Buchs ekspanderer med labelvirksomhed i Randers

Buchs ekspanderer med labelvirksomhed i Randers

Reklamebureauet Buchs tager et stort skridt og styrker sin strategiske vækstplan ved at udvide sin portefølje med et nyt selskab, Buchs Labels.

Med etableringen af Buchs Labels nærmer koncernen sig 100 medarbejdere fordelt på søsterselskaber i Randers, Silkeborg og Ho Chi Minh City i Vietnam.

Med Buchs’ ekspertise i markedsføring og Buchs Labels moderne labelproduktion er forventningen, at selskaberne tilsammen vil skabe endnu mere værdi for kunderne.

Samspillet mellem virksomhederne vil nemlig sikre kunderne løsninger, der tager hensyn til det samlede resultat på tværs af kommunikationsprodukter og platforme, hvilket ikke tilbydes af mange i branchen.

- Ambitionen er at være et stærkt alternativ i den etablerede labelbranche. Vi vil være en nærværende samarbejdspartner, hvor kunden kommer i fokus i et helhedsorienteret perspektiv, uddyber René Thorsen Bonde, salgsdirektør og partner i Buchs Labels.

I den nyetablerede labelvirksomhed udgør Svend Erik Pedersen og René Bonde partnerskabet sammen med Thomas Søby og Henrik Olesen fra Buchs.

Svend Erik og René varetager desuden rollen som selskabets salgsdirektører, hvor de sammen med Buchs Labels øvrige medarbejdere rådgiver og servicerer kunderne med alt inden for labels og emballager.

Alle markedsføringsbehov samlet under ét tag
Den nye satsning baner vejen for, at Buchs fremover kan tilbyde en komplet pakke af markedsføringstjenester, lige fra strategi og design til eksekvering on- og offline og nu også labelproduktion.

- Vi er utroligt stolte af at kunne tilbyde vores kunder denne nye service, så de får endnu flere muligheder for at skabe sammenhængende og effektiv kommunikation, fortæller adm. direktør og indehaver i Buchs og Buchs Labels, Henrik Olesen.

Buchs Labels arbejder allerede med en række kunder fra forskellige industrier og ser frem til at udvide tilstedeværelsen på labelmarkedet yderligere.

De deler domicil med Buchs i Randers, hvor helt nye produktionsfaciliteter er udstyret med topmoderne teknologi til at løse alt inden for labels og emballager.

-hawin

25/10 2023
  • Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    Svanemærket strammer kravene til kosmetik og plejeprodukter – og til emballagen

    etiketter-og-maerkning ›Mange danskere bruger Svanemærket som pejlemærke, når de vælger plejeprodukter. Og hele 35 % af danskerne ønsker flere miljømærkede plejeprodukter. Nu strammer Svanemærket kravene, hvilket kun forventes at gøre det officielle nordiske miljømærke endnu mere populært blandt forbrugerne
  • Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    Post Nord leverer gratis breve til julemanden

    etiketter-og-maerkning ›Frem til den 18. december tilbyder koncernen igen i år børn i hele landet at hente en frankeret kuvert til et brev til julemanden og at få svar retur - helt gratis. Desuden får en heldig vinder et ønske opfyldt
  • Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    Omfavn digitaliseringen og styrk labelproduktionen

    etiketter-og-maerkning ›BOBSTs marketingdirektør, for “Narrow-Mid Web Printing & Converting”, Patrick Graber, giver sit bud på, hvordan labelkonvertere takler de udfordringer, som præger markedet for labelproduktion. - Omfavn digitalisering, automatisering og ”connectivity” lyder den basale opskrift  
  • Føtex ønsker ny score-mærkning for fødevarer

    Føtex ønsker ny score-mærkning for fødevarer

    etiketter-og-maerkning ›Med åbningen af sit ombyggede supermarked i Kokkedal markerer føtex samtidig fremtiden for hele kæden, hvor måltider, convenience og sundhed skal være i højsædet. Bl.a. vil føtex arbejde for en ny mærkningsordning for fødevares ernæringsværdi
  • Ny inlineteknik til dobbelt etikettering

    Ny inlineteknik til dobbelt etikettering

    etiketter-og-maerkning ›Herma og Bahmüller introducerer en ny maskine, der for første gang gør det muligt at sætte etiketter på foldeæsker af bølgepap på to sider på samme produktionslinje
  • Orkla vil kalde en plantebøf en plantebøf

    Orkla vil kalde en plantebøf en plantebøf

    etiketter-og-maerkning ›At efterligne saftige, røde oksebøffer med plantebaserede ingredienser er ikke længere vejen frem, når man skal udvikle fremtidens fødevarer. Det siger Nordens største fødevareleverandør til Berlingske
  • Ny version af yndet labelsoftware

    Ny version af yndet labelsoftware

    etiketter-og-maerkning ›Codesoft er en af leverandøren Norris Print-Techs mest populære produkter inden for labelsoftware. Version 2024 byder bl.a. på print via Cloud-service, forbedret grafik- og billedhåndtering og enklere brug af netværkslicenser
  • Nye afvaskelige etiketter til returemballager

    Nye afvaskelige etiketter til returemballager

    etiketter-og-maerkning ›UPM Raflatac udvider sin termiske linerless-serie med lanceringen af en OptiCut WashOff-løsning. Den er specifikt designet til retur- og genanvendelige plastbeholdere til fødevarer