Paper Consult styrker salgsorganisationen

Paper Consult styrker salgsorganisationen

Med den nye salgschef, David Jensen, styrker Paper Consult sig til de fremtidige udfordringer og til den øgede efterspørgsel på etiketter

David Jensen er ny salgschef hos Paper Consult, og med ham i staben får Paper Consult endnu en engageret medarbejder.

David Jensen, der starter hos Paper Consult den 1. november, har 26 års erfaring i branchen fra henholdsvis Avery Dennison og Grafiket.

Steen Bach-Larsen, der er administrerende direktør i Paper Consult, er super glad for det nye samarbejde, som han mener passer perfekt ind i Paper Consults set-up.

- Vi har fordoblet vores salg i Danmark de seneste 12 måneder. Og efterspørgslen stiger og stiger. Det er en vækst, som vi mærker i dagligdagen. Derfor er det helt naturligt, at vi styrker salgsafdelingen yderligere, siger Steen Bach-Larsen.

Han forklarer, at Paper Consult , der leverer alt indenfor etiketter med og uden tryk til erhvervslivet i hele Norden, vækster og er i gang med masser af innovative projekter.

- Vi udvikler dels med nye produkter samtidig med, at vi løbende udvider kapaciteten på lageret i Danmark.

Nye markeder og produkter på tegnebrættet

Den stigende efterspørgsel gælder dog ikke kun i Danmark. Paper Consult leverer i dag etiketter i fem lande, og  har kontakt til flere lande, hvor produkterne og løsningerne er efterspurgte.

Herudover kan Paper Consult som noget nyt tilbyde alt indenfor originale ZEBRA etiketter og farvebånd, samt deres meget velkendte termoprintere, alt sammen med korte leveringstider.

Vigtig sparring med kollegaerne

David Jensen selv er da også rigtig glad for sin nye arbejdsplads. Han ser det som en kæmpe fordel, at han kommer til at arbejde sammen med flere super dygtige kollegaer og ikke mindst at komme til at arbejde i en vækstvirksomhed.

- De sidste par år har jeg oplevet en øget konkurrence situation indenfor etiketter hvor jeg ikke altid kunne være med, men nu glæder jeg mig til at komme på et meget konkurrencedygtigt hold hvor vi hele tiden vil kunne være med, siger David Jensen.

-hawin

 

28/10 2016
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.
  • Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    etiketter-og-maerkning ›HERMA har videreudviklet sin enkeltlags 63S-lim til en flerlagsvariant. Den sikrer, at forseglingsetiketter ikke kan fjernes selv fra overflader som papir, pap, plast eller stål uden at blive ødelagt eller efterlade synlige rester på overfladen
  • Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    etiketter-og-maerkning ›Internationale udstillere fra emballageindustrien og fra sektoren for automatisk identifikation og datafangst (AIDC) kommer til LogiMAT 2025 for at præsentere nyheder og porteføljer, der integrerer de allernyeste teknologier
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"