Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

Buchs Labels styrker ejerstrukturen med erfaren profil

Buchs Labels fra Randers er inde i en positiv udvikling. Og virksomheden har ambitioner om mere og udvider nu ejerkredsen med Christian Nissen, der kommer med mange års erfaring fra branchen

Buchs Labels fra Randers har på kort tid etableret sig som en seriøs aktør inden for labelproduktion og sikret sig en stærk position i markedet. 

Buchs Labels tilbyder unikke, kundetilpassede løsninger, der rækker ud over produktion af labels.

- Det er med stor glæde, at vi byder Christian velkommen i Buchs Labels. Hans erfaring og indsigt vil styrke vores evne til at levere skræddersyede løsninger inden for labelproduktion og emballage, udtaler Henrik Olesen, administrerende direktør i Buchs og Buchs Labels.

Christian Nissen, der er tidligere medejer af 4labels og senest har en baggrund som repro-specialist hos Reproflex, tiltræder som medejer og kommer til, at spille en central rolle i Buchs Labels' udvikling.

Netop Christians ekspertise inden for repro og IT tilfører virksomheden værdifulde kompetencer.

Den omfattende tekniske viden, som Christian bidrager med, vil sikre, at Buchs Labels kan fortsætte med at udvikle og levere innovative løsninger til sine kunder.

- Jeg har med stor interesse fulgt Buchs Labels' positive udvikling det seneste år, og jeg er begejstret for nu at være en del af holdet. Jeg ser frem til at bidrage til implementering af nye tiltag i vores ordre- og produktionsprocesser.

- Dét, at udforske nye IT-løsninger og udnytte deres potentiale til at skabe innovative løsninger, der gavner vores kunder, er en central del af mit daglige arbejdsfokus.

- Jeg forventer at kunne bidrage til, at Buchs Labels fortsætter vækstrejsen, udtaler Christian Nissen, reprochef og medejer i Buchs Labels.

En klar vækststrategi
Med den nye ejerkreds, hvor Christian Nissen indtræder med 25% ejerskab, står Buchs Labels endnu stærkere til at imødekomme markedets krav og er nu endnu bedre rustet til, at udvide deres samarbejde med ambitiøse og krævende kunder.

Virksomheden, der deler faciliteter med Buchs i Randers, har en ambitiøs vækststrategi og vil fortsat investere i innovative teknologier til fordel for kunderne og udvider samtidig sit kundegrundlag på tværs af industrier.

Buchs Labels samarbejder med en række kunder fra brancher som Beauty, Wine & Spirits, Fødevarer og Pharma/Medico og specialiserer sig i professionel rådgivning indenfor highend labels og produktion af kvalitetsprodukter med forædling.

Tilgangen til kunderne er at sætte sig i deres sted og optimere deres købsproces for maksimal smidighed.

Alle markedsføringsbehov samlet under ét tag
Buchs Labels naboskab og tætte samarbejde med Buchs er med til at skabe værdi for kunderne. Ligesom Buchs Labels har Buchs fokus på rådgivning og leverer kvalitetsløsninger med kunden i centrum.

Det er lykkedes at udnytte synergien med Buchs, så kunderne kan få specialistrådgivning om løsningerne, design og produktion af deres labels, emballage og indlægssedler på ét sted.

På den måde optimeres kvalitet, levering og økonomi. Hvis der er behov for at få markedsført produkterne, sidder der også et team i huset, der er eksperter i onlinemarkedsføring.

Den samlede ejerkreds i Buchs Labels udgør nu Svend Erik Pedersen, René Bonde og Christian Nissen i partnerskab med Thomas Søby og Henrik Olesen fra Buchs.

Svend Erik Pedersen og René Bonde varetager rollen som selskabets salgsdirektører og Christian Nissen får ansvaret for repro og projektledelse i det daglige.

Sammen med Buchs Labels øvrige medarbejdere rådgiver og servicerer de kunderne i det daglige samarbejde.

-hawin

9/10 2024
  • UPM Raflatac integrerer data om miljøaftryk direkte i sine tilbud

    UPM Raflatac integrerer data om miljøaftryk direkte i sine tilbud

    etiketter-og-maerkning ›Etiketspecialisten vil sætte ny standard med produktpassprototyper i tilbud til kunderne. De gennemsigtige miljødata skal gøre det lettere at træffe de rette materialevalg
  • To genvalg og et nyt medlem i GRAKOMs bestyrelse

    To genvalg og et nyt medlem i GRAKOMs bestyrelse

    etiketter-og-maerkning ›På generalforsamlinger i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgivere tidligere på måneden var der genvalg til næstformand Thomas Søby fra BUCHS og bestyrelsesmedlem Palle Studsgaard Odgaard fra Dystan & Rosenberg. René Milholt fra Jydsk Emblem Fabrik er nyt bestyrelsesmedlem
  • Etiketten danner multipakkerne

    Etiketten danner multipakkerne

    etiketter-og-maerkning ›Benner MSA's nye multipakmaskine til "mid-range"-produkter er udstyret med Herma-labelapplikatorer
  • Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    etiketter-og-maerkning ›Hvis koncernens få, amerikanske produkter bliver belagt med ekstra told fremover, vil de få påført et særligt mærke. Coop vil samtidig reducere markedsføringen af varer fra USA
  • Gallus MatteJet er klar til markedet

    Gallus MatteJet er klar til markedet

    etiketter-og-maerkning ›Heidelberger Druckmaschinens datterselskab, Gallus Group har netop annonceret, at den nye  efterbehandlingsteknologi til Gallus One, Gallus MatteJet er blevet komercielt tilgængelig på globalt plan
  • Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    etiketter-og-maerkning ›Ord som "grøn”, ”bæredygtig” og ”miljøvenlig” skal fra september næste år være ulovligt at bruge for virksomheder, hvis de ikke kan dokumentere det. Det er indholdet i et lovforslag, regeringen nu fremsætter i Folketinget
  • Etiketter med naturmaterialer fra Avery

    Etiketter med naturmaterialer fra Avery

    etiketter-og-maerkning ›Græs- og hampefibre er sammen med bomuld og havplast en del af ingredienserne i en ny serie af selvklæbende etiketter på ruller
  • Danskerne er klar til et statsligt klimamærke på fødevarer

    Danskerne er klar til et statsligt klimamærke på fødevarer

    etiketter-og-maerkning ›Et overvældende flertal af danskerne på hele 81 procent synes, at et klimamærke på fødevarer er en god idé, viser en ny undersøgelse foretaget af Norstat for De Samvirkende Købmænd (DSK). Et resultat som også minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Jacob Jensen (V) påskønner