emerging Technologies, UPM Raflatac.

-hawin

29/3 2021
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika