Schur sikrer kunderne nye  forbedrede  labelløsninger

Schur sikrer kunderne nye forbedrede labelløsninger

Schur International fortsætter sin fremmarch på markedet for etikettering ved at opruste Schur Marking med stærke kompetencer fra Dan Labels. Dermed udbygger Schur sin position som leverandør af innovative labelløsninger

Efter at have samarbejdet gennem flere år er Schur Marking og Dan Labels nu blevet til én stærk spiller til stor gavn for kunderne. Det har blandt andet været virksomhedernes fælles syn på branchen, udviklingsmulighederne og kundefokus, der har dannet grundlag for fusionen.

- Vi ønsker at gøre en regulær forskel for vores kunder, og det kræver, at vi tænker innovativt, så vi kan tilbyde de bedste labelløsninger på markedet. Med tilgangen af de nye kompetencer kan vi holde os på forkant med vores kunders behov og fortsat møde dem med det samme høje service- og supportniveau, udtaler Lars Michael Bang, afdelingschef i Schur Marking.

Bygger videre på de samme værdier

Selvom de to virksomheder først nu er blevet til én, har de længe arbejdet ud fra de samme værdier og den samme tankegang:

- I vores dialog og mangeårige samarbejde med Schur er jeg blevet bekræftet i, at vores værdier og måde at arbejde på harmonerer rigtig godt. Samtidig giver det os adgang til endnu flere kompetencer, hvilket vores kunder kan få stor glæde af, lyder det fra Henrik Rhode, salgschef i Dan Labels (nu Schur Labels).

Det, at begge virksomheder arbejder efter de samme værdier, er et stort plus for kunderne, der kan se frem til nye forbedrede labelløsninger og endnu flere fordele.

Udvider til gavn for kunderne

Det er netop den gode kundeservice og de tætte relationer, der har vist sig at bringe de to virksomheder stor succes. Der er derfor ingen grund til bekymring for kunderne, som fortsat kan se frem til høj fleksibilitet og hurtig responstid i deres samarbejde med Schur.

- Vi lægger vægt på at besøge vores kunder i produktionen, så vi kan hjælpe den enkelte kunde bedst muligt. Med vores nye oprustning inden for etikettering kan vi sammen udvikle vores produkter og sikre kunderne det bedst mulige flow i produktionen, lyder det fra Lars Michael Bang.

I Schur ser de nu frem til at kunne arbejde videre med et endnu stærkere team til at betjene de fælles kunder med kompetent rådgivning og hurtigere leverancer. Synergien mellem de to parter forventes at indfri oplagte vækstmuligheder og kontinuerlig forbedring af løsningerne.

-hawin

 

27/1 2020
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"
  • Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    etiketter-og-maerkning ›Med 45 millioner kroner fra den nationale handlingsplan bliver en række forskere fra danske universiteter samlet for at forsøge at løse problemerne med de over 10.000 forskellige, skadelige flourholdige stoffer, som populært kaldes Evighedskemikalier
  • Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    etiketter-og-maerkning ›Mange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke, når de vælger plejeprodukter. Og hele 35 % af danskerne ønsker flere miljømærkede plejeprodukter. Nu strammer Svanemærket kravene, hvilket kun forventes at gøre det officielle nordiske miljømærke endnu mere populært blandt forbrugerne
  • Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    etiketter-og-maerkning ›Frem til den 18. december tilbyder koncernen igen i år børn i hele landet at hente en frankeret kuvert til et brev til julemanden og at få svar retur - helt gratis. Desuden får en heldig vinder et ønske opfyldt
  • Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    etiketter-og-maerkning ›BOBSTs marketingdirektør, for “Narrow-Mid Web Printing & Converting”, Patrick Graber, giver sit bud på, hvordan labelkonvertere takler de udfordringer, som præger markedet for labelproduktion. - Omfavn digitalisering, automatisering og ”connectivity” lyder den basale opskrift