BrauBeviale svømmer i grønt lys
Andrea Kalrait, ny direktør for BrauBeviale.

BrauBeviale svømmer i grønt lys

BrauBeviale 2014 ser frem til de europæiske drikkevarer eksperters ankomst til november. Et nyt ungt managementhold vil udsætte udstillingen for et skarpt grønt rampelys

MESSE Den kendte tyske messe BrauBeviale har rundet de 50 år og har derfor ønsket at iværksætte en kraftfuld genstart, der understreger messens styrker i et friskt nyt outfit og med charmerende, overraskende idéer.

- BrauBeviale (start 1957) har taget et vigtigt valg, forsikrer Andrea Kalrait, den nye direktør for messen. - Vi har grundigt revideret udstillingens koncept og program, samtidig med at vi er bevidste om BrauBeviale messens anerkendelse som verdens vigtigste udstilling indenfor drikkevareproduktion i 2014.

- Den første af disse nyskabelser er indlysende: I nye smarte naturlige nuancer af grønt vil udstillingen i Nürnberg fra den 11.-13. november søge at overbevise de ca. 33.000 besøgende om at investere i ny teknologi og produkter fra de omkring 1300 udstillere af råvarer, teknologi, logistik og markedsføringsløsninger.

De udstillende virksomheder i 2012 kom fra 50 nationer, fra Tyskland (over 700), Italien, Storbritannien, Tjekkiet, Østrig, Holland, Schweiz og Belgien. Attraktive startpriser for standplads op til 36 m² skal sikre en vellykket udstilling til en overkommelig pris, især for små og mellemstore virksomheder.

-jk


27/11 2013