Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis
Fra 2022 er det slut med at udsende den ugentlige tilbudsavis på tryk. I stedet skal tilbudene findes digitalt. Foto: nemlig.com

Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis

Nemlig.com vil fra 2022 droppe den ugentlige tilbudsavis på tryk. Ved at droppe tilbudsavisen sparer nemlig.com 90 tons papir om året. De gode tilbud skal i stedet findes digitalt

Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, ”Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.

Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler.

Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året. 

-
Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler, siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.

At tilbudsavisen lægges på hylden, får dog ingen betydning for de tilbud, som nemlig.com stadig udbyder hver uge.

Tværtimod vil kunderne opleve at tilbuddene i endnu højere grad relaterer sig til deres indkøbsbehov og være langt mere aktuelle i form af bl.a. dagstilbud.

- Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis.

- Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød, siger Mikkel Pilemand.



Nemlig.com vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.

-hawin

5/1 2022
  • - Danmark skal være førende i brugen af 3D print

    - Danmark skal være førende i brugen af 3D print

    tryk-og-print ›Dansk AM Hub har de seneste syv år løftet brugen af industriel 3D-print i dansk erhvervsliv. Industriens Fond bevilger nu yderligere 30,5 mio. kr. som skal gøre Danmark til verdensmestre i på området og gavne både den grønne omstilling og bundlinjen
  • Koenig & Bauer Durst har åbnet VariJET 106-kundecenter

    Koenig & Bauer Durst har åbnet VariJET 106-kundecenter

    tryk-og-print ›Virksomhederne er gået sammen om et kombineret test- og democenter i Radebeul i Tyskland. Her kan kunderne både se og afprøve digital-, offset- og postprint-produktion på et enkelt sted i en hal dedikeret til VariJET 106 hybridpressen til foldeæsker
  • Endnu en HP Indigo 7900 hos Addbrand i januar

    Endnu en HP Indigo 7900 hos Addbrand i januar

    tryk-og-print ›Med investeringen i endnu en HP Indigo 7900 leveret at Visutech øger den svenske producent at tryksager, Addbrand, kapaciteten og effektiviteten
  • Erritsø avistrykkeri lukket ved årsskiftet

    Erritsø avistrykkeri lukket ved årsskiftet

    tryk-og-print ›Trykkeriet i Fredericia var Danmarks næststørste og ejet af JP/Politikens Hus. Men den 30. december blev de sidste aviser trykt og 30 medarbejdere er fyret
  • Fujifilm lancerer nye printere med øget farvekapacitet

    Fujifilm lancerer nye printere med øget farvekapacitet

    tryk-og-print ›Fire nye printere i mellemklassen i Revoria PressTM-serien er nu på markedet. To af er udstyret med en specialtonerstation, som gør det muligt at printe i fem farver i samme arbejdsgang
  • Xerox køber Lexmark

    Xerox køber Lexmark

    tryk-og-print ›To af printindustriens største virksomheder bliver til een i en handel til 1,5 milliarder kroner. Købet forventes at være afsluttet i anden halvdel af 2025, og skal bl.a. styrke Xerox' position på et marked med flere hybride arbejdspladser
  • Fuld sporbarhed gennem forsyningskæden

    Fuld sporbarhed gennem forsyningskæden

    tryk-og-print ›Domino gør det lettere for lægemiddelproducenter at udforske serialisering af individuelle doser, hvilket sikrer sporbarhed og patientsikkerhed
  • Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    Heidelberg skaber udsigt til fortsat lønsomhed for trykkerier

    tryk-og-print ›Prinect Touch Free fokuserer på den mest omkostningseffektive produktionsvej, og som leverandør af totalløsninger støtter Heidelberg dermed trykkerier på et teknologineutralt grundlag i hele værdikæden