Mellemlægsark som reklamesøjle

Mellemlægsark som reklamesøjle

Antim mellemlægsark med trykte sidestykker fungerer som sælgere, når pallen køres ind i butikken med varer og reklamebudskaber. Det nye koncept fra PAL-Cut er i disse dage  udvalgt til det særlige Pack Innovation-område på Emballage Packaging i Paris

PAL-Cut A/S er specialister i løsninger til palletering, og på messen Emballage Packaging har den danske virksomhed i denne uge verdenspremiere på Antim mellemlægsarket med trykte sidestykker som et komplet point-of-sale-koncept med reklame og mellemlægsark.

Antiskridpapir med reklametryk
Antim mellemlægsarket fungerer som et stabiliserende mellemlæg på pallerne og kan samtidig bruges til kundevendt markedsføring. Det er en billig og effektiv måde at skabe synlighed på i butikkerne, hvor varer i dag ofte præsenteres på paller, og hvor flere og flere butikskæder sætter grænser for butikspromotion.

Idéen er enkel at føre ud i livet. Antim mellemlægsarket skæres længere end normalt. Det giver to sidestykker, der foldes ud over pallekanten og hænger ned langs siden – ud over varerne. Arket kan have påtrykt kampagnebudskaber, logo og tilbud, som bliver synlige af sig selv, lige så snart folien fjernes.

Effektiv markedsføring i butikken
- Antim65 point-of-sale er en billig og effektiv form for markedsføring af mærkevarer i butikkerne. 

- Det sparer kostbar tid for alle og giver brands en større synlighed i disse år, hvor stadig flere butikker holder igen med at give plads til salgsdisplays og skilte fra leverandørerne, siger Rudi Pedersen, adm. direktør i PAL-Cut.

Løsningen er udviklet til Nestlé, og er igennem en periode blevet testet i forbindelse med kildevand på paller. Nu er den blandt 250 produktnyheder udvalgt til Pack Innovation-området på udstillingen, fordi det er et originalt koncept, der giver palleopstillinger i butikken en ny dimension og derudover forenkler og sparer arbejdsgange, fordi det integreres i den automatiske palleteringslinje.

- lipe

15/11 2016
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage