Emballagen er en vigtig del af dørproducents værdikæde

Emballagen er en vigtig del af dørproducents værdikæde

Hver eneste dør og port, DAN-doors sender videre til kunder i Danmark og resten af verden er unik og værdifuld. Derfor har virksomhedens forsendelser nærmest form af små byggeprojekter, som sikrer, at hver enkelt dør og port når frem i perfekt stand

Den internationale dørproducent, DAN-doors har kunder i hele verden.

Virksomhedens succes er skabt på en kompromisløs holdning til kvalitet, hvilket er forklaringen på, at kunder fra andre verdensdele vælger at købe virksomhedens porte og døre.

For producenten er kvalitet meget mere end materialer og komponenter. Det er en del af virksomhedens DNA og en integreret del af den måde, man tænker og arbejder på. 

I hele organisationen er DAN-doors’ virksomhedskultur kendetegnet ved høj faglig stolthed, og når dørene skal fragtes det sidste stykke vej, er intet overladt til tilfældighederne.

Hver løsning er unik og pakkes med største omhu af medarbejderne, som er eksperter i at skabe kreative løsninger, som får dørene sikkert frem til kunden. 

Til hver forsendelse designer de en specialtilpasset emballage, der sikrer, at dørene er optimalt beskyttet under transporten, og de pakker med et minimum af spildplads, så fragtudgifterne holdes nede.

Specialdesignede mini-byggeprojekter
Forsendelser er da også i sig selv små byggeprojekter.

Store døre sendes afsted på specialbyggede stilladser, som er skabt med ingeniørmæssig præcision så rumfanget bliver optimalt, varerne nemme at transportere og samtidig yder maksimal beskyttelse af undervejs.

Til forsendelser med løsdele bliver der bygget trækasser på specialmål, ofte med indbyggede etager, der gør det muligt at pakke så kompakt som muligt. 
 
 
Ifølge DAN-doors er det styringen af hele værdikæden, som gør dørproducenten til en unik partner hos kunderne i både Danmark og resten af verden.

Ud over at fremstille døre og porte, forstår man nemlig også kundernes behov og tilpasser produkterne til deres krav og forventninger. 

-hawin

27/11 2024
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage
  • Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    emballage ›Et nyt studie afslører en uheldig effekt af supermarkedernes populære ''2 for 1''-tilbud: De får os nemlig ikke bare til at købe mere – de får os også til at smide mere mad ud
  • Det handler om emballagen

    Det handler om emballagen

    emballage ›Ændrede indkøbsvaner, krav om mere bæredygtig emballage og digitaliseringen og automatiseringens indflydelse på emballagetryk. Det var alt sammen temaer, som eksperter fra emballagevirksomheder, brancheforeninger og den kommercielle og teknologiske sektor diskuterede, da Heidelberger Druckmaschinen fejrede sit 175 års jubilæum
  • Chep Danmark og Salling Group udbygger sit partnerskab

    Chep Danmark og Salling Group udbygger sit partnerskab

    emballage ›Chep Danmark og Salling Group udbygger sit partnerskab for at gøre Salling Groups forsyningskæde endnu mere driftig, leveringsdygtig og grøn. Aftalen er én af de første eksempler på et partnerskab i forsyningskæden med et målrettet fokus på strategisk modstandsdygtighed, siger ekspert