Toshiba og UPM Raflatack løber linen ud

Toshiba og UPM Raflatack løber linen ud

Toshiba og UPM Raflatac indgår et europæisk samarbejde om at skabe en linerfri printløsning med Toshibas nyeste linerless printerteknologi og UPM Raflatacs linerfri materiale til OptiCut etiketporteføljen

Via samarbejdet tilbyder Toshiba og UPM Raflatac løsning til print uden liner som er helt klar til at blive taget i brug. Dermed drager kunderne drage fordel af den testede og godkendte kombination af Toshibas BV420D-GL linerfri printer og UPM Raflatacs OptiCut linerfri etiketmateriale for at få en perfekt matchet printoplevelse.

E-handel, der er en af de hurtigst voksende sektorer, er en af drivkræfterne bag løsningen. Sektoren øger nemlig behovet for effektive og pålidelige processer, der sikrer, at alle forsendelser bliver mærket korrekt.

Toshiba-UPM Raflatac-samarbejdet samler den dyrebare teknologiske know-how og ekspertise, der støtter kunderne ved at skabe sofistikerede printapplikationer til dem.

- E-handelsvirksomheder anmoder om fleksible, effektive og bæredygtige løsninger, siger Angel de Juan, General Manager, Auto ID Europe.

Han fortsætter:

- Ved at samarbejde med UPM Raflatac er vi i stand til at tilbyde vores europæiske kunder en global linerfri portefølje, der passer perfekt til vores nyligt lancerede linerfri printer.

Hos UPM Raflatac har man designet OptiCut-løsningens linerfri etiketmateriale, så det opfylder de strengeste effektivitetskrav.

- Det optimerer printerens skæreydelse og sørger for en fremragende vedhæftning på pakkerne. Tilsammen giver vores OptiCut-etiketmaterialer og Toshibas printere til linerfri materiale print i højeste kvalitet til gavn for vores kunder, siger Jon Lenck, direktør for New and Emerging Technologies, UPM Raflatac.

-hawin

29/3 2021
  • Etiketten danner multipakkerne

    Etiketten danner multipakkerne

    etiketter-og-maerkning ›Benner MSA's nye multipakmaskine til "mid-range"-produkter er udstyret med Herma-labelapplikatorer
  • Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    etiketter-og-maerkning ›Hvis koncernens få, amerikanske produkter bliver belagt med ekstra told fremover, vil de få påført et særligt mærke. Coop vil samtidig reducere markedsføringen af varer fra USA
  • Gallus MatteJet er klar til markedet

    Gallus MatteJet er klar til markedet

    etiketter-og-maerkning ›Heidelberger Druckmaschinens datterselskab, Gallus Group har netop annonceret, at den nye  efterbehandlingsteknologi til Gallus One, Gallus MatteJet er blevet komercielt tilgængelig på globalt plan
  • Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    etiketter-og-maerkning ›Ord som "grøn”, ”bæredygtig” og ”miljøvenlig” skal fra september næste år være ulovligt at bruge for virksomheder, hvis de ikke kan dokumentere det. Det er indholdet i et lovforslag, regeringen nu fremsætter i Folketinget
  • Etiketter med naturmaterialer fra Avery

    Etiketter med naturmaterialer fra Avery

    etiketter-og-maerkning ›Græs- og hampefibre er sammen med bomuld og havplast en del af ingredienserne i en ny serie af selvklæbende etiketter på ruller
  • Danskerne er klar til et statsligt klimamærke på fødevarer

    Danskerne er klar til et statsligt klimamærke på fødevarer

    etiketter-og-maerkning ›Et overvældende flertal af danskerne på hele 81 procent synes, at et klimamærke på fødevarer er en god idé, viser en ny undersøgelse foretaget af Norstat for De Samvirkende Købmænd (DSK). Et resultat som også minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Jacob Jensen (V) påskønner
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.