Stok Emballage i nyt opkøb
Den fynske emballagevirksomhed Stok Emballage K/S har købt Randers-virksomheden CT-Pack Aps. Dermed udvider Stok Emballage endnu en gang og styrker dermed sin position på markedet for emballage
Stok Emballage er en virksomhed i vækst, hvor det brede sortiment og den grundige rådgivning er blandt kendetegnene. Købet af CT Pack er en udvidelse af forretningen, som positionerer Stok Emballage endnu stærkere på markedet for emballage.
CT Pack er med base i Randers og kunder i hele landet specialister i at levere fødevareemballage til storkøkkener, kantiner, take-away samt mindre fødevarevirksomheder, hvortil der også tilbydes rengøringsløsninger via eget serviceteam.
- Vi glæder os over købet af CT Pack, der med sit sortiment til catering og fødevareindustrien er et stærkt supplement til den eksisterende forretning. Med de hidtidige investeringer i bl.a. en BRC certificering er dette opkøb endnu en styrkelse af vores position som foretrukken leverandør af fødevaregodkendte emballager, siger Martin Frederiksen, administrerende direktør for Stok Emballage.
- Med udgangspunkt i en god landsdækkende kundebase har vi ledt efter en stærk vækst-partner til at løfte os til det næste niveau og det har vi fundet i Stok Emballage. Som en del af Stok Emballage familien kan vi drage nytte af en fremragende logistisk og administrativ platform og dermed få mere tid til at udvikle og servicere vore kunder, siger Bo Helsing, administrerende direktør for CT Pack Aps.
Det er ikke første gang, at Stok Emballage opkøber en anden virksomhed. I 2015 købte Stok Emballage tre virksomheder, som alle succesfuldt er integreret ind i koncernen og med den brede produktportefølje og ekspertise servicerer store og små kunder i hele Danmark og Grønland.
- Vores kunder er det vigtigste for os, og vi ønsker hele tiden at vores produkter og ydelser følger med tiden. Muligheden for fortsat at kunne indfri dette ønske bliver kun forstærket, ved at vi aktivt kigger efter opkøbsemner, der kan skabe positiv synergi for vores virksomhed. Vi øger vores markedsandel og samtidig hjælper vi vores kunder til at skabe resultater, der kan mærkes på bundlinjen, siger Martin Frederiksen.
-hawin