Luksusbidder i elegante klæder

Luksusbidder i elegante klæder

Sammen med maskinspecialisten Kallfass har Herma Labelling Machines udvikle en innovativ løsning med helt tynd indpakning uden synlige sømme og med forseglingsetiket til en international producent af pralinerchokolader

Den ekstra tynde, overlappende film er forseglet med en etiket med en flig, der gør det nemt at fjerne den, og hele produktinformationen er let at læse.

Det er en samlet end-to-end-løsning, emballagespecialisten Herma har udviklet i samarbejde med specialistvirkomheden inden for maskiner til filmemballage, Kallfass. Den tyske virksomhed udvikler maskiner med enkle brugergrænseflader og næsten slidfri drift til fødevarevirksomheder i hele verden.

Herma-mærkningsmaskinen 652C blev valgt til projektet for at tage sig af den præcisionsopgaven med top- og bundmærkning af chokoladeæskerne. Forseglingsetiketten påføres som udgangspunkt i bunden, og men etiketter til blikfang, bliver placeret på toppen. De tofunktioner kan udføres samtidigt, og takket være hurtige skiftefunktioner og touch-screens foregår opsætningen af de to HERMA 500-maskiner hurtigt.

Menustrukturen er designet på en sådan måde, at der ikke er behov for mere end tre klik for at nå det ønskede menupunkt, og maskinen er designet til at behandle hele 250 produkter i minuttet.

-lipe

23/10 2020
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika