Mellemlægsark som reklamesøjle
Antim mellemlægsark med trykte sidestykker fungerer som sælgere, når pallen køres ind i butikken med varer og reklamebudskaber. Det nye koncept fra PAL-Cut er i disse dage udvalgt til det særlige Pack Innovation-område på Emballage Packaging i Paris
PAL-Cut A/S er specialister i løsninger til palletering, og på messen Emballage Packaging har den danske virksomhed i denne uge verdenspremiere på Antim mellemlægsarket med trykte sidestykker som et komplet point-of-sale-koncept med reklame og mellemlægsark.
Antiskridpapir med reklametryk
Antim mellemlægsarket fungerer som et stabiliserende mellemlæg på pallerne og kan samtidig bruges til kundevendt markedsføring. Det er en billig og effektiv måde at skabe synlighed på i butikkerne, hvor varer i dag ofte præsenteres på paller, og hvor flere og flere butikskæder sætter grænser for butikspromotion.
Idéen er enkel at føre ud i livet. Antim mellemlægsarket skæres længere end normalt. Det giver to sidestykker, der foldes ud over pallekanten og hænger ned langs siden – ud over varerne. Arket kan have påtrykt kampagnebudskaber, logo og tilbud, som bliver synlige af sig selv, lige så snart folien fjernes.
Effektiv markedsføring i butikken
- Antim65 point-of-sale er en billig og effektiv form for markedsføring af mærkevarer i butikkerne.
- Det sparer kostbar tid for alle og giver brands en større synlighed i disse år, hvor stadig flere butikker holder igen med at give plads til salgsdisplays og skilte fra leverandørerne, siger Rudi Pedersen, adm. direktør i PAL-Cut.
Løsningen er udviklet til Nestlé, og er igennem en periode blevet testet i forbindelse med kildevand på paller. Nu er den blandt 250 produktnyheder udvalgt til Pack Innovation-området på udstillingen, fordi det er et originalt koncept, der giver palleopstillinger i butikken en ny dimension og derudover forenkler og sparer arbejdsgange, fordi det integreres i den automatiske palleteringslinje.
- lipe