Paper Consult opruster til vækst
Adm. Direktør Steen Bach-Larsen glæder sig over kåringen som Børsen gazelle. En kåring, der kræver, at en virksomhed som minimum fordobler sin omsætning eller bruttoresultat i løbet af fire regnskabså

Paper Consult opruster til vækst

Med ny salgsmedarbejder og kåring som Gazelle lægger virksomheden an til fremstød i hele landet

Dagbladet Børsen har kåret Odensevirksomheden Paper Consult ApS som gazelle 2017, og samtidigt meddeler etikette- og emballagevirksomheden, at den med en nyoprettet stilling som product sales manager på etiketteområdet ruster sig til yderligere vækst i hele landet.

Den 28-årige Niels Krause, som allerede er tiltrådt, får aktionsradius i hele Danmark og skal fortsætte og udbygge salget af etiket-løsninger til virksomheder og supportere sælgerne i Paper Consult ApS.

Paper Consult ApS oplever en stigende efterspørgsel efter etiketter og pakketape med og uden trykløsninger, der kan bidrage positivt til virksomhedernes effektivitet.

Det kræver en solid brancheerfaring at rådgive om stærke, effektive og lønsomme etiket- og pakketape-løsninger, og det har Niels Krause, som kommer fra en stilling som produktchef på etiketter hos MC Emballage.

– Det kræver faglige kompetencer, en stærk personlighed og en dyb indsigt i branchen at vejlede kunderne. Med Niels Krause har vi fundet den helt rette mand på posten. Vi glæder os meget til at nyde godt af hans erfaring med at udvikle værdiskabende løsninger indenfor etiketter og pakketape, siger adm. direktør SteenBach-Larsen fra Paper Consult ApS.

Og samtidigt kan direktøren, som også er grundlægger af virksomheden, glæde sig over, at han sammen med økonomi- og administrationschef, Anja Bach-Larsen, skal deltage ved gazellekåringen i hhv. Odense og København, hvor Børsen udnævner en gazellevinder for landsdelen, en digital gazellevinder og en fremstillingsgazellevinder.

- Vi vidste jo godt, at kåringen ville komme, fordi vi kendte vores regnskab. Men det er alligevel en god anerkendelse, som vi har arbejdet hårdt for, siger Steen Bach-Larsen.

I Børsens begrundelse for kåringen står der blandt andet:

- En gazelle vokser kontinuerligt og fordobler som minimum sin omsætning eller bruttoresultat i løbet af fire regnskabsår. Det er hårde krav - og det er imponerende, at I har kunnet leve op til dem.

- Gazellerne trodser dagligt udfordringer som lav vækst, demografisk modvind, disruption og at skulle tiltrække kvalificeret arbejdskraft, men formår alligevel at skabe succes. De skaber nye arbejdspladser og fremdrift og giver værdi for deres ejere og for det lokalsamfund, de er en del af. Gazellerne findes i hele landet, i alle brancher og i alle størrelser – og alle er de med til at genopfinde Danmark.

Kåringen i København finder sted den 7. december.

-lipe

 

 

 

 

 

 

5/10 2017
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika