Populære chokolade-nøddecremer kan nu nydes på farten

Populære chokolade-nøddecremer kan nu nydes på farten

Lino Lada er kendt af alle med en sød tand på Balkan. Nu har producenten Podravka sammen med Berry Superfos sørget for en convenience version, som kan nydes på farten takket være emballageløsningen 'EasySnacking'

Lino Lada er blandt de mest populære smørepålægsmærker på det kroatiske marked og i en række andre lande på Balkan - en position, der er opnået takket være Podravkas kontinuerlige produktudvikling.

Maja Pezelj Stunja, brand manager hos Prodravka, siger:

-Som følge af det stigende forbrug af convenience produkter besluttede vi at tilbyde vores mest populære varianter Lino Lada Gold og Lino Lada Duo i en version, der kan nydes på farten. Nu har vi lanceret en meget appetitlig løsning, der giver forbrugerne en nem måde at nyde vores pålægscremer på, når som helst og hvor som helst. Det er et eksempel på, hvordan vi i Prodravka opnår vækst, ved fortsat at tilføje nye produkter, smagsvarianter og emballageløsninger til Lino Lada-produktfamilien.

Appetitlig løsning gennem partnerskab
Berry Superfos har været Prodravkas emballagepartner i mange år. De to virksomheder har gennem årene samarbejdet og udviklet flere succesrige projekter sammen. Derfor var Berry Superfos et oplagt valg, da Podravka søgte efter en god convenience løsning til sine produkter.

-Vores mål var at finde en praktisk emballageløsning med let vægt, og fremstillet ved brug af så lidt materiale som muligt. Vi fandt et perfekt match i Berry Superfos’ EasySnacking™ løsning med en integreret ske i træ. Løsningen er frem for alt praktisk og i overensstemmelse med vores bæredygtighedsplaner samt ønsket om en emballage, der er let at genanvende. Derudover har emballagen førsteklasses IML-billedkvalitet på selve emballagen og en selvklæbende etiket i PP på låget, siger Renata Tomerlin og fortsætter:

-Vi oplever Berry Superfos som en pålidelig partner og god leverandør af innovative emballageløsninger, der ydermere har fokus på bæredygtighed. Vi sætter pris på, at de tilbyder skræddersyede løsninger, reagerer hurtigt på vores krav og i det hele taget er en god samarbejdspartner, siger Renata Tomerlin.

God markedsrespons
Markedets reaktion på den nye emballage i Kroatien er meget positiv, og Prodravka er optimistisk med hensyn til udsigterne på de andre markeder på Balkan samt i Vest- og Centraleuropa.

Lino Lada smørepålæg blev lanceret i 1998. I dag omfatter produktsortimentet fem varianter af Lino Lada: duo, mælk, nougat, kokos og guld. Alle fem varianter fungerer fantastisk godt som lækkert pålæg på brød, fyld i pandekager, ingredienser i kager, topping på is eller blot som en sød nydelse i sig selv.

-lipe

28/1 2022
  • Ubro SystemPac og Vangby fusionerer

    Ubro SystemPac og Vangby fusionerer

    emballage ›Ubro SystemPac og Vangby, begge 100% ejet af svenske Opti Group, har besluttet at fusionere deres aktiviteter for at styrke deres position som specialister inden for end-of-line packaging med fokus på pakkemaskiner, emballage og service
  • Toilet- og køkkenruller får en ansigtsløftning

    Toilet- og køkkenruller får en ansigtsløftning

    emballage ›Returpap der forener design, cirkulær produktion og komfort bliver nok sjældent forbundet med toilet- og køkkenruller. Men nu lancerer Fritz Schur Consum sit Svanepapir, som er en iøjnefaldende produktnyhed til løsninger for netop disse produkter
  •  Papirbaseret pallet wrap giver glasproducent store miljøfordele

    Papirbaseret pallet wrap giver glasproducent store miljøfordele

    emballage ›Smurfit Westrocks genanvendelige alternativ til traditionel strækfilm er en banebrydende løsning til virksomheder indenfor for glasproduktion og fyldning, siger en af Storbritanniens største glasproducenter, Encirc
  • Emballageløsninger og intralogistik er klar til LogiMAT

    Emballageløsninger og intralogistik er klar til LogiMAT

    emballage ›LogiMAT 2025 indtager igen alle 10 udstillingshaller og fylder over 120.000 kvadratmeter i Messe Stuttgarts kongrescenter. Globale aktører, smv'er og nystartede virksomheder udstiller deres nyeste produkter, innovationer og løsninger til nutidens og fremtidens logistikudfordringer
  • Dysten om årets mest vildledende fødevareprodukt er i gang

    Dysten om årets mest vildledende fødevareprodukt er i gang

    emballage ›Traditionen tro kårer den svenske forbrugerorganisation 'Äkta vara' en fødevare, som får den tvivlsomme ære af at kunne kalde sig Årets Madbluf
  • RUC-studerende har udviklet låg, der kan stoppe drugging-forbrydelser

    RUC-studerende har udviklet låg, der kan stoppe drugging-forbrydelser

    emballage ›Marcus Nørmann Christensen har på baggrund af sin egen, skræmmende oplevelse etableret virksomheden, Komfid og designet et låg, der placeres i drinksglas på barer mv. for at forhindre andre i at tilsætte piller eller pulver
  • Schuberts fuldendte visioner

    Schuberts fuldendte visioner

    emballage ›Gerhard Schuberts teknologiske innovationer inden for billedbehandling har haft stor betydning for emballageindustrien. Fire årtier efter de første løsninger blev lanceret, fortsætter Schubert med at udvide den omfattende vision-portefølje. I fremtiden vil 2D- og 3D-scannere få følgeskab af en endnu mere kompakt løsning, der kombinerer begge teknologier
  • Genanvendeligt blisterkoncept høster priser på stribe

    Genanvendeligt blisterkoncept høster priser på stribe

    emballage ›Virksomheden Südpack Medica har modtaget sin fjerde pris for den polypropylen (PP)-baserede blisteremballage, PharmaGuard der i denne uge bliver præsenteret for kunder på messen Pharmapack i Paris