Aqua d’Or sender unikke julevand på gaden herhjemme

Aqua d’Or sender unikke julevand på gaden herhjemme

Sammen med den danske kunstner Emil Kozak har fødevareproducenten Danone og HP designet 100.000 juleinspirerede etiketter til Aqua d’Or Sparkles vandflaskerne med bærsmag

Nu kan danskerne købe deres egen unikke vandflaske til at holde væskebalancen ved lige under juleshoppingen. Sammen med den danske kunstner Emil Kozak har fødevareproducenten Danone og HP designet 100.000 juleinspirerede etiketter til Aqua d’Or Sparkles vandflaskerne med bærsmag, der er til salg i butikkerne herhjemme nu.

De nye Aqua d’Or Sparkles drikkeflasker på 1.25 liter er hver især beklædt med en unik kombination af designelementer med juletema skabt af kunstneren Emil Kozak, som for eksempel snefnug, rensdyr og grantræer.

HP har taget de enkelte designs og kørt den gennem deres særlige teknologi til emballageprint, ’HP Smartstream Collage’. Her har en algoritme skabt de 100.000 unikke etiketter ved at sammensætte de forskellige juleelementer til hver deres lille kunstværk.

De er blevet trykt hos Folienprint Rako fra All4Labels Group på en HP Indigo 20000 digital trykmaskine og herefter sat på flaskerne.

- Aqua d’Or spreder julestemning med de fantasifulde designs på de nye med smag ved at benytte HP’s digitale printteknologier. Den nye software giver brands muligheden for at fremhæve forskellige sæsonmæssige variationer af produkter på nye kreative måder, siger Line Giessing Jørgensen, Brand Manager i Danone.  

- HP Collage giver brands et helt nyt designværktøj, når det kommer til at være kreativ og skille sig ud på hylden i butikkerne, hvilket kan være med til at skabe ekstra opmærksomhed om produktet, siger Jose Gorbea, HP EMEA brand owner, Digital Print Solutions for Brands.

10/12 2018
  • DHL Danmark indfører papirløs returnering

    DHL Danmark indfører papirløs returnering

    etiketter-og-maerkning ›Med produktet "Label Free" kan logistikvirksomhedens kunder nu tilbyde forbrugerne en nemmere og mere miljøvenlig returmetode. I stedet for at skulle printe returlabels, kan forbrugerne blot anmode om en returnering og modtage en QR-kode, som de kan bruge til at returnere deres varer
  • Etiketproducent efterspurgt som ekspert i tekniske folier

    Etiketproducent efterspurgt som ekspert i tekniske folier

    etiketter-og-maerkning ›Grob-Werke er afhængig af udstansede specialfolier fra S+P Samson, når de opsætter deres højpræcisionsanlæg til produktion af batteri der består af moduler i flere lag.
  • UPM Raflatac integrerer data om miljøaftryk direkte i sine tilbud

    UPM Raflatac integrerer data om miljøaftryk direkte i sine tilbud

    etiketter-og-maerkning ›Etiketspecialisten vil sætte ny standard med produktpassprototyper i tilbud til kunderne. De gennemsigtige miljødata skal gøre det lettere at træffe de rette materialevalg
  • To genvalg og et nyt medlem i GRAKOMs bestyrelse

    To genvalg og et nyt medlem i GRAKOMs bestyrelse

    etiketter-og-maerkning ›På generalforsamlinger i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgivere tidligere på måneden var der genvalg til næstformand Thomas Søby fra BUCHS og bestyrelsesmedlem Palle Studsgaard Odgaard fra Dystan & Rosenberg. René Milholt fra Jydsk Emblem Fabrik er nyt bestyrelsesmedlem
  • Etiketten danner multipakkerne

    Etiketten danner multipakkerne

    etiketter-og-maerkning ›Benner MSA's nye multipakmaskine til "mid-range"-produkter er udstyret med Herma-labelapplikatorer
  • Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    Coop vil indføre mærkning af eventuelle, ekstra toldramte varer

    etiketter-og-maerkning ›Hvis koncernens få, amerikanske produkter bliver belagt med ekstra told fremover, vil de få påført et særligt mærke. Coop vil samtidig reducere markedsføringen af varer fra USA
  • Gallus MatteJet er klar til markedet

    Gallus MatteJet er klar til markedet

    etiketter-og-maerkning ›Heidelberger Druckmaschinens datterselskab, Gallus Group har netop annonceret, at den nye  efterbehandlingsteknologi til Gallus One, Gallus MatteJet er blevet komercielt tilgængelig på globalt plan
  • Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    Vildledende, grøn markedsføring skal stoppes med lov

    etiketter-og-maerkning ›Ord som "grøn”, ”bæredygtig” og ”miljøvenlig” skal fra september næste år være ulovligt at bruge for virksomheder, hvis de ikke kan dokumentere det. Det er indholdet i et lovforslag, regeringen nu fremsætter i Folketinget