Heidelberg præsenterer nyheder på stor, digital event
It's SHOWTIME er virksomhedens slogan for en international kundeevent den 23. juni. Her viser Heidelberg en række nye og forbedrede løsninger indenfor emballage og etiketter
Den digitale event vil foregå på otte forskellige sprog på forskellige tidspunkter i døgnet og parallel med China Print-messen i Beijing.
I løbet af arrangementet bliver nye og forbedrede løsninger præsenteret i korte live-streams, og alle er velkomne til at deltage.
-Innovation er et must og en løbende proces for Heidelberg i vores rolle som teknologileder. Derfor præsenterer allerede vores seneste innovationsinitiativ for kunder nu, kun ca. ni måneder efter vores vellykkede Innovationsuge sidste efterår, siger Head of Global Sales og Marketing, Ludwig Allgoewer.
Sideløbende med begivenheden den 23. juni vil Heidelbergs specialister være klar over hele verden til en dybdegående samtale med deltagerne om præsentationerne. Enhver, der ønsker at arrangere en aftale, kan tilmelde sig på heidelberg.com/showtime/en/
-lipe