Ny økologisk flødeis fra Arla

Ny økologisk flødeis fra Arla

Isen er lavet på fløde fra danske Arla-gårde og er rørt med æggeblommer og andre naturlige og økologiske ingredienser.

Kalenderen siger forår, og Arla hilser de varmere himmelstrøg velkommen med en helt ny økologisk flødeis under navnet Arla ØKO Flødeis.

 - Med Arla ØKO Flødeis introducerer vi en is med fokus på god smag, kvalitet og naturlighed. Isen indeholder få nøje udvalgte ingredienser for at give den en ren og naturlig smag. Den har et højt indhold af dansk fløde, som giver en naturlig og cremet konsistens. Endelig har vi rørt flødeisen med æggeblommer, som man gjorde i de gode gamle dage, som leder tankerne hen på hjemmelavet is, siger Anette Boye, Brand Manager for Arla ØKO Flødeis, som har lang erfaring inden for isbranchen.

Den nye flødeis kommer i tre smagsvarianter: klassikerne vanilje og chokolade og en forfriskende solbær. Vaniljevarianten er med økologisk Bourbonvanilje og vaniljekorn, chokoladevarianten indeholder økologiske chokoladestykker, og solbærvarianten byder på økologiske sødmefyldte solbær.

Ens for dem alle er, at de er lavet på få gode og naturlige ingredienser, som skaber en rig smagsoplevelse af ægte kvalitets-flødeis, lyder det fra Arla.

-lipe

10/4 2017
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage