BEWI lancerer opdateret vision, brand og website

BEWI lancerer opdateret vision, brand og website

Leverandøren af emballage, komponenter og isoleringsløsninger, BEWI, har netop lanceret et opdateret brand med en ny visuel identitet, der afspejler virksomhedens nye vision: 'Protecting people and goods for a better every day'. Samtidig lanceres en ny hjemmeside og navnet skifter tilbage til BEWI

- BEWI blev grundlagt som en familievirksomhed i 1980. I løbet af de 40 år, vi har drevet virksomhed, har vi udfordret og transformeret hvad vi gør, for at kunne levere de bedste og mest effektive løsninger til vores kunder. I dag er jeg stolt over at offentliggøre vores opdaterede brand, der afspejler vores vision: Protecting people and goods for a better every day, siger Christian Bekken, administrerende direktør for BEWI ASA.

Den nye vision betyder at BEWI tager ansvar og tilpasser BEWIs forretning til morgendagens forventninger. Det opdaterede brand betyder også at navnet ændres tilbage til BEWI.

- Efterhånden som vi vokser som virksomhed, afspejler vores nye brand vores vilje til altid at være omstillingsparate, relevante og optimistiske med hensyn til at være toneangivende i den cirkulær økonomi. Nu tager vi det næste skridt, fortsætter Bekken.

Samtidig omdirigeres den tidligere BEWiSynbra-hjemmeside til den opdaterede bewi.com hjemmeside. Den nye hjemmeside har et moderne design, forbedret funktionalitet samt nem adgang til vigtige oplysninger om vores tilbud.

-hawin

 

 

19/2 2021
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K-2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage
  • Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    emballage ›Et nyt studie afslører en uheldig effekt af supermarkedernes populære ''2 for 1''-tilbud: De får os nemlig ikke bare til at købe mere – de får os også til at smide mere mad ud