Gode råd til alt mellem himmel og jord

Gode råd til alt mellem himmel og jord

ANNONCE: Er der et produkt, du har kigget på længe, men som du ikke er helt sikker på, lever op til de forventninger, du har til det?

Der er så mange forskellige små ting, man skal holde øje med, og nogle gange kan man næsten forvirre sig selv mere ved at læse i detaljer om hver enkel ting. Men der er andre, der lever af det, og som har samlet gode overblik, der kan fortælle dig om, hvad de enkelte produkter kan, og hvordan de mere specifikt er forskellige.

Ved at have det hele samlet på en side slipper du for at have 15 faner åbne på computeren og være påvirket af en masse holdninger fra venner og familie, og du kan selv koncentrere dig om at skabe dig et overblik.

Forbrugsguides dækker over enormt mange felter. Alt fra køkkenmaskine til plæneklippere og forskellig elektronik er dækket, og det betyder, at uanset hvad det er, du er på udkig efter, så er der en rigtig god chance for, at du kan finde et overblik over det, så du selv kan danne dig en mening og bruge det som grundlag, når du skal ud at investere i nye produkter.

Vejledning til de enkelte produkter

Selvom det er rart, at man kan blive præsenteret for de mange forskellige varianter og modeller, der findes i en bestemt varekategori, kan man godt stadig mangle en form for overblik der fortæller dig, hvilke ting, du bør holde øje med helt overordnet. De forskellige guides har derfor i bunden forskellige vejledninger om, hvad det er, man bør holde øje med, og hvilke ting, der er fokuseret på, når man har lavet overblikkene. På den måde kan du lære nyt om, hvilke ting, der typisk går igen ved alle modellerne, og hvilke ting, der skiller sig ud, samt hvordan det kan få betydning for effektiviteten.

Hvis der er forskellige produkter, du har overvejet, er det nemt at stille dem op mod hinanden og afstemme fordele og ulemper, så du forhåbentligt relativt let kan nå frem til en konklusion om, hvilket af produkterne, du gerne vil købe. Typisk er der i overblikkene også indsat links til forskellige forhandlere, så du også kan danne dig et overblik over priserne før du til sidst måske kaster dig ud i et køb. Sidens formål er netop at klæde dig bedst muligt på til en handel.

19/2 2021
  • Tre veje til at udfase evighedskemikalierne

    Tre veje til at udfase evighedskemikalierne

    etiketter-og-maerkning ›En national vidensplatform, målrettet støtte til SMV'er og øget gennemsigtighed i værdikæderne kan hjælpe industrien med at PFAS, viser ny rapport fra Teknologisk Institut
  • Første forsøg med RFID-sporing i ferskvarer

    Første forsøg med RFID-sporing i ferskvarer

    etiketter-og-maerkning ›Avery Dennison og Walmart samarbejder om sensorteknologi, der vil forbedre friskheden, øge driftseffektiviteten og mindske madspildet
  • Labelexpo bliver til LOUPE

    Labelexpo bliver til LOUPE

    etiketter-og-maerkning ›Fra 2026 skifter Labelexpo Global Series navn til LOUPE. Det skal afspejle, at den trykteknologi, der er udviklet til etiketbranchen, nu også revolutionerer inden for bl.a. fleksibel emballage og foldeæsker.
  • Hylder de bedste i branchen

    Hylder de bedste i branchen

    etiketter-og-maerkning ›Der var hæder og ære, da innovation, bæredygtighedstiltag og faglig ekspertise under Labelexpo-messen blev belønnet ved den første uddeling af Labels & Labeling Global Awards inden for etiketter og embllagetryk
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer