Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

Bring vil belønne de hurtige kunder i juletiden

En daglig konkurrence om et oplevelsesgavekort skal være med til at få e-handelskunderne til at hente deres forsendelserne i landets pakkeshops de kommende uger. Samtidigt har transport- og logistikvirksomheden øget antallet af både udleveringssteder og medarbejdere

For at få danskerne til at hente deres pakker hurtigst muligt, udskriver Bring en konkurrence. Afhenter du din pakke inden for 24 timer, er du automatisk med i konkurrencen om et oplevelsesgavekort på 1.099 dkr. Der kåres én vinder hver dagen.

- I julen bliver der leveret utroligt mange pakker. Hvis pakkerne får lov af ligge på udleveringsstederne i flere dage, bliver det svært at få plads til nye pakker – og alle vil gerne have deres pakker så hurtigt som muligt. For at mindske byrden på alle vores pakkeshops udskriver vi en konkurrence, hvor der kåres én vinder hver dag. Konkurrencen løber frem til juleaften, fortæller Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

- Vi har øget antallet af udleveringssteder med 39. Derudover har Bring i løbet af året optimeret, så den gennemsnitlige afstand er blevet kortere, siger Matilda Adelborg.

Optimeringen af netværket betyder også, at over halvdelen af de danske husstande nu har mindre end 1 kilometer til nærmeste udleveringssted. Når du sporer din pakke, kan du også se, hvornår der er flest, der henter deres pakke i pakkeshoppen.

- Hvis det er muligt, vil vi opfordre så mange som muligt til at hente deres pakke uden for myldretiden. På den måde undgår man smittespredning - og man sparer også tid, fordi man ikke skal stå i kø og vente, siger Matilda Adelborg.

Flere forskellige initiativer
For at kunne håndtere den stigende pakkevolumen har Bring bl.a.

Ekstra bemanding - både chauffører, på terminalerne, og i kundeservice.
Øget antallet af udleveringssteder med 39 i det seneste år. I alt er der 1 093 pakkeshops.
Netværket er også optimeret så gennemsnitsaftanden er forbedret så hver husstand i gennemsnit har 80 meter kortere til nærmeste servicepoint og 50 % af alle danskere har under 1 km. til nærmeste servicepoint
Hyppigere intervaller på SMS-adviseringer, for at minde dig om at hente din pakke hurtigst muligt - så der kan frigøres plads til nye pakker.
Udvidede åbningstider i kundeservice, og ansat flere medarbejdere. Fra 22. november til 23. december har kundeservice åbent til kl. 19 alle hverdage.

Vilkår for konkurrencen
Konkurrencen løber i perioden 27.11.2021 – 23.12.2021
Bring trækker hver dag en ny vinder, som indenfor det seneste døgn har afhentet sin pakke efter konkurrencebetingelserne
Vinderen får direkte besked og udsendes hver fredag.
De heldige vindere modtager en PDF-fil med et oplevelsesgavekort på kr. 1.099,-
Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.

-lipe

 

26/11 2021
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage