O'boy bliver bæredygtigt klædt

O'boy bliver bæredygtigt klædt

Den kendte kakaodrik skifter kartonemballagen ud med en pose med lynlåslukning, som sparer 60 procent på både materialeforbrug og transportplads

Af Lisbeth Petersen

Da det svenske kakaopulver kom på markedet i 1960 , var det det første af sin slags, som kunne opløses lige godt i kold og varm mælk. Siden har det være favoritkakaopulveret både i Norden og mange andre lande.
Og nu får 60-årige O'boy ny, miljøvenlig indpakning.

- Vi er virkelig stolte over den nye emballage og designet, og vi håber, at alle O'boy-elskere vil synes lige så godt om den. Samtidigt med, at vi har opdateret designet, har vi også opdateret produktionslinjen i vores fabrik i Upplands Väsby, fortæller Sara Sjöholm, som er varemærkeansvarlig for O'boy i koncernen Mondelez International, der i dag ejer produktet.

Ud over ny emballage får varianten 'O'boy Less Sugar' også ændret på indholdet, så det fremover indeholder endnu mindre sukker og mere kakao.

4/2 2020
  • BrochurerDOWNLOAD
  • DS Smith

    DS Smith

    Emballageløsninger der optimerer jeres forsyningskæde
  • Grathwol

    Grathwol

    Din Emballagepartner
  • Lim Tech

    Lim Tech

    Samler brikkerne
  • Primoreels

    Primoreels

    Fremtidens emballage løsninger.
  • Superfos

    Superfos

    En Berry Global virksomhed, designer og fremstiller innovativ plastemballage.
  • Lim Tech

    Lim Tech

    Samler brikkerne
  • Flexopack

    Flexopack

    BVM Pakkemaskiner
  • Bong

    Bong

    Læs mere om vores konvolut- og Propac emballagesortiment