Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis
Fra 2022 er det slut med at udsende den ugentlige tilbudsavis på tryk. I stedet skal tilbudene findes digitalt. Foto: nemlig.com

Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis

Nemlig.com vil fra 2022 droppe den ugentlige tilbudsavis på tryk. Ved at droppe tilbudsavisen sparer nemlig.com 90 tons papir om året. De gode tilbud skal i stedet findes digitalt

Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, ”Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.

Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler.

Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året. 

-
Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler, siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.

At tilbudsavisen lægges på hylden, får dog ingen betydning for de tilbud, som nemlig.com stadig udbyder hver uge.

Tværtimod vil kunderne opleve at tilbuddene i endnu højere grad relaterer sig til deres indkøbsbehov og være langt mere aktuelle i form af bl.a. dagstilbud.

- Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis.

- Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød, siger Mikkel Pilemand.



Nemlig.com vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.

-hawin

5/1 2022
  • Fokus på emballage og sporbarhed

    Fokus på emballage og sporbarhed

    tryk-og-print ›Kunder og forhandlere fra hele verden deltog fornyligt i HSA Systems' Open Days-arrangement. Her var der fokus på emballage, sporbarhed og inkjet-teknologi
  • Ny generation af storformatprintere og softwareløsninger

    Ny generation af storformatprintere og softwareløsninger

    tryk-og-print ›HP udvider sin Latex-portefølje med ny printer, et opgraderingssæt til eksisterende printere og nye funktioner i PrintOS-platformen, der skal gøre produktionen mere effektiv
  • Canon udvider på de store formater

    Canon udvider på de store formater

    tryk-og-print ›Producenten lancerer den nye 3,4 m Colorado XL-serie rulle-til-rulle- og hybridprinter, der er drevet af den særlige UVgel-teknologi
  • Høj hastighed og automatiseret opsætning

    Høj hastighed og automatiseret opsætning

    tryk-og-print ›HP Indigo løftede sløret for en vifte af AI-drevne løsninger til etiket- og emballagetryk ved årets Labelexpo Europe i Barcelona
  • På Media tager næste skridt

    På Media tager næste skridt

    tryk-og-print ›På Media investerer i en HP Indigo 7900 med syv farveenheder. Investeringen er en strategisk indsats for at styrke kvalitet, innovation og effektivitet, så trykkeriet kan differentiere sig tydeligt på markedet
  • Euroskills på hjemmebane gav medaljerekord

    Euroskills på hjemmebane gav medaljerekord

    tryk-og-print ›Hele 27 medaljer gik til det danske landshold ved EuroSkills Herning 2025 i sidste uge. Høsten på 1 guld, 6 sølv, 6 bronze og 14 Medallion for Excellence er den hidtil største for de danske fagatleter
  • Domino lancerer kompakt etiketprinter på Labelexpo

    Domino lancerer kompakt etiketprinter på Labelexpo

    tryk-og-print ›N410 digital LED-inkjet-printer er nyeste tilføjelse til sortimentet af virksomhedens gennemprøvede N-serie
  • Grakom får ny direktør

    Grakom får ny direktør

    tryk-og-print ›Søren Stemann Beck er ny administrerende direktør i Grakom. Han har over 20 års erfaring fra arbejde med både grafisk produktion og bureauydelser