Schur sikrer kunderne nye  forbedrede  labelløsninger

Schur sikrer kunderne nye forbedrede labelløsninger

Schur International fortsætter sin fremmarch på markedet for etikettering ved at opruste Schur Marking med stærke kompetencer fra Dan Labels. Dermed udbygger Schur sin position som leverandør af innovative labelløsninger

Efter at have samarbejdet gennem flere år er Schur Marking og Dan Labels nu blevet til én stærk spiller til stor gavn for kunderne. Det har blandt andet været virksomhedernes fælles syn på branchen, udviklingsmulighederne og kundefokus, der har dannet grundlag for fusionen.

- Vi ønsker at gøre en regulær forskel for vores kunder, og det kræver, at vi tænker innovativt, så vi kan tilbyde de bedste labelløsninger på markedet. Med tilgangen af de nye kompetencer kan vi holde os på forkant med vores kunders behov og fortsat møde dem med det samme høje service- og supportniveau, udtaler Lars Michael Bang, afdelingschef i Schur Marking.

Bygger videre på de samme værdier

Selvom de to virksomheder først nu er blevet til én, har de længe arbejdet ud fra de samme værdier og den samme tankegang:

- I vores dialog og mangeårige samarbejde med Schur er jeg blevet bekræftet i, at vores værdier og måde at arbejde på harmonerer rigtig godt. Samtidig giver det os adgang til endnu flere kompetencer, hvilket vores kunder kan få stor glæde af, lyder det fra Henrik Rhode, salgschef i Dan Labels (nu Schur Labels).

Det, at begge virksomheder arbejder efter de samme værdier, er et stort plus for kunderne, der kan se frem til nye forbedrede labelløsninger og endnu flere fordele.

Udvider til gavn for kunderne

Det er netop den gode kundeservice og de tætte relationer, der har vist sig at bringe de to virksomheder stor succes. Der er derfor ingen grund til bekymring for kunderne, som fortsat kan se frem til høj fleksibilitet og hurtig responstid i deres samarbejde med Schur.

- Vi lægger vægt på at besøge vores kunder i produktionen, så vi kan hjælpe den enkelte kunde bedst muligt. Med vores nye oprustning inden for etikettering kan vi sammen udvikle vores produkter og sikre kunderne det bedst mulige flow i produktionen, lyder det fra Lars Michael Bang.

I Schur ser de nu frem til at kunne arbejde videre med et endnu stærkere team til at betjene de fælles kunder med kompetent rådgivning og hurtigere leverancer. Synergien mellem de to parter forventes at indfri oplagte vækstmuligheder og kontinuerlig forbedring af løsningerne.

-hawin

 

27/1 2020
  • Næste generation af sikkerhedsetiketter på messe

    Næste generation af sikkerhedsetiketter på messe

    etiketter-og-maerkning ›Producenten Securikett vil på Fachpack 2025 præsentere nytænkning inden for sikkerhedsmærker med særligt fokus på genanvendelighed, digital sporbarhed og manipulationssikring
  • Nye farver gør det lettere at skelne

    Nye farver gør det lettere at skelne

    etiketter-og-maerkning ›REMA1000 har har givet givet emballagen til kædens egen plejeserie nye farver, som markerer, om indholdet er med eller uden parfume
  • Print selv vaskemærkerne

    Print selv vaskemærkerne

    etiketter-og-maerkning ›Norris Print-Tech har løsningen, når det handler om at printe de såkaldte carelabels, som bliver syet i beklædning
  • Etiketter klar til kolde afvaskninger

    Etiketter klar til kolde afvaskninger

    etiketter-og-maerkning ›Bedre plastgenanvendelse takket være etiketter med særlige afvaskbare egenskaber har længe været en selvfølge for PET-flasker og -beholdere. Nu tilbyder Herma et certificeret afvaskbart selvklæbende etiketmateriale til emballage fremstillet af HDPE-plast
  • Foldekarton indtager Labelexpo Europe

    Foldekarton indtager Labelexpo Europe

    etiketter-og-maerkning ›Fra i år udvider Labelexpo Europe til også at omfatte foldekarton. Andy Thomas-Emans, strategisk direktør hos Informa Markets Labels & Packaging Group, forklarer i en udmelding fra messen, hvordan Labelexpo udvikler sig og hvordan det påvirker messen i Barcelona til september
  • Nyt navn: UPM Adhesive Materials

    Nyt navn: UPM Adhesive Materials

    etiketter-og-maerkning ›UPM Raflatacs forretningsområde og rapporteringssegment skifter navn. Fra den 12. juni 2025 er navnet UPM Adhesive Materials. Det nye navn vil blive brugt fra delårsrapporten for 2. kvartal 2025 og frem
  • DHL Danmark indfører papirløs returnering

    DHL Danmark indfører papirløs returnering

    etiketter-og-maerkning ›Med produktet "Label Free" kan logistikvirksomhedens kunder nu tilbyde forbrugerne en nemmere og mere miljøvenlig returmetode. I stedet for at skulle printe returlabels, kan forbrugerne blot anmode om en returnering og modtage en QR-kode, som de kan bruge til at returnere deres varer
  • Etiketproducent efterspurgt som ekspert i tekniske folier

    Etiketproducent efterspurgt som ekspert i tekniske folier

    etiketter-og-maerkning ›Grob-Werke er afhængig af udstansede specialfolier fra S+P Samson, når de opsætter deres højpræcisionsanlæg til produktion af batteri der består af moduler i flere lag.