Elektroniske prisskilte skaber samspil mellem web og fysiske butikker

Elektroniske prisskilte skaber samspil mellem web og fysiske butikker

Kids Coolshop i Vordingborg og Næstved her netop åbnet nyt kæmpelager til webshoppen og de fysiske butikker. Samtidig har virksomheden investeret i Delfi Technologies elektroniske prisskilte, som sikrer kunderne konkurrencedygtige priser i de fysiske butikker

Nickolai Jørgensen, indehaver af Kids Coolshop i Vordingborg og Næstved, er 4. generation til at føre legetøjsforretningen videre i familien. For 10 år siden startede han en lille webshop (Altileg.dk) i foræl-drenes legetøjsforretning. Siden da er der sket meget, webshoppen er vokset og der er kommet mange flere medarbejdere til.

For 5 år siden købte Nickolai Jørgensen forældrenes legetøjsbutik i Vordingborg og i 2019 udvidede han med en ny butik i Næstved. Sideløbende er der flere nye tiltag på vej og fremtiden byder på store ambitioner. Senest har legetøjsforretningen åbnet nyt kæmpelager til webshoppen og de fysiske butikker. Samtidig udvider Nickolai Jørgensen endnu engang og åbner snart en ny legetøjsbutik i Nykøbing F.

Derudover står Næstved-butikken overfor en ordentlig opgradering, da butikken skal rykke over i et nyt stort shoppingcenter, som lige nu er ved at blive bygget i Næstved.

Danmarks bedste priser i en fysisk butik
Nickolai Jørgensen driver selv sine Kids Coolshop butikker, men er en del af Coolshop.dk, som er Nordens største webshop inden for spil, legetøj, gadgets, bolig og meget mere. Herigennem kan han – og de andre butikker i Kids Coolshop-kæden – tilbyde et stort udvalg af legetøj til konkurrencedygtige priser.

Nickolai Jørgensen ønsker desuden at give kunderne mulighed for at kunne shoppe lokalt og samtidig få Danmarks bedste priser på Lego, Barbie m.m. på hylderne i en fysisk butik. Derfor har Kids Coolshop i Vordingborg og Næstved indgået et samarbejde med it-virksomheden Delfi Technologies om elektroniske prisskilte.

- Som kunde vil man gerne købe tingene til den rigtige pris og det vil vi gerne hjælpe dem med i Kids Coolshop. Derfor er der kommet elektroniske prisskilte på vores mærkevarer i butikkerne. Priserne er koblet op på Coolshop.dk. Det vil sige, at når priserne rettes på webshoppen, så retter priserne sig også automatisk på hylderne i butikkerne. Det synes vi er smart, fortæller Nickolai Jørgensen.

Flere skilte på vej
Udover Vordingborg og Næstved, har flere af Nickolai Jørgensens kollegaer i Kids Coolshop også taget elektronisk skiltning til sig, da det giver butikkerne mulighed for at sikre et større samspil mellem webshop og de fysiske butikshylder. Samtidig får butikkerne mulighed for at reagere hurtigere og tilpasse produkter og priser efter behov.

Nickolai Jørgensen forklarer, at det sender nogle positive signaler til kunderne, når man også kan være med på priserne i de fysiske butikker. Derfor forventer han også at udvide brugen af elektroniske prisskilte fremover.

- Der er ligger en klar fordel i elektroniske prisskilte i forhold til det med at styre produkter og priser, når man både har en webshop og samtidig driver flere forskellige butikker. Vi opnår en betydelig gevinst ved at kunne styre priser og kampagner, på samme måde på tværs af alle kanaler, forklarer han.

Nickolai Jørgensen har store forventninger til fremtiden med åbning af ny butik i Nykøbing og den nye Kids Coolshop flagskibsbutik i Næstved, som bliver en opgradering på alle parametre med oplevelser udover det sædvanlige. Her skal nye koncepter testes af, og kunderne kan forvente en wauw-effekt, når den nye butik åbner i 2022, lover Nickolaj Jørgensen

-lipe

23/2 2021
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.
  • Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    etiketter-og-maerkning ›HERMA har videreudviklet sin enkeltlags 63S-lim til en flerlagsvariant. Den sikrer, at forseglingsetiketter ikke kan fjernes selv fra overflader som papir, pap, plast eller stål uden at blive ødelagt eller efterlade synlige rester på overfladen
  • Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    etiketter-og-maerkning ›Internationale udstillere fra emballageindustrien og fra sektoren for automatisk identifikation og datafangst (AIDC) kommer til LogiMAT 2025 for at præsentere nyheder og porteføljer, der integrerer de allernyeste teknologier
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"