Genkendelig emballage understøtter mærkeloyaliteten

Genkendelig emballage understøtter mærkeloyaliteten

- En iøjnefaldende og usædvanlig emballage er vigtig for impulsprodukter, som sælges strategisk placeret tænkte Eggelbusch, da virksomheden skulle vælge emballage til den nye ChickUp’s Serie. Valget faldt på en Schur®Star Shape pose i usædvanligt format

Den nye ChickUp’s serie omfatter indtil videre fire produkter, som alle sælges i det nye Schur®Star Shape format, og den særlige emballage er valgt fordi den er praktisk både 'on-the-go' og i brugssituationen.

Til understregning af de pikante smagsvarianter besluttede man sig for et farverigt design, som sammen med ståposekonstruktionen skaber opmærksomhed ved POS. Posen er udført af et papirlaminat og tilbyder i kombination med den indarbejdede zipper den altid eftertragtede convenience. Alle disse elementer understøtter mærkeloyaliteten hos forbrugerne.

Poserne er desuden forsynet med et praktisk euro-hul til ophæng, så at detailhandelen har mulighed for at eksponere produktet på forskellig vis.

Eggelbusch er kendt for sine røget-krydrede spegepølser fra Westfalen. Mærket har eksisteret siden 1930’erne – og lige siden har man produceret de røget-krydrede pølser til glæde for forbrugere over hele verden.

Med den nye ChickUp’s Serie, som er baseret 100% på majsfede kyllinger, henvender man sig til lækkersultne forbrugere og skiller sig ud fra konkurrerende snackløsninger.
Den nye emballageløsning har været undervejs i nogen tid; fremfor alt er pakkeprocessen i beskyttende atmosfære blevet gennemtestet og justeret grundigt, for at nå frem til det perfekte resultat, og Eggelbusch har høje forventninger til den nye serie.

Meget fleksibelt koncept.
Kendetegnende for Schur®Star konceptet er en helhedsløsning med optimal fleksibilitet samt det bredest tænkelige udvalg af emballagekonstruktioner og muligheder i pakkeprocessen.

Schur®Star konceptet består af Schur®Star pakkemaskinen og præfabrikerede Schur®Star poser, som ved hjælp af en kanal hænger sammen og dermed sikrer en smidig og effektiv pakkeproces.

Poserne produceres 100% i henhold til kundens ønsker og produktet. Skift mellem produktvarianter, posestørrelser eller –konstruktioner sker på få minutter, og systemet integreres nemt i en eksisterende proces og kan kombineres med forskelligt procesudstyr - f.eks til vejning, mærkning eller produktbehandling med gas. Det bliver ikke mere fleksibelt.


Om Schur
Schur er et internationalt team af 15 selskaber, som tilbyder emballage, pakkemaskiner, pakkesystemer og know-how.

Schur beskæftiger ca. 900 ansatte i Danmark, Tyskland, Sverige, Australien og USA. Schur®Star Systems, som er en division i Schur Gruppen, opererer fra produktionsenheder i Flensborg (Tyskland), Carlsbad (CA, USA) og Melbourne (VIC, Australien), idet man drager nytte af hele Schur Gruppens know-how for kontinuerligt at tilbyde sine kunder optimale emballageløsninger.

-lipe

8/2 2018
  • Plastic Change kommer på finansloven

    Plastic Change kommer på finansloven

    emballage ›Miljøorganisationen får 2 millioner kroner til sit arbejde for at forhindre plastikforurening. Derudover går 90 millioner kroner til at fremme et mere bæredygtigt forbrug i Danmark - bl.a. med genbrugelig takeaway-emballage
  • Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    emballage ›Mikkel Korsholm er ny økonomidirektør hos Dagrofa Foodservice, der er en af landets største totalleverandører til foodservicesektoren i Danmark. Virksomheden er bl.a. fødevaregrossist for hoteller, kantiner og lokale restauranter
  • Amcor og Berry fusionerer

    Amcor og Berry fusionerer

    emballage ›Amcor og Berry Global har netop indgået en endelig fusionsaftale, i form af en ren aktietransaktion som betyder at aktionærerne i Amcor og Berry ejer henholdsvis ca. 63% og 37% af det kombinerede selskab
  • Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    emballage ›BrauBeviale finder sted fra den 26. til den 28. november 2024 i Nürnberg og samler igen alle de nøglekomponenter, der er nødvendige for en vellykket produktion, emballering og markedsføring af øl og drikkevarer
  • Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    emballage ›Phoenix Contact ændrer sin emballage til fremover at være uden tryk, både nationalt og internationalt. Emballagen kan dermed genbruges, lyder det fra virksomheden
  • Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    emballage ›En ny analyse fra Boligselskabernes Landsforening, der repræsenterer de almene boligforeninger, dokumenterer store forskelle i affaldsgebyrer på tværs af landets 98 kommuner
  • Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    emballage ›En af guld, to af sølv og to af bronze. Det er den samlede medaljehøst i den fællesnordiske konkurrences særlige kategori for emballagedesign, udviklet af studerende
  • Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    emballage ›Medikamenter og medicinsk udstyr i papirposer er en af Faller Packagings seneste udviklinger. Nu præsenterer virksomheden de nye papirbaserede sekundæremballager på en række webinarer, hvor der også er mulighed for at tale med brugerne