4Labels er blevet en del af Limo labels

4Labels er blevet en del af Limo labels

Med sammenlægningen af Limo Labels og 4Labels samler de to selskaber kræfterne og får i den forbindelse en endnu mere komplet produktportefølje

Begge virksomheder er kendt for innovative og kompetente etiketløsninger, og med sammenlægningen komplementerer de dermed hinandens styrker når de præsenterer løsningsmuligheder for kunderne.

Limo Labels råder i dag med digital, flexo og seriegrafi over alle trykteknologier, og man fuldender nu porteføljen med 4Labels’ digitale HP Indigo maskinpark og avancerede efterbehandlingsenheder til produktion af højtforædlede etiketløsninger.

Limo Labels overtagelse af 4labels er allerede igangsat, og inden årsskiftet er samtlige 16 medarbejdere, ejerkredsen samt produktionsanlægget flyttet til Limo Labels’ adresse i Stevnstrup.

Indtil da fortsætter begge selskaber som i dag, og sammenlægningen kommer ikke til at påvirke kunder og samarbejdspartnere.

Limo labels og 4Labels’ kunder vil i det nye set-up få adgang til en af Nordens stærkeste porteføljer af teknologi, trykteknologier og kompetencer, og samarbejdspartnerne glæder sig til at præsentere de nye muligheder for den samlede kundegruppe.

-hawin

6/10 2021
  • LabelExpo Europa satte rekorder

    LabelExpo Europa satte rekorder

    etiketter-og-maerkning ›Årets messe, som for første gang blev afholdt i Barcelona, blev den største i sin 45-årige historie målt på både areal og besøgende
  • Papiretiketter med film-look

    Papiretiketter med film-look

    etiketter-og-maerkning ›Med et nyt, gennemsigtigt, selvklæbende materiale fra Herma, kan genanvendelige forseglingsetiketter få et halvgennemsigtigt udseende og muliggøre genanvendelse
  • Aftagelige etiketter til transportemballage

    Aftagelige etiketter til transportemballage

    etiketter-og-maerkning ›UPM Adhesive Materials har på den netop afholdte Labelexpo 2025 lanceret en ny løsning med til den øgede brug af genanvendelige emballager
  •  Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    Hidtil største kampagne for Coop-varemærket

    etiketter-og-maerkning ›- Det kræver lidt mere at være vare i Coop. Det er titlen på koncernens hidtil mest omfattende kampagne for Coop-varemærket, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier, og har været først med flere miljøvenlige initiativer
  • Nyt formandskab styrker netværk

    Nyt formandskab styrker netværk

    etiketter-og-maerkning ›Ny ledelse af Netværk for Miljømærket indkøb skal gøre netværket til en endnu stærkere drivkraft for grønnere indkøb i private virksomheder
  •  Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    Herma og Xeikon demonstrerer termo-teknologi

    etiketter-og-maerkning ›På Labelexpo i denne uge viser virksomhederne på en fælles stand en produktion af termiske etiketter, der er trykt på Xeikon LX3000 digital etikettrykkemaskine ved hjælp af HERMAtherm top
  • Snart er det tid - Labelexpotid

    Snart er det tid - Labelexpotid

    etiketter-og-maerkning ›Årets udgave af Labelexpo markerer at udstillingen for første gang kombinerer og omfatter alle aspekter af etiketproduktion og udsmykning af ydre emballage
  • Ny vicepræsident i Avery Dennison

    Ny vicepræsident i Avery Dennison

    etiketter-og-maerkning ›Mariana Rodriguez til ny vicepræsident og general manager for Materials Group i Europa, Mellemøsten og Nordafrika