Populære chokolade-nøddecremer kan nu nydes på farten

Populære chokolade-nøddecremer kan nu nydes på farten

Lino Lada er kendt af alle med en sød tand på Balkan. Nu har producenten Podravka sammen med Berry Superfos sørget for en convenience version, som kan nydes på farten takket være emballageløsningen 'EasySnacking'

Lino Lada er blandt de mest populære smørepålægsmærker på det kroatiske marked og i en række andre lande på Balkan - en position, der er opnået takket være Podravkas kontinuerlige produktudvikling.

Maja Pezelj Stunja, brand manager hos Prodravka, siger:

-Som følge af det stigende forbrug af convenience produkter besluttede vi at tilbyde vores mest populære varianter Lino Lada Gold og Lino Lada Duo i en version, der kan nydes på farten. Nu har vi lanceret en meget appetitlig løsning, der giver forbrugerne en nem måde at nyde vores pålægscremer på, når som helst og hvor som helst. Det er et eksempel på, hvordan vi i Prodravka opnår vækst, ved fortsat at tilføje nye produkter, smagsvarianter og emballageløsninger til Lino Lada-produktfamilien.

Appetitlig løsning gennem partnerskab
Berry Superfos har været Prodravkas emballagepartner i mange år. De to virksomheder har gennem årene samarbejdet og udviklet flere succesrige projekter sammen. Derfor var Berry Superfos et oplagt valg, da Podravka søgte efter en god convenience løsning til sine produkter.

-Vores mål var at finde en praktisk emballageløsning med let vægt, og fremstillet ved brug af så lidt materiale som muligt. Vi fandt et perfekt match i Berry Superfos’ EasySnacking™ løsning med en integreret ske i træ. Løsningen er frem for alt praktisk og i overensstemmelse med vores bæredygtighedsplaner samt ønsket om en emballage, der er let at genanvende. Derudover har emballagen førsteklasses IML-billedkvalitet på selve emballagen og en selvklæbende etiket i PP på låget, siger Renata Tomerlin og fortsætter:

-Vi oplever Berry Superfos som en pålidelig partner og god leverandør af innovative emballageløsninger, der ydermere har fokus på bæredygtighed. Vi sætter pris på, at de tilbyder skræddersyede løsninger, reagerer hurtigt på vores krav og i det hele taget er en god samarbejdspartner, siger Renata Tomerlin.

God markedsrespons
Markedets reaktion på den nye emballage i Kroatien er meget positiv, og Prodravka er optimistisk med hensyn til udsigterne på de andre markeder på Balkan samt i Vest- og Centraleuropa.

Lino Lada smørepålæg blev lanceret i 1998. I dag omfatter produktsortimentet fem varianter af Lino Lada: duo, mælk, nougat, kokos og guld. Alle fem varianter fungerer fantastisk godt som lækkert pålæg på brød, fyld i pandekager, ingredienser i kager, topping på is eller blot som en sød nydelse i sig selv.

-lipe

28/1 2022