Schur sikrer kunderne nye  forbedrede  labelløsninger

Schur sikrer kunderne nye forbedrede labelløsninger

Schur International fortsætter sin fremmarch på markedet for etikettering ved at opruste Schur Marking med stærke kompetencer fra Dan Labels. Dermed udbygger Schur sin position som leverandør af innovative labelløsninger

Efter at have samarbejdet gennem flere år er Schur Marking og Dan Labels nu blevet til én stærk spiller til stor gavn for kunderne. Det har blandt andet været virksomhedernes fælles syn på branchen, udviklingsmulighederne og kundefokus, der har dannet grundlag for fusionen.

- Vi ønsker at gøre en regulær forskel for vores kunder, og det kræver, at vi tænker innovativt, så vi kan tilbyde de bedste labelløsninger på markedet. Med tilgangen af de nye kompetencer kan vi holde os på forkant med vores kunders behov og fortsat møde dem med det samme høje service- og supportniveau, udtaler Lars Michael Bang, afdelingschef i Schur Marking.

Bygger videre på de samme værdier

Selvom de to virksomheder først nu er blevet til én, har de længe arbejdet ud fra de samme værdier og den samme tankegang:

- I vores dialog og mangeårige samarbejde med Schur er jeg blevet bekræftet i, at vores værdier og måde at arbejde på harmonerer rigtig godt. Samtidig giver det os adgang til endnu flere kompetencer, hvilket vores kunder kan få stor glæde af, lyder det fra Henrik Rhode, salgschef i Dan Labels (nu Schur Labels).

Det, at begge virksomheder arbejder efter de samme værdier, er et stort plus for kunderne, der kan se frem til nye forbedrede labelløsninger og endnu flere fordele.

Udvider til gavn for kunderne

Det er netop den gode kundeservice og de tætte relationer, der har vist sig at bringe de to virksomheder stor succes. Der er derfor ingen grund til bekymring for kunderne, som fortsat kan se frem til høj fleksibilitet og hurtig responstid i deres samarbejde med Schur.

- Vi lægger vægt på at besøge vores kunder i produktionen, så vi kan hjælpe den enkelte kunde bedst muligt. Med vores nye oprustning inden for etikettering kan vi sammen udvikle vores produkter og sikre kunderne det bedst mulige flow i produktionen, lyder det fra Lars Michael Bang.

I Schur ser de nu frem til at kunne arbejde videre med et endnu stærkere team til at betjene de fælles kunder med kompetent rådgivning og hurtigere leverancer. Synergien mellem de to parter forventes at indfri oplagte vækstmuligheder og kontinuerlig forbedring af løsningerne.

-hawin

 

27/1 2020
  • Etiketten danner multipakkerne

    Etiketten danner multipakkerne

    etiketter-og-maerkning ›Benner MSA's nye multipakmaskine til "mid-range"-produkter er udstyret med Herma-labelapplikatorer
  • Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    etiketter-og-maerkning ›Hvis koncernens få, amerikanske produkter bliver belagt med ekstra told fremover, vil de få påført et særligt mærke. Coop vil samtidig reducere markedsføringen af varer fra USA
  • Gallus MatteJet er klar til markedet

    Gallus MatteJet er klar til markedet

    etiketter-og-maerkning ›Heidelberger Druckmaschinens datterselskab, Gallus Group har netop annonceret, at den nye  efterbehandlingsteknologi til Gallus One, Gallus MatteJet er blevet komercielt tilgængelig på globalt plan
  • Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    etiketter-og-maerkning ›Ord som "grøn”, ”bæredygtig” og ”miljøvenlig” skal fra september næste år være ulovligt at bruge for virksomheder, hvis de ikke kan dokumentere det. Det er indholdet i et lovforslag, regeringen nu fremsætter i Folketinget
  • Etiketter med naturmaterialer fra Avery

    Etiketter med naturmaterialer fra Avery

    etiketter-og-maerkning ›Græs- og hampefibre er sammen med bomuld og havplast en del af ingredienserne i en ny serie af selvklæbende etiketter på ruller
  • Danskerne er klar til et statsligt klimamærke på fødevarer

    Danskerne er klar til et statsligt klimamærke på fødevarer

    etiketter-og-maerkning ›Et overvældende flertal af danskerne på hele 81 procent synes, at et klimamærke på fødevarer er en god idé, viser en ny undersøgelse foretaget af Norstat for De Samvirkende Købmænd (DSK). Et resultat som også minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Jacob Jensen (V) påskønner
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.