Populære chokolade-nøddecremer kan nu nydes på farten

Populære chokolade-nøddecremer kan nu nydes på farten

Lino Lada er kendt af alle med en sød tand på Balkan. Nu har producenten Podravka sammen med Berry Superfos sørget for en convenience version, som kan nydes på farten takket være emballageløsningen 'EasySnacking'

Lino Lada er blandt de mest populære smørepålægsmærker på det kroatiske marked og i en række andre lande på Balkan - en position, der er opnået takket være Podravkas kontinuerlige produktudvikling.

Maja Pezelj Stunja, brand manager hos Prodravka, siger:

-Som følge af det stigende forbrug af convenience produkter besluttede vi at tilbyde vores mest populære varianter Lino Lada Gold og Lino Lada Duo i en version, der kan nydes på farten. Nu har vi lanceret en meget appetitlig løsning, der giver forbrugerne en nem måde at nyde vores pålægscremer på, når som helst og hvor som helst. Det er et eksempel på, hvordan vi i Prodravka opnår vækst, ved fortsat at tilføje nye produkter, smagsvarianter og emballageløsninger til Lino Lada-produktfamilien.

Appetitlig løsning gennem partnerskab
Berry Superfos har været Prodravkas emballagepartner i mange år. De to virksomheder har gennem årene samarbejdet og udviklet flere succesrige projekter sammen. Derfor var Berry Superfos et oplagt valg, da Podravka søgte efter en god convenience løsning til sine produkter.

-Vores mål var at finde en praktisk emballageløsning med let vægt, og fremstillet ved brug af så lidt materiale som muligt. Vi fandt et perfekt match i Berry Superfos’ EasySnacking™ løsning med en integreret ske i træ. Løsningen er frem for alt praktisk og i overensstemmelse med vores bæredygtighedsplaner samt ønsket om en emballage, der er let at genanvende. Derudover har emballagen førsteklasses IML-billedkvalitet på selve emballagen og en selvklæbende etiket i PP på låget, siger Renata Tomerlin og fortsætter:

-Vi oplever Berry Superfos som en pålidelig partner og god leverandør af innovative emballageløsninger, der ydermere har fokus på bæredygtighed. Vi sætter pris på, at de tilbyder skræddersyede løsninger, reagerer hurtigt på vores krav og i det hele taget er en god samarbejdspartner, siger Renata Tomerlin.

God markedsrespons
Markedets reaktion på den nye emballage i Kroatien er meget positiv, og Prodravka er optimistisk med hensyn til udsigterne på de andre markeder på Balkan samt i Vest- og Centraleuropa.

Lino Lada smørepålæg blev lanceret i 1998. I dag omfatter produktsortimentet fem varianter af Lino Lada: duo, mælk, nougat, kokos og guld. Alle fem varianter fungerer fantastisk godt som lækkert pålæg på brød, fyld i pandekager, ingredienser i kager, topping på is eller blot som en sød nydelse i sig selv.

-lipe

28/1 2022
  • Run på Royal fiber

    Run på Royal fiber

    emballage ›UPM og Royal Vaassen har udviklet et fiberbaseret alternativ til emballageløsninger af plast og aluminium
  • Genanvendelige displays til butikker og leverandører

    Genanvendelige displays til butikker og leverandører

    emballage ›Virksomheden Tosca´s Crystal Clear genanvendelige, klar-til-brug plastikdisplays er et skalerbart alternativ til engangsløsninger af pap, til de hurtigtomsættende varer i detailbutikkerne
  • Fem stjerner til Smurfit

    Fem stjerner til Smurfit

    emballage ›Smurfit Westrock har vundet en hel håndfuld ScanStars for sine emballager ved den årlige prisuddeling i Scandinavian Packaging Association
  • Nu også partner i farma

    Nu også partner i farma

    emballage ›Universal Robots mangeårige partner, automationsvirksomheden Technicon er udnævnt til global UR certified solution partner for den farmaceutiske industri
  • Ny strategi lanceret

    Ny strategi lanceret

    emballage ›Nemlig tager kampen op mod discountsupermarkederne ved at investere i lavere priser, bibeholde sit store sortiment og sin service og ved at styrke hele værdikæden herunder logistikken
  • Tid til Årets Ævlerov

    Tid til Årets Ævlerov

    emballage ›En fynsk tradition, som samler borgere om noget så lavpraktisk som indsamling af overskudsæbler, har siden 2016, hvor Årets Ævlerov blev lanceret, reddet 45 millioner æbler
  • Katte ville vælge monomateriale

    Katte ville vælge monomateriale

    emballage ›Mars Incorporated, som bl.a. står bag. kattemadsmærket Whiskas, har udskiftet en del af sine emballager med en mere genanvendelig pose af et enkelt materiale - foreløbigt i Storbritannien og Tyskland
  • Omkostninger rammer skævt

    Omkostninger rammer skævt

    emballage ›Smurfit Westrock opfordrer til justeringer, så materialer som bølgepap ikke pålægges langt højere omkostninger end materialer, der er mere miljøbelastende