Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

En daglig konkurrence om et oplevelsesgavekort skal være med til at få e-handelskunderne til at hente deres forsendelserne i landets pakkeshops de kommende uger. Samtidigt har transport- og logistikvirksomheden øget antallet af både udleveringssteder og medarbejdere

For at få danskerne til at hente deres pakker hurtigst muligt, udskriver Bring en konkurrence. Afhenter du din pakke inden for 24 timer, er du automatisk med i konkurrencen om et oplevelsesgavekort på 1.099 dkr. Der kåres én vinder hver dagen.

- I julen bliver der leveret utroligt mange pakker. Hvis pakkerne får lov af ligge på udleveringsstederne i flere dage, bliver det svært at få plads til nye pakker – og alle vil gerne have deres pakker så hurtigt som muligt. For at mindske byrden på alle vores pakkeshops udskriver vi en konkurrence, hvor der kåres én vinder hver dag. Konkurrencen løber frem til juleaften, fortæller Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

- Vi har øget antallet af udleveringssteder med 39. Derudover har Bring i løbet af året optimeret, så den gennemsnitlige afstand er blevet kortere, siger Matilda Adelborg.

Optimeringen af netværket betyder også, at over halvdelen af de danske husstande nu har mindre end 1 kilometer til nærmeste udleveringssted. Når du sporer din pakke, kan du også se, hvornår der er flest, der henter deres pakke i pakkeshoppen.

- Hvis det er muligt, vil vi opfordre så mange som muligt til at hente deres pakke uden for myldretiden. På den måde undgår man smittespredning - og man sparer også tid, fordi man ikke skal stå i kø og vente, siger Matilda Adelborg.

Flere forskellige initiativer
For at kunne håndtere den stigende pakkevolumen har Bring bl.a.

Ekstra bemanding - både chauffører, på terminalerne, og i kundeservice.
Øget antallet af udleveringssteder med 39 i det seneste år. I alt er der 1 093 pakkeshops.
Netværket er også optimeret så gennemsnitsaftanden er forbedret så hver husstand i gennemsnit har 80 meter kortere til nærmeste servicepoint og 50 % af alle danskere har under 1 km. til nærmeste servicepoint
Hyppigere intervaller på SMS-adviseringer, for at minde dig om at hente din pakke hurtigst muligt - så der kan frigøres plads til nye pakker.
Udvidede åbningstider i kundeservice, og ansat flere medarbejdere. Fra 22. november til 23. december har kundeservice åbent til kl. 19 alle hverdage.

Vilkår for konkurrencen
Konkurrencen løber i perioden 27.11.2021 – 23.12.2021
Bring trækker hver dag en ny vinder, som indenfor det seneste døgn har afhentet sin pakke efter konkurrencebetingelserne
Vinderen får direkte besked og udsendes hver fredag.
De heldige vindere modtager en PDF-fil med et oplevelsesgavekort på kr. 1.099,-
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.

-lipe

 

26/11 2021
  • Brevet i stærkt jule-comeback

    Brevet i stærkt jule-comeback

    emballage ›Danskerne sendte 50 procent flere breve sidste december end en gennemsnitlig måned hos dao, der forudser en tilsvarende stigning i år. Trenden drives ifølge ekspert især af unge som modspil til digital overmætning
  • Emballagemessen er pakket og klar

    Emballagemessen er pakket og klar

    emballage ›Packaging Innovations & Empack 2026 bliver afholdt i midten af februar i Birmingham UK og byder på et indblik i den faglige udvikling der præger hele emballageindustriens forsyningskæde – og der er rift om billetterne
  • Bring giver julemanden konkurrence

    Bring giver julemanden konkurrence

    emballage ›Danskerne klikker flere pakker hjem end nogensinde før og hos Bring er pakkevolumenerne steget med 21 procent under julesalget – tre områder skiller sig ud
  • Danske bryggere og EU-politikere kæmper for pantsystemet

    Danske bryggere og EU-politikere kæmper for pantsystemet

    emballage ›EU-krav om genpåfyldelige drikkevare-emballager undergraver det danske pant- og retursystem. Det mener Bryggeriforeningen, som frygter, at kravene fører til, at flere danske mikrobryggerier lukker. Både bryggere og EU-politikere er på barrikaderne
  • AI er kommet på lager hos Zalando

    AI er kommet på lager hos Zalando

    emballage ›Nomagic er leverandør af AI-drevet robotteknologi til lagre og fulfilment-sektoren. Nu har Zalando valgt virksomheden til at styrke den operationelle ekspertise i sine fulfilment-centre yderligere
  • Køretøjer skal kunne skilles ad og genanvendes

    Køretøjer skal kunne skilles ad og genanvendes

    emballage ›Det danske EU-formandskab har landet en markant aftale mellem Rådet og Europa-Parlamentet om bedre design og genbrug af udtjente køretøjer som biler, busser og lastbiler. Aftalen gør det lettere at få bilen repareret og sikrer bedre udnyttelse af materialer og kritiske råstoffer
  • Dana Lim gearer organisationen til milliardmål i 2030

    Dana Lim gearer organisationen til milliardmål i 2030

    emballage ›Mens Dana Lim nærmer sig et århundrede som dansk industrivirksomhed, afleverer ceo Lars Christensen sit 12. regnskab med toplinjevækst og en klar kurs mod milliardomsætning
  • Papirbaseret barriere til juicekartoner

    Papirbaseret barriere til juicekartoner

    emballage ›Tetra Pak lancerer sammen med den spanske drikkevareproducent García Carrión en papirbaseret barriereteknologi til juicekartoner. Ifølge emballageproducenten er det verdens første