Boxon lancerer Tryktape.dk i Danmark med fokus på tape med logo

Boxon lancerer Tryktape.dk i Danmark med fokus på tape med logo

Boxon har i et stykke tid satset på digital handel med webshopper i samtlige nordiske lande. I Sverige har man også lanceret såkaldte nicheshopper, hvor kunder har mulighed for at bestille emballage med deres eget unikke tryk. Nu lanceres en af siderne, tryktape.dk, også i Danmark og Norge

Det er snart et år siden, Boxon lancerede sin webshop inden for emballage i Danmark. Efterspørgslen efter at foretage enkle bestillinger nemt og online stiger. Men der er også stor efterspørgsel efter profileret emballage, hvor kunden sætter sit unikke præg på emballagen.

Der sælges generelt mere tape i Danmark end i Sverige, og tryktape.dk er derfor efterspurgt blandt kunderne.

- Mange kunder ser trykt emballage som en effektiv måde at profilere deres varemærke. På Tryktape.dk kan man med nogle enkle trin bestille sin egen unikke tape med tryk, siger Administrerende Direktør for Boxon A/S, Per René Gotfredsen.

På Tryktape.dk går man igennem to trin med nogle få valg som f.eks. at vælge tapens bredde, hæftemateriale, basisfarve samt antal, inden man uploader sit tryk. Kunderne modtager en skitse i realtid af, hvordan trykket kommer til at se ud. Når bestillingen er gennemført, betaler man med kort eller faktura, og modtager den første korrektur i løbet af et par dage.

Andre lignende sider på markedet tilbyder ofte kun en forespørgsel, men tryktape.dk tilbyder hele løsningen fra valg af tape til upload af tryk, forhåndsvisning og bestilling.

- Målet er at det skal være enkelt at handle med os, og at det kan gøres, når det passer kunden, afslutter Per René Gotfredsen.

-hawin

 

7/6 2017
  • Plastic Change kommer på finansloven

    Plastic Change kommer på finansloven

    emballage ›Miljøorganisationen får 2 millioner kroner til sit arbejde for at forhindre plastikforurening. Derudover går 90 millioner kroner til at fremme et mere bæredygtigt forbrug i Danmark - bl.a. med genbrugelig takeaway-emballage
  • Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    Ny økonomidirektør i Dagrofa Foodservice

    emballage ›Mikkel Korsholm er ny økonomidirektør hos Dagrofa Foodservice, der er en af landets største totalleverandører til foodservicesektoren i Danmark. Virksomheden er bl.a. fødevaregrossist for hoteller, kantiner og lokale restauranter
  • Amcor og Berry fusionerer

    Amcor og Berry fusionerer

    emballage ›Amcor og Berry Global har netop indgået en endelig fusionsaftale, i form af en ren aktietransaktion som betyder at aktionærerne i Amcor og Berry ejer henholdsvis ca. 63% og 37% af det kombinerede selskab
  • Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    Bryggeri- og drikkevareindustrien rykker til Nürnberg

    emballage ›BrauBeviale finder sted fra den 26. til den 28. november 2024 i Nürnberg og samler igen alle de nøglekomponenter, der er nødvendige for en vellykket produktion, emballering og markedsføring af øl og drikkevarer
  • Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    Phoenix Contact går over til emballage uden tryk

    emballage ›Phoenix Contact ændrer sin emballage til fremover at være uden tryk, både nationalt og internationalt. Emballagen kan dermed genbruges, lyder det fra virksomheden
  • Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    Voldsomme forskelle på affaldsgebyrer i kommunerne

    emballage ›En ny analyse fra Boligselskabernes Landsforening, der repræsenterer de almene boligforeninger, dokumenterer store forskelle i affaldsgebyrer på tværs af landets 98 kommuner
  • Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    Studerende får rekordmange priser ved årets ScanStar-konkurrence

    emballage ›En af guld, to af sølv og to af bronze. Det er den samlede medaljehøst i den fællesnordiske konkurrences særlige kategori for emballagedesign, udviklet af studerende
  • Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    Faller Packaging holder webinar om paper pouches

    emballage ›Medikamenter og medicinsk udstyr i papirposer er en af Faller Packagings seneste udviklinger. Nu præsenterer virksomheden de nye papirbaserede sekundæremballager på en række webinarer, hvor der også er mulighed for at tale med brugerne