Tre flasker Heinz til knap 30.000 kr.

Tre flasker Heinz til knap 30.000 kr.

Den britiske verdensstjerne Ed Sheerans hyldesttatovering til ketchup skaber omtale og samler penge ind til velgørenhed

Af Lisbeth Petersen

Sangeren og komponisten Ed Sheeran elsker den amerikanske Heinz-ketchup. Det har han fortalt i flere interviews gennem årene, og hans begejstring har også resulteret i en tatovering af den berømte fødevare.
Så da Ed Sheeran i foråret henvendte sig til producenten i Pennsylvania, som netop i år fejrer 150 års jubilæum, og foreslog et samarbejde, var svaret: Ja tak.

Det er nu blevet til 150 specialtrykte ketchupflasker med billede af tatoveringen og sangerens signatur.

De tre første flasker blev forleden solgt på auktion i det engelske Christies i London, hvor de indbragte knap 30.000 danske kroner. Pengene bliver givet videre til velgørenhed.

En del af de øvrige flasker vil blive udloddet til Ed Sheerans fans, lige som et par museer vil få nogle eksemplarer til udstilling.

19/8 2019
  • Canon satser stort på etiket- og emballagemarkedet

    Canon satser stort på etiket- og emballagemarkedet

    tryk-og-print ›Med et mål om at blive en stor spiller indenfor digitalt printede etiketter og emballage dedikerer Canon en hel zone på årets Drupa messe i næste måned. Her bliver bl.a. præsenteret nyheder til tryk på etiketter, bølgepap og foldekarton
  • Kunstig intelligens i fokus på KOMM Dagen

    Kunstig intelligens i fokus på KOMM Dagen

    tryk-og-print ›Brancheforeningen GRAKOM inviterer til sin årlige konference den 25. april. Her er mulighederne og udfordringerne med AI en væsentlig del af programmet
  • Inkjet, mulighedernes verden

    Inkjet, mulighedernes verden

    tryk-og-print ›Teknologianalytikeren, tyske Ralf Schlözer mener, at de udviklingsmuligheder er knytter sig til inkjet-teknologien kan fjerne risikoen ved at bevæge sig ind i nye printapplikationer og gøre det muligt at udforske nye muligheder for print. I indlægget neden for uddyber han sine synspunkter
  • Fujifilm præsenterer ny, kombineret inkjetblæk på drupa 2024

    Fujifilm præsenterer ny, kombineret inkjetblæk på drupa 2024

    tryk-og-print ›Virksomheden har videreudviklet sin patenterede AQUAFUZE inkjet blækteknologi, som kombinerer vandbaseret og UV-hærdende blæk til bredformat inkjet printapplikationer. Det nye UV-hærdende vandige blæk vil åbne nye muligheder for inkjet printapplikationer i bredformat
  • Fogra-certificerede Canonprintere rykker i EMEA

    Fogra-certificerede Canonprintere rykker i EMEA

    tryk-og-print ›Siden lanceringen i henholdsvis december 2022 og maj 2023 er der installeret over 1.600 printere fra Canons imagePress V900-serie og over 120 imagePress V1350-printere i EMEA. Tildelingen af Fogras1 PSD certificeringen har været med til at øget salget
  • UPM Raflatac lancerer nye selvklæbende produkter på FESPA

    UPM Raflatac lancerer nye selvklæbende produkter på FESPA

    tryk-og-print ›Som et del af sit Graphics Solutions-produktsortiment præsenterer den finske virksomhed i disse dage en række selvklæbende film og beskyttelseslaminater, der er specielt udviklet til applikationer inden for storformatprint
  • HP-serie optimerer kvalitetsprint for små virksomheder

    HP-serie optimerer kvalitetsprint for små virksomheder

    tryk-og-print ›Den nye HP Color LaserJet Pro 3000 serie har et kompakt design og kan ifølge producenten levere hastighed, skarpe farver og energieffektivitet til kunder, der kræver høj ydeevne på begrænset plads
  • Først i Norden med HP Indigo V12

    Først i Norden med HP Indigo V12

    tryk-og-print ›Det svenske trykkeri, Nordvalls har som det første i Skandinavien investeret i den højteknologiske løsning til print af etiketter