Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

En daglig konkurrence om et oplevelsesgavekort skal være med til at få e-handelskunderne til at hente deres forsendelserne i landets pakkeshops de kommende uger. Samtidigt har transport- og logistikvirksomheden øget antallet af både udleveringssteder og medarbejdere

For at få danskerne til at hente deres pakker hurtigst muligt, udskriver Bring en konkurrence. Afhenter du din pakke inden for 24 timer, er du automatisk med i konkurrencen om et oplevelsesgavekort på 1.099 dkr. Der kåres én vinder hver dagen.

- I julen bliver der leveret utroligt mange pakker. Hvis pakkerne får lov af ligge på udleveringsstederne i flere dage, bliver det svært at få plads til nye pakker – og alle vil gerne have deres pakker så hurtigt som muligt. For at mindske byrden på alle vores pakkeshops udskriver vi en konkurrence, hvor der kåres én vinder hver dag. Konkurrencen løber frem til juleaften, fortæller Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

- Vi har øget antallet af udleveringssteder med 39. Derudover har Bring i løbet af året optimeret, så den gennemsnitlige afstand er blevet kortere, siger Matilda Adelborg.

Optimeringen af netværket betyder også, at over halvdelen af de danske husstande nu har mindre end 1 kilometer til nærmeste udleveringssted. Når du sporer din pakke, kan du også se, hvornår der er flest, der henter deres pakke i pakkeshoppen.

- Hvis det er muligt, vil vi opfordre så mange som muligt til at hente deres pakke uden for myldretiden. På den måde undgår man smittespredning - og man sparer også tid, fordi man ikke skal stå i kø og vente, siger Matilda Adelborg.

Flere forskellige initiativer
For at kunne håndtere den stigende pakkevolumen har Bring bl.a.

Ekstra bemanding - både chauffører, på terminalerne, og i kundeservice.
Øget antallet af udleveringssteder med 39 i det seneste år. I alt er der 1 093 pakkeshops.
Netværket er også optimeret så gennemsnitsaftanden er forbedret så hver husstand i gennemsnit har 80 meter kortere til nærmeste servicepoint og 50 % af alle danskere har under 1 km. til nærmeste servicepoint
Hyppigere intervaller på SMS-adviseringer, for at minde dig om at hente din pakke hurtigst muligt - så der kan frigøres plads til nye pakker.
Udvidede åbningstider i kundeservice, og ansat flere medarbejdere. Fra 22. november til 23. december har kundeservice åbent til kl. 19 alle hverdage.

Vilkår for konkurrencen
Konkurrencen løber i perioden 27.11.2021 – 23.12.2021
Bring trækker hver dag en ny vinder, som indenfor det seneste døgn har afhentet sin pakke efter konkurrencebetingelserne
Vinderen får direkte besked og udsendes hver fredag.
De heldige vindere modtager en PDF-fil med et oplevelsesgavekort på kr. 1.099,-
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.

-lipe

 

26/11 2021
  • Amcor og Berry fusionerer

    Amcor og Berry fusionerer

    emballage ›Amcor og Berry Global har netop indgået en endelig fusionsaftale, i form af en ren aktietransaktion som betyder at aktionærerne i Amcor og Berry ejer henholdsvis ca. 63% og 37% af det kombinerede selskab
  • Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    emballage ›BrauBeviale finder sted fra den 26. til den 28. november 2024 i Nürnberg og samler igen alle de nøglekomponenter, der er nødvendige for en vellykket produktion, emballering og markedsføring af øl og drikkevarer
  • Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    emballage ›En ny analyse fra Boligselskabernes Landsforening, der repræsenterer de almene boligforeninger, dokumenterer store forskelle i affaldsgebyrer på tværs af landets 98 kommuner
  • Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    emballage ›En af guld, to af sølv og to af bronze. Det er den samlede medaljehøst i den fællesnordiske konkurrences særlige kategori for emballagedesign, udviklet af studerende
  • Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    emballage ›Medikamenter og medicinsk udstyr i papirposer er en af Faller Packagings seneste udviklinger. Nu præsenterer virksomheden de nye papirbaserede sekundæremballager på en række webinarer, hvor der også er mulighed for at tale med brugerne
  • Billerud lancerer nyt overfladebehandlet papir til medicin

    Billerud lancerer nyt overfladebehandlet papir til medicin

    emballage ›MediKraft SealBase er navnet på emballageproducentens nye produkt, der er et alternativ til latexbaserede produkter og designet til at imødekomme de voksende krav til industrien
  • Nemco ansætter ekspert i emballage til fødevarer

    Nemco ansætter ekspert i emballage til fødevarer

    emballage ›Hanne Normann Andersen er ansat som Key Account Manager hos leverandøren af udstyr og emballageløsninger til den nordiske fødevareindustri
  • STOK Emballage overtager BEWI Food

    STOK Emballage overtager BEWI Food

    emballage ›STOK har indgået bindende aftale om at udskille BEWIs handelsaktiviteter inden for emballage for at skabe en samlet, førende nordeuropæisk virksomhed inden for emballageløsninger