Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

Buchs Labels fra Randers er inde i en positiv udvikling. Og virksomheden har ambitioner om mere og udvider nu ejerkredsen med Christian Nissen, der kommer med mange års erfaring fra branchen

Buchs Labels fra Randers har på kort tid etableret sig som en seriøs aktør inden for labelproduktion og sikret sig en stærk position i markedet. 

Buchs Labels tilbyder unikke, kundetilpassede løsninger, der rækker ud over produktion af labels.

- Det er med stor glæde, at vi byder Christian velkommen i Buchs Labels. Hans erfaring og indsigt vil styrke vores evne til at levere skræddersyede løsninger inden for labelproduktion og emballage, udtaler Henrik Olesen, administrerende direktør i Buchs og Buchs Labels.

Christian Nissen, der er tidligere medejer af 4labels og senest har en baggrund som repro-specialist hos Reproflex, tiltræder som medejer og kommer til, at spille en central rolle i Buchs Labels' udvikling.

Netop Christians ekspertise inden for repro og IT tilfører virksomheden værdifulde kompetencer.

Den omfattende tekniske viden, som Christian bidrager med, vil sikre, at Buchs Labels kan fortsætte med at udvikle og levere innovative løsninger til sine kunder.

- Jeg har med stor interesse fulgt Buchs Labels' positive udvikling det seneste år, og jeg er begejstret for nu at være en del af holdet. Jeg ser frem til at bidrage til implementering af nye tiltag i vores ordre- og produktionsprocesser.

- Dét, at udforske nye IT-løsninger og udnytte deres potentiale til at skabe innovative løsninger, der gavner vores kunder, er en central del af mit daglige arbejdsfokus.

- Jeg forventer at kunne bidrage til, at Buchs Labels fortsætter vækstrejsen, udtaler Christian Nissen, reprochef og medejer i Buchs Labels.

En klar vækststrategi
Med den nye ejerkreds, hvor Christian Nissen indtræder med 25% ejerskab, står Buchs Labels endnu stærkere til at imødekomme markedets krav og er nu endnu bedre rustet til, at udvide deres samarbejde med ambitiøse og krævende kunder.

Virksomheden, der deler faciliteter med Buchs i Randers, har en ambitiøs vækststrategi og vil fortsat investere i innovative teknologier til fordel for kunderne og udvider samtidig sit kundegrundlag på tværs af industrier.

Buchs Labels samarbejder med en række kunder fra brancher som Beauty, Wine & Spirits, Fødevarer og Pharma/Medico og specialiserer sig i professionel rådgivning indenfor highend labels og produktion af kvalitetsprodukter med forædling.

Tilgangen til kunderne er at sætte sig i deres sted og optimere deres købsproces for maksimal smidighed.

Alle markedsføringsbehov samlet under ét tag
Buchs Labels naboskab og tætte samarbejde med Buchs er med til at skabe værdi for kunderne. Ligesom Buchs Labels har Buchs fokus på rådgivning og leverer kvalitetsløsninger med kunden i centrum.

Det er lykkedes at udnytte synergien med Buchs, så kunderne kan få specialistrådgivning om løsningerne, design og produktion af deres labels, emballage og indlægssedler på ét sted.

På den måde optimeres kvalitet, levering og økonomi. Hvis der er behov for at få markedsført produkterne, sidder der også et team i huset, der er eksperter i onlinemarkedsføring.

Den samlede ejerkreds i Buchs Labels udgør nu Svend Erik Pedersen, René Bonde og Christian Nissen i partnerskab med Thomas Søby og Henrik Olesen fra Buchs.

Svend Erik Pedersen og René Bonde varetager rollen som selskabets salgsdirektører og Christian Nissen får ansvaret for repro og projektledelse i det daglige.

Sammen med Buchs Labels øvrige medarbejdere rådgiver og servicerer de kunderne i det daglige samarbejde.

-hawin

9/10 2024
  • QR-kode afslører spandens miljøoplysninger

    QR-kode afslører spandens miljøoplysninger

    etiketter-og-maerkning ›Flügger lancerer nye blå spande i genanvendt plast til en lang række produkter. Udover den nye farve og markant højere brug af genanvendt plast vil man kunne scanne en QR-kode med direkte adgang til produktets dokumentation
  • Udvidet samarbejde om printet No-label-look

    Udvidet samarbejde om printet No-label-look

    etiketter-og-maerkning ›All4Labels Global Packaging Group og ACTEGA styrker deres partnerskab for at udvikle kommercialisering og distribution af teknologien Signite®, som kan reducere trykmaterialer og CO2-udledning
  • Grøn guide til selvklæbende etiketmaterialer

    Grøn guide til selvklæbende etiketmaterialer

    etiketter-og-maerkning ›HERMA præsenterer i Barcelona næste uge sin nye GreenGuide som skal hjælpe kunderne med at se, hvilke selvklæbende materialer der allerede kan gøre etiketter mere bæredygtige på de vigtigste parametre i affaldshierarkiet
  • Nyt rPET fra verdens kystområder

    Nyt rPET fra verdens kystområder

    etiketter-og-maerkning ›Svenske Scanfill lancerer nu en genanvendt plastfolie, Prevented Ocean PlasticTM - kaldet POP. Det er produceret af råmateriale indsamlet i nogle af verdens plastforurenede have, og opfylder alle sundheds- og sikkerhedskrav
  • Nyt center for de særligt udsmykkede

    Nyt center for de særligt udsmykkede

    etiketter-og-maerkning ›CCL-label åbner ny produktionsenhed i Italien specifikt til vin- og spiritusetiketter. Her vil den globale producent af specialetiketter sætte sine aftryk på italienske varemærker, som efterspørger premium og højt-udsmykkede etiketter
  • Finsk virksomhed køber Pro-Glue

    Finsk virksomhed køber Pro-Glue

    etiketter-og-maerkning ›Med opkøbet af Pro-Glue sikrer finske Bang & Bonsomer Group, at den danske limproducents produkter når ud i hele Norden og flere andre lande i Europa
  • UPM Raflatac præsenterer nye ressourcebesparende etiketter

    UPM Raflatac præsenterer nye ressourcebesparende etiketter

    etiketter-og-maerkning ›På dette år Labelexpo America i september vil leverandøren af etiketmateriale lancere sin nye portefølje af Carbon Action-plastiklabels, som muliggør det næste skridt i reduktionen af emballagens CO2-aftryk i hele værdikæden
  • De tynde bliver endnu tyndere

    De tynde bliver endnu tyndere

    etiketter-og-maerkning ›HERMA udvider sin Thin Range-serie med et nyt selvklæbende materiale til etiketter. Den nye PE white light-etiketfilm er næsten 17 procent tyndere end en standard PE-film, og sparer på ressourcer og omkostninger