Ny vicepræsident i Avery Dennison

Ny vicepræsident i Avery Dennison

Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika

Mariana Rodriguez vil i sin nye rolle være ansvarlig for at implementere vækststrategierfor Materials Group EMENA (Europa, Mellemøsten og Nordafrika), opfylde virksomhedens kort- og langsigtede forretningsmæssige, finansielle og operationelle mål og tillige identificere og udvikle nye indtægtskilder.

- Avery Dennison ser et enormt vækstpotentiale i regionen, og vi er godt positioneret til at udnytte mulighederne her, fordi vi har den viden, erfaring, det udstyr og den innovationsånd, der er nødvendig for at lykkes, siger Rodriguez

- Vi fortsætter med at flytte grænserne inden for etiketter og emballage — herunder de løsninger, vi vil præsentere på Labelexpo 2025 i Barcelona, tilføjer hun.

Mariana Rodriguez har været hos Avery Dennison siden 2006 og har haft ledende stillinger i flere regioner i Materials Group. Hendes erfaring spænder over forretningsområderne Label and Packaging Materials, Graphics Solutions og Performance Tapes, hvor hun har arbejdet med supply chain, indkøb, marketing og generel ledelse.

Senest har hun været vicepræsident og general manager for Performance Tapes, Europa, og vicepræsident og general manager for Graphic Solutions, Nordamerika.

-lipe

4/9 2025
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Fuldt indblik i badekåbens tilblivelse

    Fuldt indblik i badekåbens tilblivelse

    etiketter-og-maerkning ›- Scan varen og følg dens rejse fra idé til færdigt produkt. Det er et tilbud fra Netto i en ny kollektion af produkter til hjemmet, hvor kunderne med en QR-kode kan se materialer, produktion og klimapåvirkning
  • Præcis og hurtig eksekvering

    Præcis og hurtig eksekvering

    etiketter-og-maerkning ›Domino Printing Sciences lancerer den nyeste version af Sunrise, den digitale ”front-end- og workflow”-løsning til Dominos digitale etikettrykmaskiner, på Labelexpo Europe