Grafiket bliver en del af Asteria Group

Grafiket bliver en del af Asteria Group

Efter flere års konstant vækst på det danske marked har Grafiket valgt at blive en del af Asteria\r\nGroup

Indlemmelsen i Asteria Group åbner ikke blot op for nye forretningsområder for Grafiket A/S, men giver også kunderne en række fordele.

Ud over at udvide porteføljen af emballageprodukter gennem Asteria Group, får Grafiket en endnu større produktionskapacitet, idet gruppens øvrige virksomheder vil være i stand til at hjælpe og supplere hinanden indbyrdes, hvis det er nødvendigt.

Brugen af den nyeste teknologi er idag en selvfølge i den grafiske branche og med Asteria Groups løbende investeringer i nye trykmaskiner m.v., vil man kunne håndtere stort set enhver emballageopgave internt i gruppen. Med højeste kvalitet og de rigtige priser som en for øje.

Kontinuitet har været et vigtigt parameter for Grafiket at fastholde i forbindelse med at blive en del af Asteria Group. Også i relation til virksomhedens videre vækst.

Derfor vil kunderne fortsat møde de samme medarbejdere, ligesom Grafiket’s hidtidige eneejer, Claus Kunckel-Hansen, fortsætter som administrerende direktør. Der er med andre ord tale om ”Business as usual”.

2020 tegner endvidere til at blive endnu et rekordår for Grafiket A/S. Derfor flytter virksomheden til nyt domicil i Kolding i begyndelsen af 2021.

-hawin

17/12 2020
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika