Faller Packaging etablerer sig i Schopfheim og styrker partnerskaber
Faller Packagings afdeling i Schopfheim i det sydlige Tyskland står for udvikling, produktion og salg af etiketter.

Faller Packaging etablerer sig i Schopfheim og styrker partnerskaber

Fra leverandør til stærk samarbejdspartner på etiketområdet. Det er tanken bag beslutningen om, at virksomheden investerer i fremtiden i Sydtyskland. Her intensiverer Faller Packaging nu sit kunde og servicefokus med ny organisation og nye ansvarsområder for at kunne vokse sammen med kundene

Etiketter er en vigtig del af emballagen inden for medicinal- og sundhedsbranchen. Alt efter anvendelse er der forskellige krav, der skal opfyldes – det være sig modstandsdygtighed over for ydre påvirkning, anbringelsen af store mængder information eller beskyttelse mod manipulation. Faller Packaging åbner en ny afdeling i Schopfheim for at kunne understøtte sine kunder i udvælgelsen og udarbejdelsen af etiketter.

Faller Packaging er specialist i sekundæremballage og tilbyder egenproducerede foldeæsker, indlægssedler og etiketter. Fallers afdeling i Schopfheim i det sydlige Tyskland står for udvikling, produktion og salg af etiketter. Her investerer virksomheden i fremtiden og intensiverer sit kunde- og servicefokus med ny organisation og nye ansvarsområder for at kunne vokse sammen med kunden. Et andet vigtigt aspekt ved udviklingsprocesserne i Schopfheim er at sikre en gnidningsfri emballeringsproces hos kunden. Dette gælder for standardetiketter såvel som for krævende anvendelser eller etiketter med sikkerhedsfunktioner og serialisering.



-Etiketter er et af de mest krævende produkter hos Faller Packaging pga. de mange forskellige varianter, andelen af intern produktion samt kravene fra medicinalbranchen, siger Matthias Schmieder, Director Business Unit Labels hos Faller Packaging.

Han fortsætter:

-Vi samler nu al vores viden om etiketter i Schopfheim. Vi ændrer vores organisation, så vi i fremtiden kan betjene den enkelte kunde på mere individuel vis og dermed udvikle os fra leverandør til partner for vores kunder.

Fokus på kundernes behov
Sammen med Tim Santo, Head of Business & Customer Centricity, har Matthias Schmieder siden efteråret 2021 været ansvarlig for den nye afdeling i Schopfheim. Nøgleordet er 'Customer Centricity'.

 De ansvarlige for den nye afdeling i Schopfheim : Tim Santo, Head of Business & Customer Centricity (til venstre) og Matthias Schmieder, Director Business Unit Labels.

Hermed sætter Faller fokus på sine kunders behov og krav og ledsager kunderne gennem hele deres Customer Journey -fra den første rådgivning over analysen til lagring af produktet.

Fra leverandør til partner
I samarbejde med kunden analyserer Faller, hvilke behov og specifikke krav kunden har, og hvilke løsninger der findes på aktuelle og fremtidige udfordringer og processer. Derefter tilpasser Faller Packaging organisationen og workflows og optimerer grænseflader.

Eksempelvis kan lagerlogistik og anlæg skræddersys til de nødvendige partistørrelser og den nødvendige emballage.

-Den direkte fordel er altid vigtigst, forklarer Tim Santo, og uddyber:

-Når vi rådgiver vores kunder, følger vi altid tre grundregler: easy business, peace of mind og seamless integration. Vores kunder kan altså stole på, at forretningsprocesserne er simple, og at alt forløber gnidningsfrit og passer ind i de eksisterende strukturer.

Faller Packaging tilbyder således optimerede produktionstrin og en skræddersyet Digital Supply Chain og opfattes dermed som en løsningsorienteret partner.

Om Faller Packaging
Faller Packaging har i mere end 30 år været specialiseret i skræddersyede komplette løsninger til farmaceutiske sekundæremballager. Virksomheden udvikler og producerer foldeæsker, indlægssedler, etiketter og kombinationsprodukter fra en og samme leverandør – både standardprodukter og specialproduktioner tilpasset kundens ønske.

I den forbindelse sørger digitaliserede og optimalt afstemte processer for maksimal effektivitet, en bæredygtig produktion og altid hurtige leveringstider. Derudover tilbyder Faller individuelle logistiktjenesteydelser og supply chain koncepter. Det gør virksomheden til en kompetent partner, når det drejer sig om indkøb af emballager til lægemidler og healthcare produkter.

Ud over hovedsædet i Waldkirch har Faller Packaging adskillige andre lokaliteter i Tyskland, og i Hvidovre i Danmark, polske Lods og Debrecen i Ungarn. I alt beskæftiger August Faller koncernen mere end 1.300 medarbejdere.

-lipe

 

24/3 2022
  • Run på Royal fiber

    Run på Royal fiber

    emballage ›UPM og Royal Vaassen har udviklet et fiberbaseret alternativ til emballageløsninger af plast og aluminium
  • Genanvendelige displays til butikker og leverandører

    Genanvendelige displays til butikker og leverandører

    emballage ›Virksomheden Tosca´s Crystal Clear genanvendelige, klar-til-brug plastikdisplays er et skalerbart alternativ til engangsløsninger af pap, til de hurtigtomsættende varer i detailbutikkerne
  • Fem stjerner til Smurfit

    Fem stjerner til Smurfit

    emballage ›Smurfit Westrock har vundet en hel håndfuld ScanStars for sine emballager ved den årlige prisuddeling i Scandinavian Packaging Association
  • Nu også partner i farma

    Nu også partner i farma

    emballage ›Universal Robots mangeårige partner, automationsvirksomheden Technicon er udnævnt til global UR certified solution partner for den farmaceutiske industri
  • Ny strategi lanceret

    Ny strategi lanceret

    emballage ›Nemlig tager kampen op mod discountsupermarkederne ved at investere i lavere priser, bibeholde sit store sortiment og sin service og ved at styrke hele værdikæden herunder logistikken
  • Tid til Årets Ævlerov

    Tid til Årets Ævlerov

    emballage ›En fynsk tradition, som samler borgere om noget så lavpraktisk som indsamling af overskudsæbler, har siden 2016, hvor Årets Ævlerov blev lanceret, reddet 45 millioner æbler
  • Katte ville vælge monomateriale

    Katte ville vælge monomateriale

    emballage ›Mars Incorporated, som bl.a. står bag. kattemadsmærket Whiskas, har udskiftet en del af sine emballager med en mere genanvendelig pose af et enkelt materiale - foreløbigt i Storbritannien og Tyskland
  • Omkostninger rammer skævt

    Omkostninger rammer skævt

    emballage ›Smurfit Westrock opfordrer til justeringer, så materialer som bølgepap ikke pålægges langt højere omkostninger end materialer, der er mere miljøbelastende