Grafiket bliver en del af Asteria Group

Grafiket bliver en del af Asteria Group

Efter flere års konstant vækst på det danske marked har Grafiket valgt at blive en del af Asteria\r\nGroup

Indlemmelsen i Asteria Group åbner ikke blot op for nye forretningsområder for Grafiket A/S, men giver også kunderne en række fordele.

Ud over at udvide porteføljen af emballageprodukter gennem Asteria Group, får Grafiket en endnu større produktionskapacitet, idet gruppens øvrige virksomheder vil være i stand til at hjælpe og supplere hinanden indbyrdes, hvis det er nødvendigt.

Brugen af den nyeste teknologi er idag en selvfølge i den grafiske branche og med Asteria Groups løbende investeringer i nye trykmaskiner m.v., vil man kunne håndtere stort set enhver emballageopgave internt i gruppen. Med højeste kvalitet og de rigtige priser som en for øje.

Kontinuitet har været et vigtigt parameter for Grafiket at fastholde i forbindelse med at blive en del af Asteria Group. Også i relation til virksomhedens videre vækst.

Derfor vil kunderne fortsat møde de samme medarbejdere, ligesom Grafiket’s hidtidige eneejer, Claus Kunckel-Hansen, fortsætter som administrerende direktør. Der er med andre ord tale om ”Business as usual”.

2020 tegner endvidere til at blive endnu et rekordår for Grafiket A/S. Derfor flytter virksomheden til nyt domicil i Kolding i begyndelsen af 2021.

-hawin

17/12 2020
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.
  • Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    etiketter-og-maerkning ›HERMA har videreudviklet sin enkeltlags 63S-lim til en flerlagsvariant. Den sikrer, at forseglingsetiketter ikke kan fjernes selv fra overflader som papir, pap, plast eller stål uden at blive ødelagt eller efterlade synlige rester på overfladen
  • Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    etiketter-og-maerkning ›Internationale udstillere fra emballageindustrien og fra sektoren for automatisk identifikation og datafangst (AIDC) kommer til LogiMAT 2025 for at præsentere nyheder og porteføljer, der integrerer de allernyeste teknologier
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"