Æske til e-handel bevarer brandingen

Æske til e-handel bevarer brandingen

Finske Metsä Board har udviklet special, bæredygtig emballage til luksusprodukter. Med et træk fanen på æsken, løfter indholdet sig op

Stadig flere luksusmærker bliver solgt på nettet, og emballagevirksomheden har derfor designet en æske, som både beskytter indholdet og samtidig sørger for at modtageren bevarer følelsen af mærkevarekvalitet.

Æsken er fremstillet af  bølgepap hvilket gør den stiv og holdbar. Det beskytter følsomme produkter under levering, men kan også bruges som detailemballage til skiltning. En særlig trækmekanisme skal give kunden en  overraskende oplevelse af selve åbningen. For når man trækker i fanen på forsiden, kommer produkterne automatisk ud af kassen. Æsken er også designet således, at når tætningen åbnes, kan den ikke lukkes igen.

 

Bæredygtigtighed er et vigtigt emne i emballageindustrien,  og skaber større krav til, at  mærkevareindehavere skal reducere miljøpåvirkningen. Lige så vigtigt som at skabe følelser for mærket, er det, at indholdet er beskyttet helt til modtageren samtidig med at brandet styrkes.

Metsä Boards æske består udelukkende af bæredygtige fiberproduter, som både kan genbruges og komposteres.

-lipe

25/9 2018
  • BrochurerDOWNLOAD
  • Vangby

    Vangby

    Totalleverandør i Palle- og Kartonpakning.
  • Grundtvig

    Grundtvig

    Medical packaging and logistics
  • Kongskilde

    Kongskilde

    Håndtering af procesaffald
  • Schur

    Schur

    Det kan mærkes overalt
  • Agfa Graphics

    Agfa Graphics

    Inkjet Løsninger
  • RPC Superfos

    RPC Superfos

    SuperLock er plastemballage, der op til tredobler holdbarheden for fødevarer
  • Olitec

    Olitec

    Plastemballage til alle formål - og til hele Europa.
  • DS Smith

    DS Smith

    Emballageløsninger der optimerer jeres forsyningskæde