Nyt kulturfænomen hos Arla
A38 har været på danskernes morgenbord siden 1938. Nu får den velkendte serie af syrnede mælkeprodukter fra Arla et nyt navn og look: Arla Cultura A38
Men selvom den klassiske A38 skifter navn og udseende, kan man have helt ro i maven: Der er intet nyt indeni, for Arla Cultura A38 er fortsat syrnet med bakteriekulturen Acidophilus og beholder sin karakteristiske syrlige smag.
At A38 flytter ind hos Arla Cultura gør det forhåbentligt lidt mere simpelt at navigere efter produkter, der har den karakteristiske syrlige, friske smag og let perlende konsistens.
Og det får altså både Arla Cultura og A38 produkters på grund af mælkesyrebakterierne, som er karakteristiske for alle produkterne, der nu samles under Arla Cultura.
Den er stadig en vinder på morgenbordet med müsli, nødder og frisk frugt eller i bagværk og dressinger.
Arla A38 forsvinder dermed fra hylderne som selvstændigt brand.
Arla A38 Naturel 1,5%, Arla A38 Naturel økologisk 0,4%, Arla A38 Naturel økologisk 3,5%, Arla A38 Mild hindbær 0,4% overgår til Arla Cultura.
-hawin