Emballagen er en vigtig del af dørproducents værdikæde

Emballagen er en vigtig del af dørproducents værdikæde

Hver eneste dør og port, DAN-doors sender videre til kunder i Danmark og resten af verden er unik og værdifuld. Derfor har virksomhedens forsendelser nærmest form af små byggeprojekter, som sikrer, at hver enkelt dør og port når frem i perfekt stand

Den internationale dørproducent, DAN-doors har kunder i hele verden.

Virksomhedens succes er skabt på en kompromisløs holdning til kvalitet, hvilket er forklaringen på, at kunder fra andre verdensdele vælger at købe virksomhedens porte og døre.

For producenten er kvalitet meget mere end materialer og komponenter. Det er en del af virksomhedens DNA og en integreret del af den måde, man tænker og arbejder på. 

I hele organisationen er DAN-doors’ virksomhedskultur kendetegnet ved høj faglig stolthed, og når dørene skal fragtes det sidste stykke vej, er intet overladt til tilfældighederne.

Hver løsning er unik og pakkes med største omhu af medarbejderne, som er eksperter i at skabe kreative løsninger, som får dørene sikkert frem til kunden. 

Til hver forsendelse designer de en specialtilpasset emballage, der sikrer, at dørene er optimalt beskyttet under transporten, og de pakker med et minimum af spildplads, så fragtudgifterne holdes nede.

Specialdesignede mini-byggeprojekter
Forsendelser er da også i sig selv små byggeprojekter.

Store døre sendes afsted på specialbyggede stilladser, som er skabt med ingeniørmæssig præcision så rumfanget bliver optimalt, varerne nemme at transportere og samtidig yder maksimal beskyttelse af undervejs.

Til forsendelser med løsdele bliver der bygget trækasser på specialmål, ofte med indbyggede etager, der gør det muligt at pakke så kompakt som muligt. 
 
 
Ifølge DAN-doors er det styringen af hele værdikæden, som gør dørproducenten til en unik partner hos kunderne i både Danmark og resten af verden.

Ud over at fremstille døre og porte, forstår man nemlig også kundernes behov og tilpasser produkterne til deres krav og forventninger. 

-hawin

27/11 2024
  • 'Oplysende' udpakning med Burgopak

    'Oplysende' udpakning med Burgopak

    emballage ›Med enheden 'HALO' præsenterer emballageproducenten en teknologi, der under udpakning belyser indholdet. Og kunderne opfordres til kreativt genbrug
  • Bedre greb om større volumener

    Bedre greb om større volumener

    emballage ›Smurfit Westrock har lanceret sin nye PPWR-venlige, 5 liters Bag-in-Box Powergrip til bl.a. rengøringsmidler, olier, og agrokemiske produkter
  • Pantforsøg med take-away emballage i København

    Pantforsøg med take-away emballage i København

    emballage ›I samarbejde med virksomheden New Loop vil Københavns Kommune i første omgang i indre by teste genbrugsordning af takeaway-kopper til varme drikke
  • Banebrydende genbrug af medicinsk emballage

    Banebrydende genbrug af medicinsk emballage

    emballage ›Producenten Coveris og en række partnere har samarbejdet om at skabe et fuldstændig lukket kredsløb for kontaktfølsomt plastik i sundhedssektoren. Det er det første af sin art
  • Digital hjælp til kompensation for emballageafgift

    Digital hjælp til kompensation for emballageafgift

    emballage ›Kollektivordningerne Emballageretur og ERP Denmark lancerer affaldsanmodning.dk. Portalen skal gøre det nemt for virksomheder, der selv er slutbrugere i forhold til producentansvaret, at søge om økonomisk kompensation
  • Industrielt print af bølgepap skudt i gang

    Industrielt print af bølgepap skudt i gang

    emballage ›CorrPRESS iB17, er næste generations inkjet-printer fra Canon. Den er udviklet til industriel produktion af bølgepapemballage og kan printe op til 8.000 m2 i timen
  • Producentansvar og PPWR i fokus på Emballagedagen

    Producentansvar og PPWR i fokus på Emballagedagen

    emballage ›Der er fokus på de konkrete konsekvenser af både nuværende og kommende regler på emballageområdet, når Grakom afholder Emballagedagen den 5. november
  • Emballagen er en del af legen

    Emballagen er en del af legen

    emballage ›LEGO Group og Formel 1 har med designet af 'Ready til Race'-indpakningen sikret en guldmedalje ved årets Pentawards