Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

Buchs Labels fra Randers er inde i en positiv udvikling. Og virksomheden har ambitioner om mere og udvider nu ejerkredsen med Christian Nissen, der kommer med mange års erfaring fra branchen

Buchs Labels fra Randers har på kort tid etableret sig som en seriøs aktør inden for labelproduktion og sikret sig en stærk position i markedet. 

Buchs Labels tilbyder unikke, kundetilpassede løsninger, der rækker ud over produktion af labels.

- Det er med stor glæde, at vi byder Christian velkommen i Buchs Labels. Hans erfaring og indsigt vil styrke vores evne til at levere skræddersyede løsninger inden for labelproduktion og emballage, udtaler Henrik Olesen, administrerende direktør i Buchs og Buchs Labels.

Christian Nissen, der er tidligere medejer af 4labels og senest har en baggrund som repro-specialist hos Reproflex, tiltræder som medejer og kommer til, at spille en central rolle i Buchs Labels' udvikling.

Netop Christians ekspertise inden for repro og IT tilfører virksomheden værdifulde kompetencer.

Den omfattende tekniske viden, som Christian bidrager med, vil sikre, at Buchs Labels kan fortsætte med at udvikle og levere innovative løsninger til sine kunder.

- Jeg har med stor interesse fulgt Buchs Labels' positive udvikling det seneste år, og jeg er begejstret for nu at være en del af holdet. Jeg ser frem til at bidrage til implementering af nye tiltag i vores ordre- og produktionsprocesser.

- Dét, at udforske nye IT-løsninger og udnytte deres potentiale til at skabe innovative løsninger, der gavner vores kunder, er en central del af mit daglige arbejdsfokus.

- Jeg forventer at kunne bidrage til, at Buchs Labels fortsætter vækstrejsen, udtaler Christian Nissen, reprochef og medejer i Buchs Labels.

En klar vækststrategi
Med den nye ejerkreds, hvor Christian Nissen indtræder med 25% ejerskab, står Buchs Labels endnu stærkere til at imødekomme markedets krav og er nu endnu bedre rustet til, at udvide deres samarbejde med ambitiøse og krævende kunder.

Virksomheden, der deler faciliteter med Buchs i Randers, har en ambitiøs vækststrategi og vil fortsat investere i innovative teknologier til fordel for kunderne og udvider samtidig sit kundegrundlag på tværs af industrier.

Buchs Labels samarbejder med en række kunder fra brancher som Beauty, Wine & Spirits, Fødevarer og Pharma/Medico og specialiserer sig i professionel rådgivning indenfor highend labels og produktion af kvalitetsprodukter med forædling.

Tilgangen til kunderne er at sætte sig i deres sted og optimere deres købsproces for maksimal smidighed.

Alle markedsføringsbehov samlet under ét tag
Buchs Labels naboskab og tætte samarbejde med Buchs er med til at skabe værdi for kunderne. Ligesom Buchs Labels har Buchs fokus på rådgivning og leverer kvalitetsløsninger med kunden i centrum.

Det er lykkedes at udnytte synergien med Buchs, så kunderne kan få specialistrådgivning om løsningerne, design og produktion af deres labels, emballage og indlægssedler på ét sted.

På den måde optimeres kvalitet, levering og økonomi. Hvis der er behov for at få markedsført produkterne, sidder der også et team i huset, der er eksperter i onlinemarkedsføring.

Den samlede ejerkreds i Buchs Labels udgør nu Svend Erik Pedersen, René Bonde og Christian Nissen i partnerskab med Thomas Søby og Henrik Olesen fra Buchs.

Svend Erik Pedersen og René Bonde varetager rollen som selskabets salgsdirektører og Christian Nissen får ansvaret for repro og projektledelse i det daglige.

Sammen med Buchs Labels øvrige medarbejdere rådgiver og servicerer de kunderne i det daglige samarbejde.

-hawin

9/10 2024
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"
  • Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    etiketter-og-maerkning ›Med 45 millioner kroner fra den nationale handlingsplan bliver en række forskere fra danske universiteter samlet for at forsøge at løse problemerne med de over 10.000 forskellige, skadelige flourholdige stoffer, som populært kaldes Evighedskemikalier
  • Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    etiketter-og-maerkning ›Mange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke, når de vælger plejeprodukter. Og hele 35 % af danskerne ønsker flere miljømærkede plejeprodukter. Nu strammer Svanemærket kravene, hvilket kun forventes at gøre det officielle nordiske miljømærke endnu mere populært blandt forbrugerne
  • Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    etiketter-og-maerkning ›Frem til den 18. december tilbyder koncernen igen i år børn i hele landet at hente en frankeret kuvert til et brev til julemanden og at få svar retur - helt gratis. Desuden får en heldig vinder et ønske opfyldt
  • Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    etiketter-og-maerkning ›BOBSTs marketingdirektør, for “Narrow-Mid Web Printing & Converting”, Patrick Graber, giver sit bud på, hvordan labelkonvertere takler de udfordringer, som præger markedet for labelproduktion. - Omfavn digitalisering, automatisering og ”connectivity” lyder den basale opskrift