
Lykke & Winsløw skaber overskrifter
Nyt kommunikationsbureau Lykke & Winsløw er målrettet den grafiske branche – to kendte ansigter tegner bureauet
MEDIER Med mange års baggrund i den grafiske branche har to tidligere redaktører af det anerkendte fagmagasin AGI/Aktuel Grafisk Information gået sammen i et nyt kommunikationsbureau, Lykke & Winsløw.– Der mangler ikke kommunikationsbureauer, siger Lis Lykke, der er initiativtager til Lykke & Winsløw sammen med Søren Winsløw. - Men der mangler et bureau, der kender branchen, og har lidt viden om for fortid, nutid, fremtid, teknologi og ikke mindst muligheder, siger hun.
Lis Lykke kommer med en baggrund som indehaver af reklamebureauet New Connexion, der bl.a. andet arbejdede med kunder som Agfa Graphic i Norden og Océ Danmark for at nævne nogle fra den grafiske branche. Senere var hun chefredaktør af først Grafisk Input og derefter AGI, indtil magasinet blev solgt til Grafisk Arabejdsgiverforening (i dag GraKom).
Søren Winsløw er uddannet fra Grafisk Højskole (Mediehøjskolen) og har arbejdet i forskellige grafiske virksomheder, senest i Pressens Fællesindkøb, inden han blev teknisk redaktør hos AGI Publishing House.
– Vi kender, og elsker den grafiske branche, Søren Winsløw. - Det vil vi gerne udnytte til fordel for branchens virksomheder, som vi tilbyder professionel hjælp til at udvikle målret kommunikation, siger han.
Lis Lykke og Søren Winsløw har valgt at præsentere virksomheden på årets grafiske event: Sign & Print 2015 i Odense Congress Center den 23. og 24. september. Lis Lykke er ansvarlig for messen og Søren Winsløw er moderator for seminarrækken, der finder sted på Managementscenen.
-jk