Loftware og NiceLabel bliver lagt sammen

Loftware og NiceLabel bliver lagt sammen

60 års global ekspertise inden for virksomhedsmærkning og grafikstyring fusionerer for at give kunder og partnere flere muligheder og et udvidet udvalg af løsninger

Loftware, Inc., som er verdens førende virksomhed inden for løsninger til virksomhedsmærkning og grafikstyring, og NiceLabel, som er en førende udvikler af mærkningsadministrationssystemer, har meddelt, at de slås sammen under Loftware-virksomhedsparaplyen.

Sammenlægningen giver kunder og partnere et udvidet udvalg af løsninger, forbedrede mærkningsmuligheder og flere fordele fordelene ved større investeringer i skybaserede løsninger og teknologier. Den samler også 60 års kombineret ekspertise i løsning af mærkningsudfordringer for virksomheder i alle størrelser i en lang række brancher over hele verden.

-Vores kunder, kanal- og teknologipartnere og det samlede marked vil drage fordel af vores strategiske vision om at levere bredere og mere omfattende mærkningsløsninger i en udvidet skala, tjenester i verdensklasse og global support. Vi forener også de bedste talenter i branchen for at nå nye innovationsniveauer , udtaler Loftwares direktør og CEO Robert O'Connor, Jr.

Loftware Inc's hovedkvarter i Portsmouth, New Hampshire i USA

-Loftware og NiceLabel har begge oplevet vedvarende vækst og ekspansion i løbet af de sidste år, især i 2020, hvor mærkningsløsninger er blevet så vigtige for en sammenhængende forsyningskæde. Dette skridt samler to blomstrende organisationer, hvilket giver momentum til betydelig ekspansion i løbet af det næste årti og videre frem, tilføjer han.

Fortsat egne produkter og styrket smidighed i forsyningkæden
NiceLabels store, globale partnernetværk omfatter forhandlere, uafhængige softwareleverandører, producenter af originaludstyr og udskrivningsteknologipartnere, der leverer NiceLabel-mærkningsløsninger og -teknologi.

Samtidig bidrager Loftware med en omfattende erfaring inden for salg, servicering og support af virksomhedsmærknings- og grafikstyringsløsninger til store globale organisationer. Den samlede organisation vil fortsat tilbyde både Loftware- og NiceLabel-produkter, der leverer det bredeste udvalg af skybaserede mærkningsløsninger til direkte kunder og kanalpartnerkunder over hele verden. Sammen vil de yderligere styrke forsyningskædens smidighed, understøtte nye reguleringer og optimere forretningsaktiviteter for virksomheder inden for en lang række brancher, herunder biovidenskab, produktion, mad- og drikkevarer, detailhandel, bilindustrien, forbrugerprodukter, tøj og meget mere.

-Vi er glade for sammenslutningen med Loftware, og vi ser frem til at kunne udvide mulighederne for vores kanalpartnere og slutkunder ved at tilbyde nye løsninger og innovationer, der kan hjælpe dem med at videreføre deres virksomhed, siger NiceLabels CEO Chris Walsh., og uddyber:

 

NiceLabels hovedkvarter i Slovenien

-De to virksomheder tilbyder komplementære løsninger, der er vigtigere end nogensinde før. Denne kombination repræsenterer en fantastisk mulighed for yderligere at sætte fart på væksten, i takt med at virksomheder søger at håndtere nye kunde- og lovgivningsmæssige krav og standardisere mærkning over hele verden.

Loftware er vært for et webinar torsdag d. 14. januar kl. 16.00 CET med Robert O'Connor, Jr.. Det handle om hvordan kombinationen af Loftware- og NiceLabelløsninger fundamentalt vil ændre mærkningsmarkedet.

-lipe

12/1 2021
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.
  • Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    etiketter-og-maerkning ›HERMA har videreudviklet sin enkeltlags 63S-lim til en flerlagsvariant. Den sikrer, at forseglingsetiketter ikke kan fjernes selv fra overflader som papir, pap, plast eller stål uden at blive ødelagt eller efterlade synlige rester på overfladen
  • Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    etiketter-og-maerkning ›Internationale udstillere fra emballageindustrien og fra sektoren for automatisk identifikation og datafangst (AIDC) kommer til LogiMAT 2025 for at præsentere nyheder og porteføljer, der integrerer de allernyeste teknologier
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"