Nyt kulturfænomen hos Arla

Nyt kulturfænomen hos Arla

A38 har været på danskernes morgenbord siden 1938. Nu får den velkendte serie af syrnede mælkeprodukter fra Arla et nyt navn og look: Arla Cultura A38

Men selvom den klassiske A38 skifter navn og udseende, kan man have helt ro i maven: Der er intet nyt indeni, for Arla Cultura A38 er fortsat syrnet med bakteriekulturen Acidophilus og beholder sin karakteristiske syrlige smag.

At A38 flytter ind hos Arla Cultura gør det forhåbentligt lidt mere simpelt at navigere efter produkter, der har den karakteristiske syrlige, friske smag og let perlende konsistens.

Og det får altså både Arla Cultura og A38 produkters på grund af mælkesyrebakterierne, som er karakteristiske for alle produkterne, der nu samles under Arla Cultura.

Den er stadig en vinder på morgenbordet med müsli, nødder og frisk frugt eller i bagværk og dressinger.

Arla A38 forsvinder dermed fra hylderne som selvstændigt brand.

Arla A38 Naturel 1,5%, Arla A38 Naturel økologisk 0,4%, Arla A38 Naturel økologisk 3,5%, Arla A38 Mild hindbær 0,4% overgår til Arla Cultura.

-hawin

25/6 2024
  • Dao lancerer nye brevløsninger

    Dao lancerer nye brevløsninger

    emballage ›Fra januar 2026 er der ikke så mange andre end dao, der leverer breve. Nu lancerer distributøren en ny app og købsportal med nye løsninger og en online guide, der gør det endnu lettere at sende brevene
  • Sealed Air skal sælges for 10,3 mia. dollar

    Sealed Air skal sælges for 10,3 mia. dollar

    emballage ›Den amerikanske emballagevirksomhed der især er kendt for at have opfundet bobleplast har indgået aftale om at blive opkøbt af investeringsselskabet CD&R
  • Bringer flere medarbejdere i spil

    Bringer flere medarbejdere i spil

    emballage ›Øgede pakkemængder og en stejlt stigende vækstkurve var resultatet af sidste års julehandel for Bring Denmark. Derfor fordobler pakkeleverandøren medarbejderstaben under årets julehandel
  • Nyt barrierepapir til store forsendelser

    Nyt barrierepapir til store forsendelser

    emballage ›Ecotec udvidet porteføljen med et både genanvendeligt og biologisk nedbrydeligt beskyttelsesprodukt, der bl.a. kan bruges til træ- og papkasser
  • Store transportbesparelser med plastpaller

    Store transportbesparelser med plastpaller

    emballage ›Ved at skifte de traditionelle europaller af træ ud med lettere plastpaller kan Danmarks transporterhverv forvente årlige besparelser for over 40 millioner kroner, viser nye beregninger, som Smart Retur har gransket nøje
  • Forbrugerne vil ikke købe agurker med plantevoks

    Forbrugerne vil ikke købe agurker med plantevoks

    emballage ›Svenske Saveggys unikke, biobaserede beskyttelse, der kan erstatte plastindpakningen af agurker, møder modstand i hjemlandet, hvor supermarkeder nu fjerner dem fra hylderne
  • Vi e-handler globalt som aldrig før

    Vi e-handler globalt som aldrig før

    emballage ›Andelen af danske forbrugere, som har handlet på udenlandske webshops, er det seneste halvår steget til 82 procent – det højeste niveau nogensinde. Samtidig er vi mindre betænkelige ved internationale transaktioner end tidligere
  • Præmieret, bornholmsk bidrag til den søde tid

    Præmieret, bornholmsk bidrag til den søde tid

    emballage ›Saml-selv-pakkekalender med godter fra Karamel Kompagniet og julerim af Knud Romer begejstrede juryen tilstrækkeligt til en guldmedalje ved årets uddeling af Packnorth Award