Ting du ikke vidste du manglede

Ting du ikke vidste du manglede

ANNONCE: Når man ejer en virksomhed, uanset hvilken størrelse virksomhed der er tale om, er der rigtig mange ting, som man skal tage højde for.

Der er naturligvis den daglige drift som skal tages hånd om og det pågældende stykke arbejde man skal udføre.

Derudover er der regnskaber og bogføring, salg, lokaler og hvad er end hører til en virksomhed. Der er mange ting som man kan benytte til at drive en virksomhed og rigtig mange udbydere på dette marked, der er dog nogle ting som de færreste benytter sig af.

Et nyt alternativ

Som ejer af en pågældende virksomhed, medmindre det er en enkeltmandsvirksomhed, har man oftest lokaler og kontorer til sine ansatte. I lokalerne skal der naturligvis være de gængse møbler som skriveborde og stole, så medarbejderne har mulighed for at fuldføre deres arbejde.

I et kontor vil der normalt være mange ledninger hvor man kan benytte kabelbeskytter, så der ikke opstår uheld på arbejdspladsen ved at folk snubler over de mange ledninger. Udover kabelbeskyttere sælger Rubberproff også mange andre brugbare ting, som man ikke vidste man manglede. Man kan få beskyttelseslister og gummiplader, som kan være yderst brugbare i situationer på kontoret. Udover disse produkter findes der rigtig mange produkter som også laves i gummi, som har en lang levetid og er yderst slidstærke, så man på bedst mulig måde beskytter sit kontor. Det kan naturligvis også bruges i mange andre sammenhænge end blot på kontoret.

 

Reklame for din virksomhed

Det altoverskydende når man har en virksomhed, er at man tjener penge. Der er naturligvis undtagelser, som hvis man ejer en velgørenhedsvirksomhed, men overordnet set, så er det for at tjene penge. Når man skal tjene penge, er det først og fremmest vigtigt at potentielle kunder ved at virksomheden eksisterer og de kan huske navnet, når de skal bruge den pågældende service eller produkt man tilbyder. Der er flere måder at gøre promovere sin virksomhed på og skabe opmærksomhed omkring sin virksomhed.

Det mest almindelige nu til dags vil være marketing, som rigtig mange benytter sig af. En af de mere klassiske og måske ældre metoder at uddele firma bolcher, hvor man har sit firmanavn og logo på, så dem som modtager bolcherne vil forhåbentlig gemme dem til et senere tidspunkt. Når de på et senere tidspunkt tager bolchet frem, vil de blive mindet om din virksomhed og komme i tanke om, at det måske var brugbart for netop dem og derved tage kontakt.

Imponer dine kunder

Konkurrencen bliver større og større i dagens Danmark og man skal være kreativ for at slå sine konkurrenter. Der er som sagt flere måder hvorpå man kan være kreativ og få opmærksomheden fra potentielle kunder og forhåbentlig vinde flest af de potentielle kunder.

Om man vælger at gøre brug af marketing igennem de sociale meder eller uddele bolcher, så har det hver især sin fordel. De forskellige fordele skal man naturligvis tage med i sine overvejelser, når man går i gang med at promovere sin virksomhed. Hvad enten om sine kunder er meget til stede på de sociale medier, eller det giver mere mening at uddele bolcher med logo og navn på til et event.

2/10 2020
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage