Cocio i ny indpakning

Cocio i ny indpakning

Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 

Sammen præsenterer de en moderne fodboldtrøje, hvor sport møder street med en nostalgisk farvepalette og stærke referencer til Cocios visuelle identitet.

Designet er inspireret af hummels 80’er-æstetik med bølgede striber, oversize pasform og ‘1951’ trykket på brystet, som er en hyldest til året, hvor Cocio første gang ramte hylderne i Danmark.

Resultatet er en trøje med kant, kultur og karisma – brygget fra ren nostalgi og skabt til en helt ny generation.

- Vi er midt i en spændende relancering af Cocio-brandet, hvor Cocio har fået et nyt logo og samarbejdet med hummel er en oplagt måde at gøre det nærværende for forbrugerne. Vi har altid stået for god smag – i flasken – og nu også i garderoben.

- Det handler om at hylde den gode smag og at fortsætte med at være relevant og tappe ind i de trends som vores målgruppe tapper ind i, hvor vi styrker vores position som et moderne, ikonisk brand, der tør tænke anderledes og være relevant i nye sammenhænge, siger Marie Kjær Buhl, Brand Manager for Cocio i Danmark.

“Smagen af noget ikonisk” samler to brands med rødder i dansk kulturhistorie. I følge Arla Foods og Hummel forener de to brands retroæstetik og attitude – og taler direkte til en ny generation, hvor god stil og personlighed går hånd i hånd.

- Vi ser en tydelig trend, hvor fodboldtrøjer er blevet en fast del af hverdagsmoden. Sammen med Cocio har vi skabt en trøje med både historie, personlighed og kant – designet til dem, der tør at stå ved deres stil.

- Vores samarbejde handler om mere end mode og chokolademælk; det handler om at hylde den gode smag – og vi håber, at folk vil bære trøjen med attitude og selvtillid, siger Morten Lund, Global Marketing Director hos hummel.

-hawin

 

27/6 2025
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage
  • Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    emballage ›Et nyt studie afslører en uheldig effekt af supermarkedernes populære ''2 for 1''-tilbud: De får os nemlig ikke bare til at købe mere – de får os også til at smide mere mad ud