Aqua d’Or sender unikke julevand på gaden herhjemme

Aqua d’Or sender unikke julevand på gaden herhjemme

Sammen med den danske kunstner Emil Kozak har fødevareproducenten Danone og HP designet 100.000 juleinspirerede etiketter til Aqua d’Or Sparkles vandflaskerne med bærsmag

Nu kan danskerne købe deres egen unikke vandflaske til at holde væskebalancen ved lige under juleshoppingen. Sammen med den danske kunstner Emil Kozak har fødevareproducenten Danone og HP designet 100.000 juleinspirerede etiketter til Aqua d’Or Sparkles vandflaskerne med bærsmag, der er til salg i butikkerne herhjemme nu.

De nye Aqua d’Or Sparkles drikkeflasker på 1.25 liter er hver især beklædt med en unik kombination af designelementer med juletema skabt af kunstneren Emil Kozak, som for eksempel snefnug, rensdyr og grantræer.

HP har taget de enkelte designs og kørt den gennem deres særlige teknologi til emballageprint, ’HP Smartstream Collage’. Her har en algoritme skabt de 100.000 unikke etiketter ved at sammensætte de forskellige juleelementer til hver deres lille kunstværk.

De er blevet trykt hos Folienprint Rako fra All4Labels Group på en HP Indigo 20000 digital trykmaskine og herefter sat på flaskerne.

- Aqua d’Or spreder julestemning med de fantasifulde designs på de nye med smag ved at benytte HP’s digitale printteknologier. Den nye software giver brands muligheden for at fremhæve forskellige sæsonmæssige variationer af produkter på nye kreative måder, siger Line Giessing Jørgensen, Brand Manager i Danone.  

- HP Collage giver brands et helt nyt designværktøj, når det kommer til at være kreativ og skille sig ud på hylden i butikkerne, hvilket kan være med til at skabe ekstra opmærksomhed om produktet, siger Jose Gorbea, HP EMEA brand owner, Digital Print Solutions for Brands.

10/12 2018
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika