L’Oréal kårer DS Smith Display som bedste leverandør til detailhandlen

L’Oréal kårer DS Smith Display som bedste leverandør til detailhandlen

På det netop afholdte arrangement L’Oréal Nordic Preferred Supplier Day 2017, gik prisen 'Best Retail Supplier' til DS Smith Display

Arrangementet blev afholdt i København af L’Oréals nordiske indkøbsafdeling, og prisen ”Best Retail Supplier” blev givet til den leverandør, der har skabt størst værdi for L’Oréal i detailhandlen i Norden.

Ifølge Bálint Henter, Nordic Purchaser, fra L’Oréal er det DS Smiths enestående service og strategiske tilgang til samarbejdet, der ligger til grund for, at prisen gik til emballage- og displayleverandøren.

- DS Smith yder en unik service i det daglige samarbejde og fungerer samtidigt som en innovativ sparringspartner på de mere langsigtede strategiske tiltag i vores in-store markedsføring, siger Bálint Henter.

I det daglige er der op til tre personer fra DS Smith fysisk tilknyttet L’Oréals kontorer i København, som fungerer som in-house eksperter på display og in-store promotion.

Direktør for DS Smiths displayenhed, Lars Østerby er stolt over prisen.

- Vi sætter ekstrem stor pris på anerkendelsen fra L’Oréal. Med L’Oréal har vi et unikt partnerskab, hvor vi via vores daglige tilstedeværelse tilstræber hurtig responstids tid og høj service samtidig med, at vi kan yde strategisk rådgivning via indsigt i markedet og produkterne, siger Lars Østerby.

DS Smith opkøbte sidste år Deku-Pack Gruppen, som styrkede emballage- og displayleverandørens ressourcer og kompetencer inden for display markant – bl.a. med tilføjelse af permanente displays og POS materialer til produktporteføljen. I dag leverer DS Smith størstedelen af de display og POS materialer, L’Oréal anvender i deres in-store markedsføring i detailhandlen i Norden.

-hawin

På billedet:

Fra venstre: Customer Service & Design Manager Peter Stendys, Project Manager Jesper Hinge, Key Account Manager Patrick Riis, Business Development Director Display Christian Jess, Sales Director Display Casper Herold, Display & Development Director Lars Østerby – alle fra DS Smith. Til højre for dem: Nordic Purchaser Irmeli Solansuu, Nordic Purchaser Bálint Henter fra L’Oréal.

28/9 2017
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage