Schurs poser får din baby til at juble

Schurs poser får din baby til at juble

Kun det bedste er godt nok. Det mener ikke blot alle forældre, men også Christina Hansen ApS, hvis mission er at tilbyde babyer autentiske, økologiske produkter, som inspirerer til livslang kærlighed til god mad

Baby'er skal ikke kun nyde godt af den gode smag, de naturlige fibre, vitaminer og mineraler.

Emballagens charmerende illustrationer vil også få jubelen frem, når mor eller far spinder en historie over de to pandaer, som samler bær, eller egernparret, som jonglerer med æbler og pærer – så spisesituationen bliver forbundet med glæde. 

Forbedrede produkter i iøjnefaldende emballage

Christina Hansen ApS bringer netop nu sin opdaterede babygrødserie på markedet. Indholdet af mættet fedt er reduceret, det samme gælder indholdet af sukkerarter, og endelig er mængden af kostfibre forhøjet.

Det økologiske, naturlige og sunde indhold skal ikke udsættes for lys-, ilt- og fugtpåvirkning, og derfor er produkterne pakket i barriereposer, som giver indholdet bedst mulig beskyttelse. I linje med seriens klare profil, som signalerer sundhed, omtanke og kærlighed, er der selvfølgelig også tænkt på at undgå fødevarespild. Schurs ståposer med genluk sørger for, at indholdet beskyttes og opbevares på bedste vis, når der er taget hul på posen

Kombination af mat og metalliseret folie giver unikt udtryk

De iøjnefaldende poser er forsynet med bagsidetryk på en mat folie, som herefter er lamineret, og de metalliserede effekter opnås gennem trykteknik.

Resultatet er unikt, effektfuldt og fremhæver produktet på supermarkedshylden. Schur®Star Systems tilbyder en verden af muligheder for effekter i trykbilledet.  

Med avanceret flexotryk i op til 10 farver, højglanslak, matlak, metalliserede trykfarver samt forskellige folietyper, kan praktisk taget ethvert kreativt ønske opfyldes. Med ESKO software og ESKO CDI Crystal teknologi i den interne pre-press og klichéfremstilling sikrer Schur®Star Systems den bedste kvalitet i flexotryk.

Serveringsklare grødvarianter

Med dedikation og en klar mission som ledetråd vinder Christina Hansens økologiske produktserie markedsandele ikke blot i Danmark, men også i udlandet.

Produkterne sælges i Danmark i COOP, Dansk Supermarked kæderne samt Lidl, i udlandet i kæder i Norge, Finland og Ungarn. Grødvarianterne skal blot røres op med kogende vand, og et sundt og nærende måltid er klart.

Maksimal fleksibilitet, ingen kompleksitet

Schur Star konceptet, som består af en pakkemaskine og færdigkonfektionerede, sammenhængende poser, giver fuld fleksibilitet i pakkeprocessen.

Pakkeprocessen er fuldautomatisk; men kræver en ny produkttype en anderledes håndtering, ændrer man nemt til manuel eller halvautomatisk pakkeproces.

Skift mellem posestørrelser, posekonstruktioner og produktvarianter sker i løbet af få minutter og kræver ikke specialværktøj. 

Et emballagekoncept til alle segmenter

Schur Star Pakkemaskinen er med sin rektangulære fyldeåbning i hele posens bredde perfekt til fyldning af lette, free-flow og pulveragtige produkter, som kan være vanskelige at håndtere.

Flere end 500 virksomheder over hele verden pakker med konceptet produkter af enhver art - fra frisk frugt og grønt, over dybfrostvarer, flydende produkter og konfekture - til hygiejneprodukter, legetøj, gødning og tekniske artikler.

Alt pakkes i brugervenlige posekonstruktioner, som letter håndteringen hos producenten, i detailhandelen og hos forbrugeren.

-hawin

 

22/8 2019
  • Plastic Change kommer på finansloven

    Plastic Change kommer på finansloven

    emballage ›Miljøorganisationen får 2 millioner kroner til sit arbejde for at forhindre plastikforurening. Derudover går 90 millioner kroner til at fremme et mere bæredygtigt forbrug i Danmark - bl.a. med genbrugelig takeaway-emballage
  • Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    emballage ›Mikkel Korsholm er ny økonomidirektør hos Dagrofa Foodservice, der er en af landets største totalleverandører til foodservicesektoren i Danmark. Virksomheden er bl.a. fødevaregrossist for hoteller, kantiner og lokale restauranter
  • Amcor og Berry fusionerer

    Amcor og Berry fusionerer

    emballage ›Amcor og Berry Global har netop indgået en endelig fusionsaftale, i form af en ren aktietransaktion som betyder at aktionærerne i Amcor og Berry ejer henholdsvis ca. 63% og 37% af det kombinerede selskab
  • Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    emballage ›BrauBeviale finder sted fra den 26. til den 28. november 2024 i Nürnberg og samler igen alle de nøglekomponenter, der er nødvendige for en vellykket produktion, emballering og markedsføring af øl og drikkevarer
  • Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    emballage ›Phoenix Contact ændrer sin emballage til fremover at være uden tryk, både nationalt og internationalt. Emballagen kan dermed genbruges, lyder det fra virksomheden
  • Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    emballage ›En ny analyse fra Boligselskabernes Landsforening, der repræsenterer de almene boligforeninger, dokumenterer store forskelle i affaldsgebyrer på tværs af landets 98 kommuner
  • Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    emballage ›En af guld, to af sølv og to af bronze. Det er den samlede medaljehøst i den fællesnordiske konkurrences særlige kategori for emballagedesign, udviklet af studerende
  • Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    emballage ›Medikamenter og medicinsk udstyr i papirposer er en af Faller Packagings seneste udviklinger. Nu præsenterer virksomheden de nye papirbaserede sekundæremballager på en række webinarer, hvor der også er mulighed for at tale med brugerne