Bring gearer op til jul med ekstra bemanding og konkurrence for kunderne

Bring gearer op til jul med ekstra bemanding og konkurrence for kunderne

Sidste jul håndterede distributøren, Bring flere pakker under julehandlen end nogensinde før. For at gøre et lige så godt stykke arbejde i år har Bring iværksat en række tiltag med bl.a. flere chauffører og en gentagelse sidste års konkurrence for de modtagere, der henter deres pakker inden for 24 timer

Under julehandlen er presset på hele logistikkæden høj. Af den grund udvider Bring arbejdsstyrken med blandt andet flere chauffører og terminalarbejdere i årets mest intensive periode - julehandlen. Men for rent faktisk at kunne levere flere pakker, er Bring afhængige af, at modtagerne afhenter deres pakker hurtigst muligt. For at motivere danskerne til at hente hurtigt ud, igangsætter Bring en konkurrence.

- Under julehandlen og Black Week håndterer vi utroligt mange pakker. Hvis disse pakker forbliver på udleveringsstederne for længe, vil det være svært at levere nye pakker. For at få plads til flere pakker og muliggøre hurtige leveringer til danskerne laver vi derfor en konkurrence - og vi kårer en ny vinder hver hverdag, siger Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

Sidste års konkurrence var en succes, som medvirkende til, at pakkerne blev afhentet hurtigt. Halvdelen af danskerne sidste år hentede sin pakke i pakkeshoppen inden for 24 timer.

Udover konkurrencen om at få flere til at hente deres pakker hurtigt, har Bring også taget en række andre tiltag for at sikre hurtige leveringer i julen.

- Vi ser frem til højsæsonen for e-handel og er klar til at håndtere de gode tilbud og julegaver som danskerne handler. Vi har i løbet af året sat meget fokus på at optimere netværket, og har sikret os flere pakkeshops i områder der har brug for et løft, siger Matilda Adelborg.

Initiativer op til jul
For at kunne klare julehandlen på bedste vis har Bring bl.a:

Ekstra bemanding i form af både chauffører og terminalmedarbejdere
Udvidede åbningstider i kundeservice.
Øget bemanding i kundeservice
Optimeret netværket af pakkeshops
Udskiftet alle scannere hos agenterne, så det nu er hurtigere at scanne pakker.
Desuden vil Bring sende flere SMS-beskeder til kunderne med hurtigere intervaller, for at minde dem om, at der er pakker at hente - for dermed at frigøre plads til nye pakker

Konkurrencen løber i perioden 21.11.2022 – 23.12.2022.

-lipe

17/11 2022
  • Ny strategi lanceret

    Ny strategi lanceret

    emballage ›Nemlig tager kampen op mod discountsupermarkederne ved at investere i lavere priser, bibeholde sit store sortiment og sin service og ved at styrke hele værdikæden herunder logistikken
  • Tid til Årets Ævlerov

    Tid til Årets Ævlerov

    emballage ›En fynsk tradition, som samler borgere om noget så lavpraktisk som indsamling af overskudsæbler, har siden 2016, hvor Årets Ævlerov blev lanceret, reddet 45 millioner æbler
  • Katte ville vælge monomateriale

    Katte ville vælge monomateriale

    emballage ›Mars Incorporated, som bl.a. står bag. kattemadsmærket Whiskas, har udskiftet en del af sine emballager med en mere genanvendelig pose af et enkelt materiale - foreløbigt i Storbritannien og Tyskland
  • Omkostninger rammer skævt

    Omkostninger rammer skævt

    emballage ›Smurfit Westrock opfordrer til justeringer, så materialer som bølgepap ikke pålægges langt højere omkostninger end materialer, der er mere miljøbelastende
  • Fællesstand på HI-messen

    Fællesstand på HI-messen

    emballage ›En række virksomheder inden for plastbranchen er gået sammen om en omfattende fællesstand på HI-messen, hvor fokus er på faglig sparring, nye kontakter og inspiration
  • Master of Wine

    Master of Wine

    emballage ›Qian Janice Wang, lektor og sektionsleder for "design og forbrugeradfærd" på Københavns Universitet er nu Danmarks første herboende Master of Wine
  • Pakkevolumen vokser

    Pakkevolumen vokser

    emballage ›Bring fortsætter med at tage markedsandele på det danske pakkemarked. På trods af hård konkurrence er Brings pakkevolumen i Danmark steget med 28 procent i årets første halvår.
  • Metsä Board påbegynder storstilet modernisering

    Metsä Board påbegynder storstilet modernisering

    emballage ›Som del af et investeringsprogram på 60 millioner euro bliver maskinerne, der producerer virksomhedens flagsskibs-karton i Finland, optimeret til at forbedre kvaliteten og vejen mod fossilfri produktion