Mellemlægsark som reklamesøjle

Mellemlægsark som reklamesøjle

Antim mellemlægsark med trykte sidestykker fungerer som sælgere, når pallen køres ind i butikken med varer og reklamebudskaber. Det nye koncept fra PAL-Cut er i disse dage  udvalgt til det særlige Pack Innovation-område på Emballage Packaging i Paris

PAL-Cut A/S er specialister i løsninger til palletering, og på messen Emballage Packaging har den danske virksomhed i denne uge verdenspremiere på Antim mellemlægsarket med trykte sidestykker som et komplet point-of-sale-koncept med reklame og mellemlægsark.

Antiskridpapir med reklametryk
Antim mellemlægsarket fungerer som et stabiliserende mellemlæg på pallerne og kan samtidig bruges til kundevendt markedsføring. Det er en billig og effektiv måde at skabe synlighed på i butikkerne, hvor varer i dag ofte præsenteres på paller, og hvor flere og flere butikskæder sætter grænser for butikspromotion.

Idéen er enkel at føre ud i livet. Antim mellemlægsarket skæres længere end normalt. Det giver to sidestykker, der foldes ud over pallekanten og hænger ned langs siden – ud over varerne. Arket kan have påtrykt kampagnebudskaber, logo og tilbud, som bliver synlige af sig selv, lige så snart folien fjernes.

Effektiv markedsføring i butikken
- Antim65 point-of-sale er en billig og effektiv form for markedsføring af mærkevarer i butikkerne. 

- Det sparer kostbar tid for alle og giver brands en større synlighed i disse år, hvor stadig flere butikker holder igen med at give plads til salgsdisplays og skilte fra leverandørerne, siger Rudi Pedersen, adm. direktør i PAL-Cut.

Løsningen er udviklet til Nestlé, og er igennem en periode blevet testet i forbindelse med kildevand på paller. Nu er den blandt 250 produktnyheder udvalgt til Pack Innovation-området på udstillingen, fordi det er et originalt koncept, der giver palleopstillinger i butikken en ny dimension og derudover forenkler og sparer arbejdsgange, fordi det integreres i den automatiske palleteringslinje.

- lipe

15/11 2016
  • Plastic Change kommer på finansloven

    Plastic Change kommer på finansloven

    emballage ›Miljøorganisationen får 2 millioner kroner til sit arbejde for at forhindre plastikforurening. Derudover går 90 millioner kroner til at fremme et mere bæredygtigt forbrug i Danmark - bl.a. med genbrugelig takeaway-emballage
  • Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    emballage ›Mikkel Korsholm er ny økonomidirektør hos Dagrofa Foodservice, der er en af landets største totalleverandører til foodservicesektoren i Danmark. Virksomheden er bl.a. fødevaregrossist for hoteller, kantiner og lokale restauranter
  • Amcor og Berry fusionerer

    Amcor og Berry fusionerer

    emballage ›Amcor og Berry Global har netop indgået en endelig fusionsaftale, i form af en ren aktietransaktion som betyder at aktionærerne i Amcor og Berry ejer henholdsvis ca. 63% og 37% af det kombinerede selskab
  • Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    emballage ›BrauBeviale finder sted fra den 26. til den 28. november 2024 i Nürnberg og samler igen alle de nøglekomponenter, der er nødvendige for en vellykket produktion, emballering og markedsføring af øl og drikkevarer
  • Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    emballage ›Phoenix Contact ændrer sin emballage til fremover at være uden tryk, både nationalt og internationalt. Emballagen kan dermed genbruges, lyder det fra virksomheden
  • Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    emballage ›En ny analyse fra Boligselskabernes Landsforening, der repræsenterer de almene boligforeninger, dokumenterer store forskelle i affaldsgebyrer på tværs af landets 98 kommuner
  • Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    emballage ›En af guld, to af sølv og to af bronze. Det er den samlede medaljehøst i den fællesnordiske konkurrences særlige kategori for emballagedesign, udviklet af studerende
  • Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    emballage ›Medikamenter og medicinsk udstyr i papirposer er en af Faller Packagings seneste udviklinger. Nu præsenterer virksomheden de nye papirbaserede sekundæremballager på en række webinarer, hvor der også er mulighed for at tale med brugerne