Paper Consult styrker salgsorganisationen

Paper Consult styrker salgsorganisationen

Med den nye salgschef, David Jensen, styrker Paper Consult sig til de fremtidige udfordringer og til den øgede efterspørgsel på etiketter

David Jensen er ny salgschef hos Paper Consult, og med ham i staben får Paper Consult endnu en engageret medarbejder.

David Jensen, der starter hos Paper Consult den 1. november, har 26 års erfaring i branchen fra henholdsvis Avery Dennison og Grafiket.

Steen Bach-Larsen, der er administrerende direktør i Paper Consult, er super glad for det nye samarbejde, som han mener passer perfekt ind i Paper Consults set-up.

- Vi har fordoblet vores salg i Danmark de seneste 12 måneder. Og efterspørgslen stiger og stiger. Det er en vækst, som vi mærker i dagligdagen. Derfor er det helt naturligt, at vi styrker salgsafdelingen yderligere, siger Steen Bach-Larsen.

Han forklarer, at Paper Consult , der leverer alt indenfor etiketter med og uden tryk til erhvervslivet i hele Norden, vækster og er i gang med masser af innovative projekter.

- Vi udvikler dels med nye produkter samtidig med, at vi løbende udvider kapaciteten på lageret i Danmark.

Nye markeder og produkter på tegnebrættet

Den stigende efterspørgsel gælder dog ikke kun i Danmark. Paper Consult leverer i dag etiketter i fem lande, og  har kontakt til flere lande, hvor produkterne og løsningerne er efterspurgte.

Herudover kan Paper Consult som noget nyt tilbyde alt indenfor originale ZEBRA etiketter og farvebånd, samt deres meget velkendte termoprintere, alt sammen med korte leveringstider.

Vigtig sparring med kollegaerne

David Jensen selv er da også rigtig glad for sin nye arbejdsplads. Han ser det som en kæmpe fordel, at han kommer til at arbejde sammen med flere super dygtige kollegaer og ikke mindst at komme til at arbejde i en vækstvirksomhed.

- De sidste par år har jeg oplevet en øget konkurrence situation indenfor etiketter hvor jeg ikke altid kunne være med, men nu glæder jeg mig til at komme på et meget konkurrencedygtigt hold hvor vi hele tiden vil kunne være med, siger David Jensen.

-hawin

 

28/10 2016
  • Føtex ønsker ny score-mærkning for fødevarer

    Føtex ønsker ny score-mærkning for fødevarer

    etiketter-og-maerkning ›Med åbningen af sit ombyggede supermarked i Kokkedal markerer føtex samtidig fremtiden for hele kæden, hvor måltider, convenience og sundhed skal være i højsædet. Bl.a. vil føtex arbejde for en ny mærkningsordning for fødevares ernæringsværdi
  • Ny inlineteknik til dobbelt etikettering

    Ny inlineteknik til dobbelt etikettering

    etiketter-og-maerkning ›Herma og Bahmüller introducerer en ny maskine, der for første gang gør det muligt at sætte etiketter på foldeæsker af bølgepap på to sider på samme produktionslinje
  • Orkla vil kalde en plantebøf en plantebøf

    Orkla vil kalde en plantebøf en plantebøf

    etiketter-og-maerkning ›At efterligne saftige, røde oksebøffer med plantebaserede ingredienser er ikke længere vejen frem, når man skal udvikle fremtidens fødevarer. Det siger Nordens største fødevareleverandør til Berlingske
  • Ny version af yndet labelsoftware

    Ny version af yndet labelsoftware

    etiketter-og-maerkning ›Codesoft er en af leverandøren Norris Print-Techs mest populære produkter inden for labelsoftware. Version 2024 byder bl.a. på print via Cloud-service, forbedret grafik- og billedhåndtering og enklere brug af netværkslicenser
  • Nye afvaskelige etiketter til returemballager

    Nye afvaskelige etiketter til returemballager

    etiketter-og-maerkning ›UPM Raflatac udvider sin termiske linerless-serie med lanceringen af en OptiCut WashOff-løsning. Den er specifikt designet til retur- og genanvendelige plastbeholdere til fødevarer
  • Fødevareministeren etablerer madspildsklubben “Klub 12.3

    Fødevareministeren etablerer madspildsklubben “Klub 12.3

    etiketter-og-maerkning ›Hvert år bliver der i Danmark - stadigvæk - smidt over 873 tons mad ud. Og nu bliver pioneren inden for bekæmpelse af madspild. Selina Juul ambassadør for den nye klub, som er oprettet af minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Jacob Jensen (V)
  • QR-kode afslører spandens miljøoplysninger

    QR-kode afslører spandens miljøoplysninger

    etiketter-og-maerkning ›Flügger lancerer nye blå spande i genanvendt plast til en lang række produkter. Udover den nye farve og markant højere brug af genanvendt plast vil man kunne scanne en QR-kode med direkte adgang til produktets dokumentation
  • Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

    Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

    etiketter-og-maerkning ›Buchs Labels fra Randers er inde i en positiv udvikling. Og virksomheden har ambitioner om mere og udvider nu ejerkredsen med Christian Nissen, der kommer med mange års erfaring fra branchen