Paper Consult gør det igen
Der var glæde hos Paper Consult over kåringen som Børsen Gazelle 2018. Steen Bach-Larsen er nummer to fra højre.

Paper Consult gør det igen

Leverandøren af etiketter og pakketape Paper Consult er for andet år i træk blevet kåret som Børsen Gazelle

Paper Consult ApS oplever en stigende efterspørgsel efter etiketter og pakketape med og uden trykløsninger. Det er alt sammen  løsninger der bidrager positivt til at effektivisere kundernes processer.

Det kræver samtidig solid brancheerfaring at rådgive om stærke, effektive og lønsomme etiket- og pakketape-løsninger, og det er kompetencer som Paper Consult er i besiddelse af og hele tiden udvikler.

At kunderne også er tilfredse er årets kåring som Børsen Gazelle 2018 et tydeligt tegn på.

Administrerende direktør i Paper Consult Steen Bach-Larsen glæder sig over kåringen, som virksomheden har oplevet for andet år i træk.

En kåring kræver, at en virksomhed som minimum fordobler sin omsætning eller bruttoresultat i løbet af fire regnskabsår og det har virksomheden nu levet op til to år i træk.

-hawin

20/12 2018
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika