Buchs ekspanderer med labelvirksomhed i Randers

Buchs ekspanderer med labelvirksomhed i Randers

Reklamebureauet Buchs tager et stort skridt og styrker sin strategiske vækstplan ved at udvide sin portefølje med et nyt selskab, Buchs Labels.

Med etableringen af Buchs Labels nærmer koncernen sig 100 medarbejdere fordelt på søsterselskaber i Randers, Silkeborg og Ho Chi Minh City i Vietnam.

Med Buchs’ ekspertise i markedsføring og Buchs Labels moderne labelproduktion er forventningen, at selskaberne tilsammen vil skabe endnu mere værdi for kunderne.

Samspillet mellem virksomhederne vil nemlig sikre kunderne løsninger, der tager hensyn til det samlede resultat på tværs af kommunikationsprodukter og platforme, hvilket ikke tilbydes af mange i branchen.

- Ambitionen er at være et stærkt alternativ i den etablerede labelbranche. Vi vil være en nærværende samarbejdspartner, hvor kunden kommer i fokus i et helhedsorienteret perspektiv, uddyber René Thorsen Bonde, salgsdirektør og partner i Buchs Labels.

I den nyetablerede labelvirksomhed udgør Svend Erik Pedersen og René Bonde partnerskabet sammen med Thomas Søby og Henrik Olesen fra Buchs.

Svend Erik og René varetager desuden rollen som selskabets salgsdirektører, hvor de sammen med Buchs Labels øvrige medarbejdere rådgiver og servicerer kunderne med alt inden for labels og emballager.

Alle markedsføringsbehov samlet under ét tag
Den nye satsning baner vejen for, at Buchs fremover kan tilbyde en komplet pakke af markedsføringstjenester, lige fra strategi og design til eksekvering on- og offline og nu også labelproduktion.

- Vi er utroligt stolte af at kunne tilbyde vores kunder denne nye service, så de får endnu flere muligheder for at skabe sammenhængende og effektiv kommunikation, fortæller adm. direktør og indehaver i Buchs og Buchs Labels, Henrik Olesen.

Buchs Labels arbejder allerede med en række kunder fra forskellige industrier og ser frem til at udvide tilstedeværelsen på labelmarkedet yderligere.

De deler domicil med Buchs i Randers, hvor helt nye produktionsfaciliteter er udstyret med topmoderne teknologi til at løse alt inden for labels og emballager.

-hawin

25/10 2023
  • Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    Svensk is - som ikke er fra Sverige - er Årets Madbluf

    etiketter-og-maerkning ›Ismærkerne Alvesta-is og Järna-is er opkaldt efter to svenske byer. Men de bliver produceret i Holland og dermed har de kvalificeret sig til titlen som Årets Madbluf 2024, som de svenske forbrugere gennem organisationen Äkta Vara netop har kåret hinsidan
  • Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    Nye prøvebøger inspireret af de finske søer

    etiketter-og-maerkning ›Etiketter til vin, spiritus, andre drikkevarer og premiumprodukter er målgruppen for UPM Raflatacs nye prøvebøger, der gør det muligt for kunderne at vurdere tekstur, farve og æstetik af en bred portefølje af etiketmaterialer
  • Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    Skrappere EU-krav til emballageaffald i fokus på Logimat

    etiketter-og-maerkning ›Etiketproducenten HERMA vil på messen i marts tage udgangspunkt i sit netop patenterede InNo-Liner-materiale, som stort set fjerner produktionsspild ved etikettering
  • Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    Juleøllen varer lige til påske - i Sverige

    etiketter-og-maerkning ›Over halvdelen af de svenske forbrugere, som køber juleøl, siger, at de har øl til overs efter jul. Det viser en ny undersøgelse af Carlsberg Sverige og varemærket Eriksberg, som i den forgangne jul har fundet på en smart etiketløsning på "problemet"
  • Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    Forskningscenter skal finde konkrete løsninger på PFAS forureningen

    etiketter-og-maerkning ›Med 45 millioner kroner fra den nationale handlingsplan bliver en række forskere fra danske universiteter samlet for at forsøge at løse problemerne med de over 10.000 forskellige, skadelige flourholdige stoffer, som populært kaldes Evighedskemikalier
  • Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    etiketter-og-maerkning ›Mange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke, når de vælger plejeprodukter. Og hele 35 % af danskerne ønsker flere miljømærkede plejeprodukter. Nu strammer Svanemærket kravene, hvilket kun forventes at gøre det officielle nordiske miljømærke endnu mere populært blandt forbrugerne
  • Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    etiketter-og-maerkning ›Frem til den 18. december tilbyder koncernen igen i år børn i hele landet at hente en frankeret kuvert til et brev til julemanden og at få svar retur - helt gratis. Desuden får en heldig vinder et ønske opfyldt
  • Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    etiketter-og-maerkning ›BOBSTs marketingdirektør, for “Narrow-Mid Web Printing & Converting”, Patrick Graber, giver sit bud på, hvordan labelkonvertere takler de udfordringer, som præger markedet for labelproduktion. - Omfavn digitalisering, automatisering og ”connectivity” lyder den basale opskrift