Aqua d’Or sender unikke julevand på gaden herhjemme

Aqua d’Or sender unikke julevand på gaden herhjemme

Sammen med den danske kunstner Emil Kozak har fødevareproducenten Danone og HP designet 100.000 juleinspirerede etiketter til Aqua d’Or Sparkles vandflaskerne med bærsmag

Nu kan danskerne købe deres egen unikke vandflaske til at holde væskebalancen ved lige under juleshoppingen. Sammen med den danske kunstner Emil Kozak har fødevareproducenten Danone og HP designet 100.000 juleinspirerede etiketter til Aqua d’Or Sparkles vandflaskerne med bærsmag, der er til salg i butikkerne herhjemme nu.

De nye Aqua d’Or Sparkles drikkeflasker på 1.25 liter er hver især beklædt med en unik kombination af designelementer med juletema skabt af kunstneren Emil Kozak, som for eksempel snefnug, rensdyr og grantræer.

HP har taget de enkelte designs og kørt den gennem deres særlige teknologi til emballageprint, ’HP Smartstream Collage’. Her har en algoritme skabt de 100.000 unikke etiketter ved at sammensætte de forskellige juleelementer til hver deres lille kunstværk.

De er blevet trykt hos Folienprint Rako fra All4Labels Group på en HP Indigo 20000 digital trykmaskine og herefter sat på flaskerne.

- Aqua d’Or spreder julestemning med de fantasifulde designs på de nye med smag ved at benytte HP’s digitale printteknologier. Den nye software giver brands muligheden for at fremhæve forskellige sæsonmæssige variationer af produkter på nye kreative måder, siger Line Giessing Jørgensen, Brand Manager i Danone.  

- HP Collage giver brands et helt nyt designværktøj, når det kommer til at være kreativ og skille sig ud på hylden i butikkerne, hvilket kan være med til at skabe ekstra opmærksomhed om produktet, siger Jose Gorbea, HP EMEA brand owner, Digital Print Solutions for Brands.

10/12 2018
  • Årets grønne indkøber er kåret

    Årets grønne indkøber er kåret

    etiketter-og-maerkning ›Dansk Retursystem er netop blevet kåret som "årets grønne indkøber" 2024 af Miljømærkning Danmark. Kåringen skyldes virksomhedens særlige indsats for bl.a. at sikre grønnere kantiner, vinduespolering og rengøring
  • Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    Europæiske varer får særligt mærke i Salling Group

    etiketter-og-maerkning ›Kunderne i Bilka, føtex og Netto skal nu have lettere ved at vælge varer af mærker, der er ejet af virksomheder Europa. Fremover vil disse varer være mærket med en sort stjerne på de elektroniske prisskilte i butikkerne.
  • Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    Ekstra stærk klæbemiddel til sikkerhedsetiketter

    etiketter-og-maerkning ›HERMA har videreudviklet sin enkeltlags 63S-lim til en flerlagsvariant. Den sikrer, at forseglingsetiketter ikke kan fjernes selv fra overflader som papir, pap, plast eller stål uden at blive ødelagt eller efterlade synlige rester på overfladen
  • Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    Emballage og AIDC-teknologier er i fokus på LogiMAT

    etiketter-og-maerkning ›Internationale udstillere fra emballageindustrien og fra sektoren for automatisk identifikation og datafangst (AIDC) kommer til LogiMAT 2025 for at præsentere nyheder og porteføljer, der integrerer de allernyeste teknologier
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"