Gallus High Performance Day 2021 finder sted i marts

Gallus High Performance Day 2021 finder sted i marts

I starten af marts måned er producenten af etikettrykmaskiner og -systemer, Gallus, vært for den virtuelle begivenhed – Gallus High Performance Day

Gallus i Schweiz inviterer dermed alle danske etiketproducenter til det virtuelle åbent hus arrangement.

Ved eventen viser Gallus sin portefølje af digitale og konventionelle etikettryksystemer.

Der bliver mulighed for at se on-line demonstrationer af Gallus Labelfire digital etiketproduktion samt Gallus Labelmaster, og af Gallus RCS 430 konventionel etiketproduktion med en lang række forædlingsmuligheder.

Alt afhængigt af hvordan det passer ind i kalenderen er det muligt at deltage enten den 3. eller 4. marts. Onsdag den 3. marts starter sessionen kl. 16.30 (CET).  Torsdag 4. marts skal man være klar klokken 8.30 (CET).

Demo-sessionerne bliver efterfulgt af såkaldte Breakout Sessions. Her giver Gallus’ etiketeksperter eksklusiv indsigt i eksempelvis digital etikettryk med brug af trykfarver med lav migration, ligesom man også kan høre nærmere om fleksibiliteten ved moderne serigrafi.

Live eventens sessioner varer cirka en time. Interesserede kan tilmelde sig her

 

-hawin

 

3/2 2021
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika