Palcut henter ny salgsdirektør fra lokalområdet
Palcut styrker salget med ansættelsen af Thomas Bonnichsen som salgsdirektør.

Palcut henter ny salgsdirektør fra lokalområdet

Palcut ved Holstebro, specialist i stabile arkløsninger til automatisk palletering, styrker salget med ansættelsen af Thomas Bonnichsen som Salgsdirektør

Thomas Bonnichsen, der er bosiddende i Holstebro, er per 1. juni 2022 tiltrådt som ny salgsdirektør hos Palcut A/S.

Thomas Bonnichsen skal føre stafetten videre og stå i spidsen for udviklingen af Palcuts globale salg og markedsføring af friktionspapir og automatiserede arkdispenserløsninger til palleteringslinjer i industrien.

- Palcut har de seneste år haft øget fokus på forretningen omkring automatisk palletering, og vores ejere ønsker øget fokus på udvikling af eksportmarkederne i Mellemeuropa – en markedsplads jeg har brugt meget tid på og har stort indblik i. Så jeg ser meget frem til at skulle bane vej for Palcuts vækstrejse, der kun lige er begyndt, udtaler Thomas Bonnichsen.

De seneste 17 år, har Thomas arbejdet med salg og produktudvikling af maskiner til den offentlige sektor, og har haft tæt kontakt med forhandlere og importører på det Europæiske og mellemøstlige marked.

Thomas kommer senest fra en rolle som salgsdirektør i Borum, hvor han stod for udvikling af salget til agenter og forhandlere i Europa og USA indenfor maskiner til vejmarkering.

- Det er ikke samme produkttype eller kundesegment, men opgaverne og problemstillingerne er alligevel meget ens, og for at udvikle forretningen er det vigtigt, at vi i Palcut har styr på vores partnere og hvordan vi kan bidrage til at udvikle deres forretning, forklarer Thomas Bonnichsen.

Om det nylige samarbejde udtaler administrerende direktør, Henrik Thulesen:

- Vi glæder os meget til at se Thomas’ påvirkning af vores salgsorganisation. Palcut har store vækst ambitioner, og Thomas er den helt rigtige til at hjælpe os med at indfri disse. Hele organisationen byder Thomas velkommen og glæder sig til samarbejdet.

-hawin

 

 

 

2/8 2022
  • Fem stjerner til Smurfit

    Fem stjerner til Smurfit

    emballage ›Smurfit Westrock har vundet en hel håndfuld ScanStars for sine emballager ved den årlige prisuddeling i Scandinavian Packaging Association
  • Nu også partner i farma

    Nu også partner i farma

    emballage ›Universal Robots mangeårige partner, automationsvirksomheden Technicon er udnævnt til global UR certified solution partner for den farmaceutiske industri
  • Ny strategi lanceret

    Ny strategi lanceret

    emballage ›Nemlig tager kampen op mod discountsupermarkederne ved at investere i lavere priser, bibeholde sit store sortiment og sin service og ved at styrke hele værdikæden herunder logistikken
  • Tid til Årets Ævlerov

    Tid til Årets Ævlerov

    emballage ›En fynsk tradition, som samler borgere om noget så lavpraktisk som indsamling af overskudsæbler, har siden 2016, hvor Årets Ævlerov blev lanceret, reddet 45 millioner æbler
  • Katte ville vælge monomateriale

    Katte ville vælge monomateriale

    emballage ›Mars Incorporated, som bl.a. står bag. kattemadsmærket Whiskas, har udskiftet en del af sine emballager med en mere genanvendelig pose af et enkelt materiale - foreløbigt i Storbritannien og Tyskland
  • Omkostninger rammer skævt

    Omkostninger rammer skævt

    emballage ›Smurfit Westrock opfordrer til justeringer, så materialer som bølgepap ikke pålægges langt højere omkostninger end materialer, der er mere miljøbelastende
  • Fællesstand på HI-messen

    Fællesstand på HI-messen

    emballage ›En række virksomheder inden for plastbranchen er gået sammen om en omfattende fællesstand på HI-messen, hvor fokus er på faglig sparring, nye kontakter og inspiration
  • Master of Wine

    Master of Wine

    emballage ›Qian Janice Wang, lektor og sektionsleder for "design og forbrugeradfærd" på Københavns Universitet er nu Danmarks første herboende Master of Wine